Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Noen som har noen tips til noen gode virtualiseringsprogrammer til OS X? Merker jeg er litt lei av å surre rundt på serveren konstant istedenfor å bare gjøre det lokalt og gjøre det som funker på serveren.

Lenke til kommentar

Tror alt snakket deres om RAM har påvirket iMacen min, for idag døde 8 GB settet mitt :thumbdown: Rett i 3 pip under oppstart. Maskinen funker greit med en av brikkene, men ikke sammen. Merkelig. Kjøpte brikkene i mars, regner med jeg ikke vil få noen problemer med retur hos Komplett?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hei, har jailbreaket min iPad 2 og lurer på om det finnes et program som gjør at du ikke trenger å konvertere filene dine, men legge de i f.eks AVI.-format inn istedet for MP4.-format?

Har kjøpt Air Video fra før av, men er lei av at den må livekonvertere hele tiden, vil bare ha det clean så jeg kan legge filmen rett inn.

Anyone?

Lenke til kommentar

Tror alt snakket deres om RAM har påvirket iMacen min, for idag døde 8 GB settet mitt :thumbdown: Rett i 3 pip under oppstart. Maskinen funker greit med en av brikkene, men ikke sammen. Merkelig. Kjøpte brikkene i mars, regner med jeg ikke vil få noen problemer med retur hos Komplett?

Det er kjipt, men det burde ikke være noe stress å få byttet det ut.

Lenke til kommentar

Hei, har jailbreaket min iPad 2 og lurer på om det finnes et program som gjør at du ikke trenger å konvertere filene dine, men legge de i f.eks AVI.-format inn istedet for MP4.-format?

Har kjøpt Air Video fra før av, men er lei av at den må livekonvertere hele tiden, vil bare ha det clean så jeg kan legge filmen rett inn.

Anyone?

Du finn forskjellege forslag til program som spelar avi-filer i ipad-tråden, f.eks. her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1197715&view=findpost&p=17884364

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Hvorfor får ikke jeg oprettet iTunes konto uten kredittkort?

Jeg har lest alle guider som finnes på internett og Apple sine egene dokumenter men valget "Ingen" eller "None" er ikke tilgjengelig. Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Tåpelig, skjønner ikke hvorfor de skal fjerne noe slikt. Det finnes mange barn som ikke har behov for kredittkort-informasjon i iTunes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...