Mafo Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vil alt det nye Apple planlegger komme i keynoten til Jobs, eller kan det hende at de om 2-3 dager slipper programoppdateringer eller lignende som Jobs ikke har sagt noe spesielt om?Hvis ikke, og det heller ikke er planlagt noe veldig spennende i nær fremtid, så bestiller jeg meg en MacBook i morgen kveld. 7678011[/snapback] Du skal ikke se bort i fra at de strør på med krydder de kommende dagene, men de største nyhetene blir sannsynligvis avduket i morgen kveld (i kveld?). Jeg tør uansett ikke ta noen avgjørelser før Jobs m/ venner sitter på flyet hjem. =) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Finnes det en god nettradio for OSx som kan spille P3? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Finnes det en god nettradio for OSx som kan spille P3? 7678996[/snapback] iTunes vel? http://nrk.no/lyd/ finner du alle mp3 strømmene.Edit: Eller du kan følge guiden til Mac 1 om Nettradio i iTunes Endret 9. januar 2007 av Garreth Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Så da klarte jeg ikke å vente lenger. Jobs sa i keynoten at det i løpet av de neste 6-7 månedene vil komme masse til mac, men nå klarer jeg ikke å vente lenger. Jeg har nettopp bestilt en 13" Macbook (hvit) med ekstra RAM. Men det er så lenge å vente. Antatt leveringsdato: 25 Jan, 2007 - 26 Jan, 2007 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gud bedre så lekker iPhone er.. blir nok en på meg, men jeg skal nok vente til et halvt år eller noe etter den har kommet, vil ikke få en med barnesykdommer Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hva er greia med Apple TV? Skjønte ikke den helt jeg. Selv ville jeg gått for en Mac Mini med den Iomega harddisken (500GB). Da får man jo inn alt, samt full funksjonalitet på programmer o.l. Noe dyrere, men et fullverdig MedieCenter, enn denne "TV-poden". Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeff Croft sine tanker om iPhone. Her snakker vi om ein fyr som er på toppen av teknologiutviklinga: http://www2.jeffcroft.com/blog/2007/jan/10...hanging-device/ Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ble litt skuffet over at det ikke dukket opp noen MB Pro 13", men da var 15" bestillt. Den får duge. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Selv hadde jeg håpet på mer info om Leopard som skal lanseres 1 kvartal, skal kjøpe meg Leopard server versjon når den kommer... Håper det snart blir lansert, ellers så hadde det jo vært greit med en dual, quad core, i Mac Pro maskinen;) hehe Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Håper det snart blir lansert, ellers så hadde det jo vært greit med en dual, quad core, i Mac Pro maskinen;) hehe 7689909[/snapback] Bare den tanker kjenner jeg gjør med litt småkåt Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja, vi kaller macene dine for pc-er. PC = Personal Computer. Jeg har både stasjonær pc og en macbook, men macbooken er like fremt en pc, selv om den er lagd av apple og kjører osx (og windows...). 7689971[/snapback] Flere som er leie folk som skal hele tiden være besserweissere og bruke terminologi etter punkt og prikke og ikke etter dagens reele bruk og mening? Bruk snapback for å finne tråden Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Woho! Jeg fikk tilbake MBen fra rep. God som ny MacBook 2.0 Ghz (Sort) Deler som har blitt byttet ut: SuperDrive 9.5 (Trang slot) Display clutch cover (Knirking) LogicBoard with heatsink (Problemer med skjermen, caps og num lock) Top Case Housing with keyboard, Black (Problemer med caps/num lock, og trang slot) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja, vi kaller macene dine for pc-er. PC = Personal Computer. Jeg har både stasjonær pc og en macbook, men macbooken er like fremt en pc, selv om den er lagd av apple og kjører osx (og windows...). 7689971[/snapback] Flere som er leie folk som skal hele tiden være besserweissere og bruke terminologi etter punkt og prikke og ikke etter dagens reele bruk og mening? Bruk snapback for å finne tråden 7690243[/snapback] Når ble windows et krav for å kalles PC? Eller IBM-kompabilitet, et ord som totalt har mistet både mening og nytte i dag. Så om jeg kjører en itanium-maskin med linux, har jeg ikke en PC? Hverken IBM-kompatibel (eller x86, for den saks skyld) eller windows. En mac er enkelt og greit en vanlig x86-basert maskin som er preinstallert med OS X. I det store og hele er det bare OSet som skiller en Mac fra en Dell/Lenovo/HP etc. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Da er min første Mac bestilt og en ny era er påbegynt for Kengdal!! Det ble en Hvit MacBook 2.0 Ghz med 2 GB Ram og 160 GB HDD. Jeg gleder meg som en liten unge til jeg kan starte å leke med den. Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Da er min første Mac bestilt og en ny era er påbegynt for Kengdal!!Det ble en Hvit MacBook 2.0 Ghz med 2 GB Ram og 160 GB HDD. Jeg gleder meg som en liten unge til jeg kan starte å leke med den. 7693801[/snapback] Får min første MacBook i morgen selv Den er dåg hakket svakeret, 80gb hd og 1gb RAM (takk gud for min eksterne hd ) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Snart 2GB RAM til MacBooken.... Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) da har jeg fått min første MacBook utrolig digg! hvordan gjorde jeg slik at jeg fikk stort vindu i safari igjen? Endret 11. januar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Lag ett bokmerke i bokmerkelinjen med denne koden: javascript:self.moveTo(0,0);self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er det en grunn til at Apple ikke har laget den funksjonen i OS X selv? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ja, så lenge du ikke må scrolle sidelengs så er det ingen vits med fullskjerm er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå