chri-ot Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Sjekka til 320m (OSX), der fantes det ingen. Derimot til Windows finnes det mye nyere bootcamp driverne, de som følger med er veldig gamle. Bare syndt at 2.x driverne til 320m ikke virker ordentlig. Bl.a virker ikke displayporten ordentlig dersom jeg oppgraderer. Edit: Venter på Lion nedlastninga nå! Endret 22. juli 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ønsker meg SSD til MBP 15" mid-2009. Kan jeg kjøpe hva jeg måtte ønske og putte i den, eller bryter jeg med garantier om jeg bytter harddisk? Hva er det som er å anbefale av SSD? Ønsker rundt 240-300 GB, billig, men ikke så det går på bekostning av ytelse. Crucial m4 SSD 2,5" 256GB - er det et godt kjøp? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sist jeg sjekket brukte Apple EFI (driverfrie) skjermkort. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ønsker meg SSD til MBP 15" mid-2009. Kan jeg kjøpe hva jeg måtte ønske og putte i den, eller bryter jeg med garantier om jeg bytter harddisk? Hva er det som er å anbefale av SSD? Ønsker rundt 240-300 GB, billig, men ikke så det går på bekostning av ytelse. Crucial m4 SSD 2,5" 256GB - er det et godt kjøp? Har sett etter det samme i det siste. Fikk anbefalt denne: https://prisguiden.no/produkt/ocz-vertex-3-240gb-25-tommer-145744 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Har nå innstalert Lion og har 2spm: 1 hvordan backer jeg opp Lion? Vi liksom ha .dmg fila slik at jeg kan legge den på en cd + en annen partisjon. 2 Hvor i hellsikke er "library" blitt av? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 EFI har ingenting med drivere å gjøre, vel? Det ligger massevis av drivere i /System/Library/Extensions Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 1 .dmg-en blir slettet under installasjonen. 2 Åpne hjem-mappen og trykk shift-cmd-g (eller Gå - Gå til mappe...) -- skriv library i dialogboksen. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 1 .dmg-en blir slettet under installasjonen. 2 Åpne hjem-mappen og trykk shift-cmd-g (eller Gå - Gå til mappe...) -- skriv library i dialogboksen. Sletta? Da kunne jeg jo like godt lasta ned OSet fra piratbukta med det første..Er det mulig å laste den ned på nytt? Evnt dersom jeg bruker time machine og går tilbake til snowleopard, er da kjøpet mitt lagra? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sletta? Da kunne jeg jo like godt lasta ned OSet fra piratbukta med det første..Er det mulig å laste den ned på nytt? Evnt dersom jeg bruker time machine og går tilbake til snowleopard, er da kjøpet mitt lagra? Alt du kjøper gjennom App Store blir lagret, så jeg regner med du kan laste det ned på nytt derifra. Library kan du åpne ved å holde inne alt og trykke på «Gå» (eller «Go») i Finders menybar. Da dukker Library opp! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som merker at Safari har blitt mye mer hakkete etter oppdatering til Lion? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg har mer eller mindre aldri brukt Safari, men opplever ikke noe spesiell hakking, verken til vanlig eller med fullscreen. Fullscreen i Safari var dødsmooth og gleder meg til Chrome oppdateres! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som merker at Safari har blitt mye mer hakkete etter oppdatering til Lion? Jepp, jeg merket at det kom seg litt etterhvert. Men det er desverre ikke så smooth som det var i SL...litt irriterende i grunn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mye småhakking her. Tror jeg tar en clean install i morgen. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg tokk clean install av SL før jeg instalerte Jeg skulle starte i Bootcamp i stad, da så jeg det plutselig var en gjenoppretnings partisjon der. mullig man kan ta clean instal fra den (?). Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hmm..lurer på hva som skjer med macen min for tiden. Fyrer opp som et uvær da jeg skal se på videoer på nett, men er helt fin da jeg kjører hd filmer via f.eks vlc. :/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Flash suger er det korte svaret. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hmm..lurer på hva som skjer med macen min for tiden. Fyrer opp som et uvær da jeg skal se på videoer på nett, men er helt fin da jeg kjører hd filmer via f.eks vlc. :/ Prøv med html5 på youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 noen som har fått java til å fungere i Lion? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg fikk et vindu om å innstalere java rett etter install, men på java sine sier står det at jeg må aktivere det? Link dersom noen flere vil teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå