laserlars Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ja, oida. Adobe har gjort en dårlig jobb på OS X-siden igjen. 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Woot, bestilt MBA. Med rabatt fra studenttorget ble det 8013kr med basis 11" oppgradert til 4gb, inkludert 550kr gavekort. Forresten, er det ikke rart at de satte opp prisen på alt på iTunes store fra en kurs på 5.50 til 7kr, mens gavekortet ikke forandret verdi? Edit: Klarte å skrive iPad istedet for MBA... Endret 25. juli 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 De økte prisene på AppStore skyldes vell vår regjerings genial valg å sette moms på digitale tjenester og programvare? Ergo må jo nå Apple betale 25% moms til staten for hver applikasjon, da blir prisene fort 20-30% dyrere som et resultat av dette. Dessverre... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ja, men de tok jo utgangspunkt i 100 dollar? Eller misforstår jeg noe? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Da var ny MacBook Air i hende. Flott maskin. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 I hus her også, fantastisk maskin så langt! Fikk både Samsung SSD og skjerm. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg forsto ikke helt hvordan man kan identifisere om man har Samsung- eller LG-panel. Kan noen forklare? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kopier den følgende kommandoen inn i terminal: ioreg -lw0 | grep IODisplayEDID | sed "/[^<]*</s///" | xxd -p -r | strings -6 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Venter fremdeles på min MacBook Air 13", syntes det er litt lang leveringstid når du bestiller 20. Juli og må vente til rundt 8. August. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Kopier den følgende kommandoen inn i terminal: ioreg -lw0 | grep IODisplayEDID | sed "/[^<]*</s///" | xxd -p -r | strings -6 Takk! Jeg er da altså lykkelig eier av ett LG-panel. Endret 25. juli 2011 av Munty Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Macbook air 13" i hus her. 256gb i5. Kjører Starcraft 2 flytende på medium instillinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Venter fremdeles på min MacBook Air 13", syntes det er litt lang leveringstid når du bestiller 20. Juli og må vente til rundt 8. August. Oi, skulle til å skrive hvor irriterende det er at andre her får den så tidlig, men du var jo ekstra uheldig. Bestilte selv den torsdag den 21. og skal bli levert rundt 1. august. (i5 256GB) Om man skulle benytte seg av angreretten, kan maskinen da leveres hos Eplehuset? Endret 25. juli 2011 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg er svært fornøyd med leveringstiden. Maskinen ble bestilt sent onsdag kveld, sendt torsdag og levert i dag. Må for øvrig skryte litt av TNT også, når andre er så negative. En hyggelig mann ringte og sa at han hadde en Mac til meg, og lurte på om jeg var hjemme. Det kunne jeg avkrefte, men det var ikke noe problem å levere til andre i husstanden. Kopier den følgende kommandoen inn i terminal: ioreg -lw0 | grep IODisplayEDID | sed "/[^<]*</s///" | xxd -p -r | strings -6 Takk! Jeg er da altså lykkelig eier av ett LG-panel. Jeg har forstått det slik at det er Samsung-panelet som er regnet for å være det beste, men jeg har ikke sett inngående sammenligninger av de to. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Best eller ikke, jeg er lykkelig med en strålende god skjerm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Må for øvrig skryte litt av TNT også, TNT som leverer min også, får håpe de er like kjappe. Litt irriterende at Apple sier den er sendt på torsdag, når den egentlig ikke blir det før mandag. Jeg har forstått det slik at det er Samsung-panelet som er regnet for å være det beste, men jeg har ikke sett inngående sammenligninger av de to. Her er en som har 2stk 13" med forskjellig SSD og skjerm, flere bilder av skjermene lengre ned. Konklusjon: ikke nevneverdig forskjell. http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1197503 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg har selv sett på MacBook Air 13" med LG-panel og Samsung-panel i Tokyo og det er liten tvil om at kontrastforholdet er bedre på Samsung skjermen, LG-panelet har relativt blasse farger. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Meh... Irriterer meg at jeg ikke klarer å bestemme meg for blank eller matt skjerm til min MacBook Pro. Går mot å velge blank, men har ikke sett den matte så er redd for å bli misfornøyd... Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Enkelte på Macrumors tar kanskje litt vel i, i alle fall når de skal bytte maskinen for de har en SSD som er litt tregere, noe som neppe gir utslag i annet enn tester. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Folk på MacRumors er gale, ikke hør så mye på dem du. 1 Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Fikk LG panel og toshiba ssd på min 13" base Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå