Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Vil alt det nye Apple planlegger komme i keynoten til Jobs, eller kan det hende at de om 2-3 dager slipper programoppdateringer eller lignende som Jobs ikke har sagt noe spesielt om?

Hvis ikke, og det heller ikke er planlagt noe veldig spennende i nær fremtid, så bestiller jeg meg en MacBook i morgen kveld.

7678011[/snapback]

Du skal ikke se bort i fra at de strør på med krydder de kommende dagene, men de største nyhetene blir sannsynligvis avduket i morgen kveld (i kveld?). Jeg tør uansett ikke ta noen avgjørelser før Jobs m/ venner sitter på flyet hjem. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så da klarte jeg ikke å vente lenger. Jobs sa i keynoten at det i løpet av de neste 6-7 månedene vil komme masse til mac, men nå klarer jeg ikke å vente lenger. Jeg har nettopp bestilt en 13" Macbook (hvit) med ekstra RAM.

Men det er så lenge å vente.

Antatt leveringsdato: 25 Jan, 2007 - 26 Jan, 2007

:(

Lenke til kommentar

Hva er greia med Apple TV? Skjønte ikke den helt jeg.

Selv ville jeg gått for en Mac Mini med den Iomega harddisken (500GB). Da får man jo inn alt, samt full funksjonalitet på programmer o.l. Noe dyrere, men et fullverdig MedieCenter, enn denne "TV-poden".

Lenke til kommentar
Ja, vi kaller macene dine for pc-er.

PC = Personal Computer. Jeg har både stasjonær pc og en macbook, men macbooken er like fremt en pc, selv om den er lagd av apple og kjører osx (og windows...).

7689971[/snapback]

Flere som er leie folk som skal hele tiden være besserweissere og bruke terminologi etter punkt og prikke og ikke etter dagens reele bruk og mening?

Bruk snapback for å finne tråden

Lenke til kommentar

Woho! Jeg fikk tilbake MBen fra rep. God som ny :)

MacBook 2.0 Ghz (Sort)

Deler som har blitt byttet ut:

SuperDrive 9.5 (Trang slot)

Display clutch cover (Knirking)

LogicBoard with heatsink (Problemer med skjermen, caps og num lock)

Top Case Housing with keyboard, Black (Problemer med caps/num lock, og trang slot)

Lenke til kommentar
Ja, vi kaller macene dine for pc-er.

PC = Personal Computer. Jeg har både stasjonær pc og en macbook, men macbooken er like fremt en pc, selv om den er lagd av apple og kjører osx (og windows...).

7689971[/snapback]

Flere som er leie folk som skal hele tiden være besserweissere og bruke terminologi etter punkt og prikke og ikke etter dagens reele bruk og mening?

Bruk snapback for å finne tråden

7690243[/snapback]

Når ble windows et krav for å kalles PC? Eller IBM-kompabilitet, et ord som totalt har mistet både mening og nytte i dag. Så om jeg kjører en itanium-maskin med linux, har jeg ikke en PC? Hverken IBM-kompatibel (eller x86, for den saks skyld) eller windows. :)

En mac er enkelt og greit en vanlig x86-basert maskin som er preinstallert med OS X. I det store og hele er det bare OSet som skiller en Mac fra en Dell/Lenovo/HP etc.

Lenke til kommentar
Da er min første Mac bestilt og en ny era er påbegynt for Kengdal!!

Det ble en Hvit MacBook 2.0 Ghz med 2 GB Ram og 160 GB HDD.

Jeg gleder meg som en liten unge til jeg kan starte å leke med den. ;)

7693801[/snapback]

Får min første MacBook i morgen selv :)

Den er dåg hakket svakeret, 80gb hd og 1gb RAM (takk gud for min eksterne hd ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...