............... Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) hvordan fungerer egentlig wow på en macbook med vanlig 2.0 ghz cpu og 1gb ram? Endret 28. januar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fungerer bra, alstå. Lenke til kommentar
neb Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen som kan fortelle meg om det er mulig å koble to MacBooker direkte til hverandre med Airport express? Har fått det til via BT, me hastigheten er så crap.. Altså inget router eller noe mellomledd. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Gå til airport menyen din.. -> Oprett nettverk! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Siden det ikke skjedde noe på bærbar-fronten på Macworld skal jeg i løpet av de nærmeste dagene kjøpe meg en Mac. Jeg vurderer å kjøpe meg MacBook Pro 15'. Er det verdt pengene å kjøpe den dyreste modellen? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Kort sagt, nja! Selv synes jeg ikke det er verdt å betale såpass mye ekstra for litt raskere CPU og mer minne på skjermkortet. RAM oppgraderer man jo uansett senere. Jeg syntes i hvert fall ikke at det var verdt det. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg kjøpte den billigste modellen MBP, og er mer enn fornøyd i hvert fall =) Men så redigerer ikke jeg film heller, forestiller meg at man kan merke systemets begrensninger en del lettere da. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Takler Final Cut .avi? Og er det en mulighet for å spille av korte filmsnutter i Keynote? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kort sagt, nja! Selv synes jeg ikke det er verdt å betale såpass mye ekstra for litt raskere CPU og mer minne på skjermkortet. RAM oppgraderer man jo uansett senere. Jeg syntes i hvert fall ikke at det var verdt det. 7851044[/snapback] Enig, er ikke så mye man merker, ihvertfall ikke for normalt bruk, skal du derimot drive med video og litt tungere oppgaver kan det lønne seg med kraftigere CPU og skjermkort, RAM kjøper man jo senere uansett ja, og der er ikke noe problem å sette det inn selv. Harddiskplass er en fordel å ha men jeg tror de fleste bare kjøper en større eksterndisk Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Takler Final Cut .avi? Og er det en mulighet for å spille av korte filmsnutter i Keynote? 7854249[/snapback] Ja, og ja? Ikke 100% sikkert på den sist, men FCP takler .avi ja! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du kan spele av film i Keynote, ja. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du kan spele av film i Keynote, ja. 7854664[/snapback] Strålende Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Lurer litt på om jeg skal opprette en informasjonstråd rundt dette med å installere OSX på ikke-apple-produkter. Det kommer så mye spørsmål om det at det blir irriterende. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 God idé Marley. Har vært inne på tanken flere ganger selv, men har aldri hatt anledning. Stengte et par tråder ista, så nå er det vel bare en igjen om det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Ja, så at du stengte litt. Men tenkte mer på no stickylignende greier. En ordentlig informasjonstråd om de lovlige aspektene rundt emnet, og gode lenker til OSX86-prosjektet om slikt. Endret 2. februar 2007 av Marley Lenke til kommentar
martbo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det jeg tenkte og. Hvis du lager en slik tråd får vi nok en sticky til på forumet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Da tenker jeg at jeg setter sammen en slik en. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Noen som vet hvordan man kan legge til "separators" i Docken? Helst uten å legge inn tredjeparts programvare. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Her har du iallefall noe: http://www.apple.com/downloads/macosx/icon...ckdividers.html http://www.coolosxapps.net/2007/01/20/dock-dividers-10/ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Takk! Akkurat hva jeg var ute etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå