Reeve Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg bestillte MBP i slutten av juni, og fikk den i begynnelsen av Juli. Den ble følgelig levert med SL, og jeg har kjøpt Lion i App Store etter det ble lansert. Spørsmålet mitt er om jeg har rett på å få pengene tilbake? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hva, de 209 kronene? Not likely, men du kan jo prøve Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Maskiner kjøpt mellom 6 juni og 20 juli skal få oppgradering til Lion, det er et skjema man skal fylle ut på Apple.no. For oppgradering av iLife til ny versjon måtte man fylle ut skjemaet og man fikk tilsendt installasjonscd/eller laste ned, og ikke kjøpe det på forhånd. Endret 3. august 2011 av Christian. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg bestillte MBP i slutten av juni, og fikk den i begynnelsen av Juli. Den ble følgelig levert med SL, og jeg har kjøpt Lion i App Store etter det ble lansert. Spørsmålet mitt er om jeg har rett på å få pengene tilbake? Hva? Hvorfor i alle dager skulle du få pengene tilbake? Mener du at siden du har lisens til Lion så skal du få 209,- i avslag på alle Apple-maskiner du kjøper fremover? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Siden han kjøpte maskinen innenfor rammen 6 juni og 20 juli skulle han fått Lion gratis, men siden han likevel har kjøpt det ønsker han å få pengene tilbake. Endret 3. august 2011 av Mala Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Leste feil Endret 3. august 2011 av Christian. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som har en formening om når iOS 5 vil komme? Samtidig med iPhone 5 eller før? Vil iCloud komme samtidig med iOS 5? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Siden han kjøpte maskinen innenfor rammen 6 juni og 20 juli skulle han fått Lion gratis, men siden han likevel har kjøpt det ønsker han å få pengene tilbake. Høres tvilsomt ut spør du meg. Er det slik at man får gratis oppgradering til Lion på alle andre maskiner man har hvis man kjøper en maskin med Lion installert? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Godt spørsmål... Du får jo det hvis du kjøper Lion på App Store. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Siden han kjøpte maskinen innenfor rammen 6 juni og 20 juli skulle han fått Lion gratis, men siden han likevel har kjøpt det ønsker han å få pengene tilbake. Høres tvilsomt ut spør du meg. Er det slik at man får gratis oppgradering til Lion på alle andre maskiner man har hvis man kjøper en maskin med Lion installert? Apple har allerede uttalt at man kan få Lion gratis hvis man har kjøpt Mac kort tid før lansering. Spørsmålet mitt er hvordan man går frem. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja men det er forskjell på å få gratis oppgradering til Lion og det å skulle få refundert kjøpet av Lion fordi man har kjøpt en maskin hvor det følger med. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja men så les postene mine da. Jeg har ikke kjøpt pc med Lion, men med Snow Leopard, rett før Lion-lansering. Jeg har så kjøpt Lion etter lansering, fordi jeg ikke visste at man kunne få Lion gratis om man var "uheldig" og kjøpte mac med SL kort tid før lansering av Lion. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Er det noen som har fått til å bruke mbox mail med mail-applikasjonen i Lion? Ønsker å få lastet ned alle mapper og at mail skal slettes direkte fra tjeneren men etter at jeg har installert mbox så skjer det ingenting. edit: det gjelder for øvrig med hotmail. Endret 3. august 2011 av Solaar Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Siden han kjøpte maskinen innenfor rammen 6 juni og 20 juli skulle han fått Lion gratis, men siden han likevel har kjøpt det ønsker han å få pengene tilbake. Høres tvilsomt ut spør du meg. Er det slik at man får gratis oppgradering til Lion på alle andre maskiner man har hvis man kjøper en maskin med Lion installert? Apple har allerede uttalt at man kan få Lion gratis hvis man har kjøpt Mac kort tid før lansering. Spørsmålet mitt er hvordan man går frem. http://www.apple.com/no/macosx/uptodate/ Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som har en formening om når iOS 5 vil komme? Samtidig med iPhone 5 eller før? Vil iCloud komme samtidig med iOS 5? Tipper samtidig på begge punkt. Oktober ser ut til å være best bet for tiden. Plausibelt unntak: det tar et par uker fra iPhone 5 blir annonsert til den blir tilgjengelig i butikkene, men iOS 5 kan godt tilgjengeliggjøres for eldre enheter likevel. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Faen så varm Macbook air blir selv når man bare surfer på youtube. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er det en av de nye modellene? Den aller første generasjonen hadde noen ganske suspekte egenskaper. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Faen så varm Macbook air blir selv når man bare surfer på youtube. Hvilken modell? Hvilken nettleser? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 2011. Blir varm i alle nettlesere. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Siden han kjøpte maskinen innenfor rammen 6 juni og 20 juli skulle han fått Lion gratis, men siden han likevel har kjøpt det ønsker han å få pengene tilbake. Høres tvilsomt ut spør du meg. Er det slik at man får gratis oppgradering til Lion på alle andre maskiner man har hvis man kjøper en maskin med Lion installert? Apple har allerede uttalt at man kan få Lion gratis hvis man har kjøpt Mac kort tid før lansering. Spørsmålet mitt er hvordan man går frem. http://www.apple.com...acosx/uptodate/ Takk for den. Gikk gjennom og det så ut til å fungere, men jeg fikk tilbudet om å laste ned Lion gratis. Det er jo lite poeng i med tanke på at jeg allerede har kjøpt og installert Lion. Regner med jeg må ringe support, og det får jeg ta i morgen, så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå