MindTooth Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kan du ikke bruke denne nye AppleTV saken da? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hva tenker du på da? 7714484[/snapback] Han tenker vel på denne. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Joda, men kan den vise 1080p oppløsning? Ellers ser boksen genialt flott ut Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Joda, men kan den vise 1080p oppløsning? Ellers ser boksen genialt flott ut 7714536[/snapback] " Apple TV kan brukes sammen med et stort utvalg widescreen-TVer som har støtte for: * • 1080i * • 720p * • 576p(PAL-format) * • 480p " Link Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Selvsagt la ikke jeg merke til den menyen der Kankskje det er en ting jeg skal vurdere å kjøpe med, men jeg skal nok først kjøpe inn andre ting. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ok, det høres betryggende ut. Vet du om en det er mulig å sammenkjøre en iMac med et evnt. mediacenter av noe slag? eller har ikke Apple laget noe slikt? 7714321[/snapback] AppleTV er navnet. Tilgjengelig på apple.no, shippes ikke før i Ferbruar da men... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 AppleTV ser ut som bortkasta penger Du får samme funksjonaliteten plussplusspluss i de fleste andre mediasenter-bokser. Selv MythTV har bedre funksjonalitet enn AppleTV! Eneste plusset jeg kan se er at den er småsøt å se på. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Fordelen med AppleTV er at den er så liten at den ikke sjenerer resten av stuen. Det skal sies at AppleTV ikke er en fullgod datamaskin (slik som Windows Media Center), men det ser jeg ikke helt behovet for heller. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Fordelen med AppleTV er at den er så liten at den ikke sjenerer resten av stuen. Det skal sies at AppleTV ikke er en fullgod datamaskin (slik som Windows Media Center), men det ser jeg ikke helt behovet for heller. 7718230[/snapback] Jeg tror også det vil slippes en del oppdateringer til AppleTV fremover. Med Front Row har det jo skjedd mye siden første versjon. AppleTV har stort potensiale, men for øyeblikket skjønner jeg ikke hva jeg skal med den når jeg har Front Row. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) da har jeg fått min første MacBook utrolig digg! hvordan gjorde jeg slik at jeg fikk stort vindu i safari igjen? 7699269[/snapback] Grattis Hvor lang tid tok det før du fikk den fra du bestilte? Endret 14. januar 2007 av kengdal Lenke til kommentar
............... Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Grattis Hvor lang tid tok det før du fikk den fra du bestilte? 7720665[/snapback] Jeg kjøpte på eplehuset i oslo. Skulle egentlig ta sånn 3uker. Men fikk den etter 5-6 dager tror jeg det var Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Fordelen med AppleTV er at den er så liten at den ikke sjenerer resten av stuen. Det skal sies at AppleTV ikke er en fullgod datamaskin (slik som Windows Media Center), men det ser jeg ikke helt behovet for heller. 7718230[/snapback] Jeg tror også det vil slippes en del oppdateringer til AppleTV fremover. Med Front Row har det jo skjedd mye siden første versjon. AppleTV har stort potensiale, men for øyeblikket skjønner jeg ikke hva jeg skal med den når jeg har Front Row. 7718897[/snapback] Fordelene med å eie en AppleTV er selvfølgelig større for amerikanerne som har tilgang til TV shows, filmer osv. via nedlastning fra iTunes. Allikevel kan det være fordelaktig for folk i Norge som kanskje bare har en stasjonær Mac og vil se filmer i stua uten å brenne de ut på DVDer osv... Samme gjelder musikk, og bilder. For de som har bruk for det så er fordelene mange, som med så mye annet... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Korriger meg om eg tar feil, men for å importere ein film til iTunes-biblioteket må filmen vere i .mpg-format, sant? Og Apple TV henter filmane derfrå? Dette er etter mi meining ikkje fordelaktig. Eg hadde mykje heller kjøpt ein Mac Mini for å så lage eit alias i "Filmer" til hovudmaskina mi. Dette går jo ganske greitt så lenge ein har 801.11n Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Korriger meg om eg tar feil, men for å importere ein film til iTunes-biblioteket må filmen vere i .mpg-format, sant? Og Apple TV henter filmane derfrå? Dette er etter mi meining ikkje fordelaktig. Eg hadde mykje heller kjøpt ein Mac Mini for å så lage eit alias i "Filmer" til hovudmaskina mi. Dette går jo ganske greitt så lenge ein har 801.11n 7721510[/snapback] Du vil kanskje få problemer med å spille av .wmv filer på AppleTV, men tror ikke det skulle være et problem å spille av andre formater... Ellers er det jo bare å "importere" filmene dine til iTunes så er du i gang. Selv kunne jeg godt tenke meg en Mac mini og en ny AirPort basestasjon og en ny LCD-TV og bruke det som Media Center, men jeg kan godt se at folk som har Macen eller PCn på kontoret (og ikke trenger noen dyr løsning) kan ha bruk for en AppleTV enhet i stua. EDIT: Ser ut som om formatene kan være noe begrenset ja... (ifølge spesifikasjonssiden for AppleTV på Apple sine sider). Endret 14. januar 2007 av nitramdg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg tror jeg vil kunne klare meg med en iMac intill vidre Bygger meg vel heller en HTPC eller noe slik av det jeg har nå. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Slettes ikke en dum idé. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Venting gjør meg gal. Jeg holder på å gå på veggen her jeg sitter. Shipped to MOSS, NO 12 Jan 2007 Estimated Delivery Date 19 Jan 2007 (Subject to change) Den har vært i Sozhou siden fredag nå. Hvorfor posten ikke skal være i bevegelse i helgene er hinsides min forståelse. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Apple Store er nede, gitt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Okey, hvordan skrur jeg av Mac OS? Hvor er "Shut Down" knappen :-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå