chri-ot Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Sist jeg prøvde Itunes var det tungvindt å ikke synke, man kan ikke dra over filer, og man må aktivt velge å ikke synke hver eneste gang, og det er masse mas om man har flere maskiner. Systemet er greit om man ønsker å synce og bruke itunes, det er dritt om man ikke vil det. AtW Svarte bare på det, slik at du kan få et litt bedre forhold til Itunes Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Sist jeg prøvde Itunes var det tungvindt å ikke synke, man kan ikke dra over filer, og man må aktivt velge å ikke synke hver eneste gang, og det er masse mas om man har flere maskiner. Systemet er greit om man ønsker å synce og bruke itunes, det er dritt om man ikke vil det. AtW Svarte bare på det, slik at du kan få et litt bedre forhold til Itunes Ok, å slippe å trykke på det krysset hver gang man ikke skal synce er jo fint, men det er hejlper jo lite om de ikke har fikset alt det andre som gjør det vanskelig. AtW Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Veldig sant! Hadde det ikke vært for iTunes Store og at alt er kompitabelt med ipod hadde ikke jeg brukt verken iTunes eller iPod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) hva er det som er så vanskelig med iTunes? det eneste jeg kan se som kan være et problem for noen er at man bare kan synke en enhet pr. iTunes library. man kan velge å synke enkle låter, album, artister eller playlists man kan synke hele musikkbiblioteket og kun synke hvis man legger til ett nytt album Endret 2. august 2011 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 hva er det som er så vanskelig med iTunes? det eneste jeg kan se som kan være et problem for noen er at man bare kan synke en enhet pr. iTunes library. man kan velge å synke enkle låter, album, artister eller playlists man kan synke hele musikkbiblioteket og kun synke hvis man legger til ett nytt album Det er tungvindt om du har flere bærbare enheter, det er tungvindt om du har flere maskiner, fordi hele greia er basert på syncing, du kan ikke bare overføre noen filer uten å dille med itunes. I tillegg er det svært lite godt tilrettelagt for å bruke andre programmer. iTunes i seg selv er langt nned på lista over spilelre jeg ønsker å bruke. AtW Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hum, jeg har da alltid bare dratt musikken min til iPoden/iPhone i iTunes. Bare å huke av for "manuell behandling av media" eller noe i den retning. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hum, jeg har da alltid bare dratt musikken min til iPoden/iPhone i iTunes. Bare å huke av for "manuell behandling av media" eller noe i den retning. Er ikke det å dille med itunes? AtW Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Enig i at iTunes ikke står øverst på lista over favorittprogrammer her i huset heller, selv om jeg har både mac og iPhone. For musikk så bruker jeg omtrent bare Spotify, så det eneste jeg bruker iTunes til er å oppdatere softwaren på telefonen, og da er det overkommelig. Men skjønner at enkelte kan bli frustrerte hvis de diller med masse mp3/video osv frem og tilbake fra maskinen og andre enheter. Men nå har Lion også fått Airdrop, så når iOS også får dette så er iTunes helt over og ut i de aller fleste tilfeller Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Noen som har funnet ut en måte å ha skjermen åpnet, men kun bilde på ekstern? Begynner å bli redd for å koke Macen Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Googla litt of flere har samme problemet, så sendte en bug report til Apple. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har begynt å irritere meg smått over denne meldingen som hopper opp på skjermen ca. annenhver time. Dette har pågått i noen måneder, og jeg kan ikke forstå at jeg først har begynt å irritere meg over den nå. Noen som vet hvordan jeg kan få den bort? Ingenting å gjøre i Mobile Me-innstillingene. Jeg bumper denne. Problemet er der ennå, og jeg får ikke løst det! Noen som har peil? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Noen som har funnet ut en måte å ha skjermen åpnet, men kun bilde på ekstern? Begynner å bli redd for å koke Macen Med mindre de har endret på dette i Lion, så skal det vel bare være å sørge for at lokket er lukket når du booter eller vekker maskinen fra dvale, for deretter å åpne det når maskinen er ferdig bootet/vekket? Funker i allefall slik på MacBook Pro 2010 med Snow Leopard, bruker ofte maskinen på den måten med bilde kun på ekstern skjerm selv på jobben, og har da lokket åpent slik at jeg får brukt det interne tastaturet, men uten at den interne skjermen aktiveres. Funker vel kun når laderen er koblet i vel å merke. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har begynt å irritere meg smått over denne meldingen som hopper opp på skjermen ca. annenhver time. Dette har pågått i noen måneder, og jeg kan ikke forstå at jeg først har begynt å irritere meg over den nå. Noen som vet hvordan jeg kan få den bort? Ingenting å gjøre i Mobile Me-innstillingene. Jeg bumper denne. Problemet er der ennå, og jeg får ikke løst det! Noen som har peil? Den bare forsvant av seg selv for meg etter en stund. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har heller aldri skjønt iTunes-kritikken, men så syncer jo jeg alltid hele biblioteket. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Noen som har funnet ut en måte å ha skjermen åpnet, men kun bilde på ekstern? Begynner å bli redd for å koke Macen Med mindre de har endret på dette i Lion, så skal det vel bare være å sørge for at lokket er lukket når du booter eller vekker maskinen fra dvale, for deretter å åpne det når maskinen er ferdig bootet/vekket? Funker i allefall slik på MacBook Pro 2010 med Snow Leopard, bruker ofte maskinen på den måten med bilde kun på ekstern skjerm selv på jobben, og har da lokket åpent slik at jeg får brukt det interne tastaturet, men uten at den interne skjermen aktiveres. Funker vel kun når laderen er koblet i vel å merke. Det er akuratt det de har endrett. Noen som vet om garantien dekker kokt maskin? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har heller aldri skjønt iTunes-kritikken, men så syncer jo jeg alltid hele biblioteket. Fullstendig syncing er jo ikke praktisk (eller i det hele tatt mulig) når du har flere helt forskjellige iProdukter. Kanskje man har en iPod Classic hvor man vil ha hele musikksamlinga, mens på iPad'en har man bare plass til noe musikk + videoer... Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har heller aldri skjønt iTunes-kritikken, men så syncer jo jeg alltid hele biblioteket. Fullstendig syncing er jo ikke praktisk (eller i det hele tatt mulig) når du har flere helt forskjellige iProdukter. Kanskje man har en iPod Classic hvor man vil ha hele musikksamlinga, mens på iPad'en har man bare plass til noe musikk + videoer... Det er da derfor man kan gå inn på hver enkelt enhet og velge hvilke artister og spillelister som skal synkroniseres. 2 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det er akuratt det de har endrett. Noen som vet om garantien dekker kokt maskin? Man trenger ikke lukke den når man booter i SL, jeg kan bare lukke skjermen når jeg har en ekstern koblet i - så kobles den interne skjermen fra. Det skal den, med mindre det er uvettig bruk. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er akuratt det de har endrett. Noen som vet om garantien dekker kokt maskin? Man trenger ikke lukke den når man booter i SL, jeg kan bare lukke skjermen når jeg har en ekstern koblet i - så kobles den interne skjermen fra. Det skal den, med mindre det er uvettig bruk. Det kunne jeg også, men jeg snakker om Lion. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som har prøvd MBA med 32-bit Vista/Win7? Hvor mye av minnet får manutnyttet med 4 GB da? (tatt i betraktning skjermkortet ikke har minne, så tenkte jeg det kanskje var litt mer enn vanlig?) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå