Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Sjekka til 320m (OSX), der fantes det ingen. Derimot til Windows finnes det mye nyere bootcamp driverne, de som følger med er veldig gamle. Bare syndt at 2.x driverne til 320m ikke virker ordentlig.

Bl.a virker ikke displayporten ordentlig dersom jeg oppgraderer.

Edit: Venter på Lion nedlastninga nå! :new_woot:

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsker meg SSD til MBP 15" mid-2009. Kan jeg kjøpe hva jeg måtte ønske og putte i den, eller bryter jeg med garantier om jeg bytter harddisk?

Hva er det som er å anbefale av SSD? Ønsker rundt 240-300 GB, billig, men ikke så det går på bekostning av ytelse.

Crucial m4 SSD 2,5" 256GB - er det et godt kjøp?

Har sett etter det samme i det siste.

Fikk anbefalt denne: https://prisguiden.no/produkt/ocz-vertex-3-240gb-25-tommer-145744

Lenke til kommentar

1 .dmg-en blir slettet under installasjonen.

2 Åpne hjem-mappen og trykk shift-cmd-g (eller Gå - Gå til mappe...) -- skriv library i dialogboksen.

Sletta? Da kunne jeg jo like godt lasta ned OSet fra piratbukta med det første..Er det mulig å laste den ned på nytt? Evnt dersom jeg bruker time machine og går tilbake til snowleopard, er da kjøpet mitt lagra?

Lenke til kommentar

Sletta? Da kunne jeg jo like godt lasta ned OSet fra piratbukta med det første..Er det mulig å laste den ned på nytt? Evnt dersom jeg bruker time machine og går tilbake til snowleopard, er da kjøpet mitt lagra?

Alt du kjøper gjennom App Store blir lagret, så jeg regner med du kan laste det ned på nytt derifra.

Library kan du åpne ved å holde inne alt og trykke på «Gå» (eller «Go») i Finders menybar. Da dukker Library opp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...