Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Den knyttes til din Apple konto så du kan når som helst i fremtiden laste den ned på nytt, og på nytt og på nytt. Du trenger bare å kjøpe Lion en eneste gang og du kan da bruke den på samtlige Apple maskiner du har ved å benytte din Apple konto.

Men anbefaler uansett å lage en Lion DVD eller USB-enhet for tilfeller hvor harddisken dør osv.. Så slipper du å først legge inn Snow Leopard for også oppdatere til Lion etterpå, da kan du bare putte inn DVD-en eller koble til USB-enheten og legge inn Lion fra scratch.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig bra hastighet på nedlastingen så langt – litt kjapp hoderegning tilsier at det er min linje (50Mb, skulle jeg mene) her som begrenser moroa.

Edit: 7890 for enkleste MacBook Air. Sprøtt.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Bah, får bare feilmelding jeg. "The item is temporarily unavailable" og "There was an error in the App Store. Please try again later. (100)". Dritt altså. Da ser jeg ferdig Tour de France i dag og håper det funker etterpå :p

Lenke til kommentar

MacBook har forsvunnet fra apple.com og Apple Store, er det slutt for MacBook?

Vil tro det, ja. Har grublet litt på det siste par dager, og kan tenke meg at logikken er omtrent som så: den hvite MacBooken har hatt som hovedoppgave å få nølende Windows-brukere over på Mac, gjennom å redusere inngangsbilletten såpass at det ikke var altfor mange som vurderte Apple-produkter generelt som svindyre. Selvsagt er det noen som fremdeles synes ~8k for en maskin er for mye, men de er så kjipe at det ikke er verdt å bry seg med.

Med MacBook Air til samme innstegspris er MacBookens oppgave gjort overflødig – dens gjenværende rolle var som en maskin for de som både passet inn i nølende switcher-beskrivelsen over og var uvillig til å leve med begrensningene i 11" MacBook Air. Denne gruppen er ekstremt marginal.

Bonus ved å kutte MacBook: en del kjøper 11" Air og innser at det er en fabelaktig maskin, men vil gjerne ha noe større fra tid til annen. Vips, Apple har solgt en iMac eller MBP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...