Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, kjøpte Macbook Air på Humac i går, men fikk jo selvfølgelig fjorårets utgave når jeg kjøpte den nye. Leverte den tilbake og de hadde jo typisk ikke den nye inne, men får den i løpet uken og gleder meg.

Vil jeg merke forskjell fra hvite unibody (late 2009) til den nyeste Airen med 13" 128GB SSD? Da tenker jeg på stor forskjell i ytelse.

Lenke til kommentar

Var den noen gang en racer? ;)

Den gjorde jobben ;)

Jeg brukte den på skolen når jeg tok bachelor på NITH, UNIX + kick ass GUI = easy peasy.

Men etter at de gikk over til Intel ble de jo faktisk raske også ;)

Jada, kjøpte Macbook Air på Humac i går, men fikk jo selvfølgelig fjorårets utgave når jeg kjøpte den nye. Leverte den tilbake og de hadde jo typisk ikke den nye inne, men får den i løpet uken og gleder meg.

Vil jeg merke forskjell fra hvite unibody (late 2009) til den nyeste Airen med 13" 128GB SSD? Da tenker jeg på stor forskjell i ytelse.

Blingsa de bare på boksene, eller var du... lite spesifikk ;p

Lenke til kommentar

Takk for tipset om Elkjøp, jeg bestilte en 11" air :)

Ble bare 1000kr billigere enn studenttorgets rabatt, pluss at jeg ikke får det gavekortet på 550kr, men det gavekortet hadde jeg aldri fått brukt likevel.

Hvor finner man denne rabattkoden, ser den ingen steder?

Edit: Fantastiske greier, 7600 for en topp spesifisert Mac Air 11".

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

De bare blingset på boksen og ga meg den. Merket i bilen at jeg betalte 700 kr mindre og så jo at dette var fjorårets med 2GB ram osv. Ble jo selvfølgelig sur, og kranglet litt med de fordi de kan ikke ta i mot varer i retur. Men siden dette var en feil av hun i kassen så fikk jeg levert den tilbake.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

De bare blingset på boksen og ga meg den. Merket i bilen at jeg betalte 700 kr mindre og så jo at dette var fjorårets med 2GB ram osv. Ble jo selvfølgelig sur, og kranglet litt med de fordi de kan ikke ta i mot varer i retur. Men siden dette var en feil av hun i kassen så fikk jeg levert den tilbake.

Var boksen uåpnet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Var boksen uåpnet?

Det skal da virkelig ikke spille noen rolle?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Det er da vel egentlig reklamasjon etter som at selger gjorde en feil. Da burde det heller ikke være nødvendig å krangle for å få selger til å rette opp denne feilen. Eller? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

pluss at jeg ikke får det gavekortet på 550kr, men det gavekortet hadde jeg aldri fått brukt likevel.

Har et slikt gavekort liggende her. Bruker for det meste Windows, er det noe nyttig jeg kan bruke det på da?

Går det an å selge det, eller er det knyttet opp mot min bruker på Apple sin butikk?

Lenke til kommentar

Det er da vel egentlig reklamasjon etter som at selger gjorde en feil. Da burde det heller ikke være nødvendig å krangle for å få selger til å rette opp denne feilen. Eller? :)

I teorien har de loven på sin side. Kunden har kjøpt en MacBook Air og betalt prisen som gjelder for produktet han har fått. I praksis vil man naturligvis sørge for at pengene blir refundert og kunden får det riktige produktet. :)

Lenke til kommentar

Var boksen uåpnet?

Esken var uåpnet ja. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...