Henrik C Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Fungerer fint her også. Lastet det ned med Programvareoppdatering, skulle betale noe med BankID og da spurte den om jeg ville aktivere. Svarte ja, restartet Safari og alt fungerer som før -- Java virker til og med litt mer samarbeidsvillig og ikke like treg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg behøver en Mini Displayport --> Displayport kabel eller adapter. Noen som vet hvor jeg kan få dette billigst i Oslo? Evt. billigst på nettet? Takk Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Prøv teknikkmagasinet! Hva er greia med at QT lagger/hakker når jeg prøver å spille av en HD film? Virker også som at den streamer filmen, da jeg ikke kan hoppe fram og tilbake i den. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noen som vet om jeg får studentrabbat i applestore? Eller er det kun på nett? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Da har jeg MB Air i hus! 2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg kom til å tenke på en liten ting. Jeg sitter nå på hytta, og får internett gjennom telefonen min, en iPhone 3GS. Jeg har også med en Apple AirPort Extreme basestasjon fordi jeg skulle teste og eksperimentere med noen greier. Så tenkte jeg; Er det kanskje mulig å koble telefonen til basestasjonen, og deretter deler basestasjonen nett ut enten trådløst eller kablet? Og ein siste ting. Jeg har kjøpt og installert Lion på min MacBook Pro, men jeg vil også installere det på en Mac Pro. Er det noen måte å gjøre dette uten at jeg trenger å laste ned alt på nytt? Da har jeg MB Air i hus! Gratulerer! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Bare hos meg programmer brått avslutter og må starte igjen? Skjedde nå nettop med Mail, så litt senere med Wimp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg kom til å tenke på en liten ting. Jeg sitter nå på hytta, og får internett gjennom telefonen min, en iPhone 3GS. Jeg har også med en Apple AirPort Extreme basestasjon fordi jeg skulle teste og eksperimentere med noen greier. Så tenkte jeg; Er det kanskje mulig å koble telefonen til basestasjonen, og deretter deler basestasjonen nett ut enten trådløst eller kablet? Og ein siste ting. Jeg har kjøpt og installert Lion på min MacBook Pro, men jeg vil også installere det på en Mac Pro. Er det noen måte å gjøre dette uten at jeg trenger å laste ned alt på nytt? Da har jeg MB Air i hus! Gratulerer! vil det ikke være like greit å bruke mobilen som wi-fi hotspot? så slipper du Airport Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Tror ikke du kan koble telefonen til basestasjonen, men du kan bruke Sharing til å dele forbindelsen fra iPhonen videre via Ethernet eller WiFi. EDIT: Og da utvide nevnte WiFi-nettverk fra AirPorten. Uansett må nok macen mellom. Endret 23. juli 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noen som merker at Safari har blitt mye mer hakkete etter oppdatering til Lion? Safari har og blitt hakkete i Windows og. Bruker all prosessorkraften den får tak i og får gui i andre programmer til å oppføre seg merkelig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg tok en clean install av Lion og nå fungerer den mye bedre! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Noen som har bestilt macbook air fra apple store online? Hvor lang tid levering er det ca? Lurer på om jeg skal bestille nå og satse på at den kommer innen tre uker, før jeg da reiser bort. Endret 23. juli 2011 av dabear Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Sto 26. men fikk den idag. Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hvordan står air mot dagens pro? Leste et artikkel om at air slo fjorårets pro med god margin. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Noen som anbefaler å bestille med en magic trackpad med macbook air? Lekte med en trackpad i eplebutikken i går og den var jo fantastisk å bruke, tenkte det muligens ville være mer behagelig å ha en større trackpad ved siden av laptopen når den står på et skrivebord.. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hmm.. å fjerne apps fra Launchpad er vel ikke det samme som å fjerne de fra maskinen? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Noen som vet om det er mulig å bare ha 5.0GHz aktivt på Apple TimeCapsule? Vi har allerede et 2.4GHz N-nettverk gående på vår WNDR3700 i øverste etasje, og nede hos meg skal jeg helst ha utelukkende 5.0GHz ha dette er det eneste jeg bruker, går jeg opp så hopper jeg over på 2.4GHz nettverket oppe uansett på grunn av bedre ytelse. Etter hva jeg ser så må du ha 2.4GHz nettverket for å kunne ha 5.0GHz nettverket aktivt noe som selvfølgelig påvirker 2.4GHz nettverket oppe, noe som er litt tullete ettersom det ene 2.4GHz nettverket ikke er i bruk. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Huff hvor jeg savner Expocè. Hele arbeidsflyten min er gått i bøtta. Hva er vitsen med Mission Control når den legger vinduer fra samme program BAK de andre? Jada, jeg vet jeg kan kjøre App-Expocè, men det gjør ikke saken bedre for meg. Endret 24. juli 2011 av TiduZ Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Noen som vet når neste Macbook Pro ca. forventes? Macrumors mener "Buy only if you need it - Approaching the end of a cycle" Men det er vel ikke forventet noen ny Macbook Pro før til 2012? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Neste Macbook Pro kommer sikkert ikke før de nye ivy bridge-prosessorene er på markedet, og de er ikke forventet før i 2012 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå