Juke Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Noen som bruker en Razer mus sammen med Macen sin? Har en Orochi, men har problemer med å få mappet knappene slik at expose virker? Jeg klarer å få mappet den ene knappen slik at alle åpne vinduer er synlige, men å "rydde" (4 fingre opp på touchpadden) hele skjermen slik at man kan navigere på skrivebordet går ikke... Anyone? Funker fint på min Razer-mus, men er en helt annen musmodell enn den du bruker, er en gammel Razer Diamondback. Setter i allefall "Vis skrivebordet" til den musknappen jeg vil bruke under "Exposé og Spaces" i "Systemvalg", så får jeg samme funksjonalitet vha f.eks. musknapp 5 som jeg får ved å dra 4 fingre opp på touchpaden. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Noen som bruker en Razer mus sammen med Macen sin? Har en Orochi, men har problemer med å få mappet knappene slik at expose virker? Jeg klarer å få mappet den ene knappen slik at alle åpne vinduer er synlige, men å "rydde" (4 fingre opp på touchpadden) hele skjermen slik at man kan navigere på skrivebordet går ikke... Anyone? Funker fint på min Razer-mus, men er en helt annen musmodell enn den du bruker, er en gammel Razer Diamondback. Setter i allefall "Vis skrivebordet" til den musknappen jeg vil bruke under "Exposé og Spaces" i "Systemvalg", så får jeg samme funksjonalitet vha f.eks. musknapp 5 som jeg får ved å dra 4 fingre opp på touchpaden. Ah, at jeg ikke tenkte på det! Takker! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Og det er de nye som er på tilbud hos elkjop ? Eller ? Billigste modell har i5 Quad, og nyere skjermkort, så det er naturlig å anta det ja. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Heilage: Hvis det er tilbud (God pris) på elkjøp/lefdal på apple maskiner, så tyder det heller på det er snakk om B-vare, eller eldre utgave. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Man selger ikke B-varer på nettet. Og dette er garantert siste utgave. Det er bare å se på varekoden. Disse har også thunderbolt som man ser. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Heilage: Hvis det er tilbud (God pris) på elkjøp/lefdal på apple maskiner, så tyder det heller på det er snakk om B-vare, eller eldre utgave. Det hender rett som det er at Elkjøp/Lefdal har tilbud på Mac, så det er ingenting som tyder på det du sier. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Om man sjekker beskrivelsen på Macene det er tilbud på, så står det at de har prosessorer av typen Sandy Bridge, og har Thunderbolt. Det tyder vel ganske mye på at de er av den nyeste typen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Heilage: Hvis det er tilbud (God pris) på elkjøp/lefdal på apple maskiner, så tyder det heller på det er snakk om B-vare, eller eldre utgave. Såfremt spesifikasjonen er riktige på nettsiden, så er dette de nye modellene. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som har erfaring med AirPlay og iPhone 3GS? Jeg satte akkurat opp en AirPort Express, men knappen for AirPlay er ikke der. Noen som har vært borti det? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Finner du den i iTunes? Hvis ikke er det sikkert et nettverksproblem. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Er det spotify? Isåfall klikk på albumbildet for å få frem AirPlay symbolet. Er vedsiden av volumlinja. Endret 30. mai 2011 av phax Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Finner du den i iTunes? Hvis ikke er det sikkert et nettverksproblem. Fungerer supert fra både MacBook'en og min stasjonære. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Er det spotify? Isåfall klikk på albumbildet for å få frem AirPlay symbolet. Er vedsiden av volumlinja. Får det ikke opp på Spotify eller iPod. Skal det fungere med 3GS? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hmm, og iPhonen er på wifi-nettverket som AirPort express sender? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Prøv å avslutte iPod-appen, eventuelt koble av/på nettverket. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Prøv å avslutte iPod-appen, eventuelt koble av/på nettverket. Gjorde det akkurat. Funker perfekt nå! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ah, the old "have you tried turning it off and on again"... Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ah, the old "have you tried turning it off and on again"... Datakyndig som jeg er tenkte jeg selvsagt på dette, men når man skrur telefonen av og på forblir jo appene sånn som de var da du var på sist. Så å manuelt lukke appen og åpne på nytt fungerte for iPod, Spotify og Wimp. Wimp har forsåvidt ett litt smartere oppsett synes jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Måtte gjøre det samme hos meg når jeg tenker meg om Kjører Shairport4w på PC-en som emulerer en Airport Express, funker ganske så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå