Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg er hengt mye på mac1 og har skrevet mange artikler for dem også. Har fortsatt tilgang til å publisere ting der faktisk. Nå leser jeg stort sett bare rss-feeden. Orker ikke være på forumet lengre, det skjedde noe etter skiftet til Intel.

Savner egentlig gamle amac jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis noen som er interessert, så kan dere bruke backenden til webkafeen med tiden.

Da skal det ihvertfall ikke være et 1-nettwerk, eller bruke phpBB som forum..

7656031[/snapback]

I'm in.

7656348[/snapback]

Jeg også!

7656763[/snapback]

Jeg med!

Lenke til kommentar

Det er synd vi ble lagt ned/la oss ned. Ble lagt ned mye arbeid i den siden. Beklageligvis funker ikke ting uten penger.

Det store spørsmålet er om det er plass til en dedikert norsk macside. mac1 klarer seg greit, men de går som kjent ikke i pluss. Det har dog blitt flere brukere etter skiftet til Intel, men det er jo ikke bare positivt

Lenke til kommentar

Spymac, er dog nede pga. overflytting til nye servere osv (forumene er nede)... Dessuten ser sia ut som en krysning av YouTube og Flickr nå som de har oppgradert den...

EDIT: Etter et raskt søk på Google ser jeg også at Mac-Forums.com er en populær side... Ellers er forumene til macrumors.com ganke greie, samt forumene på maccast.com (her finner du også en podcast for macbrukere...).

Endret av nitramdg
Lenke til kommentar
Hvilken RSS-leser bruker dere folkens? Ganske ny når det gjelder dette, så jeg søker noen anbefalinger :)

7671281[/snapback]

Enkelt og greitt: Bloglines.

Har testa ut NetNewsWire, Newsfire og andre lignande, men dei har ikkje passa til meg. Eg liker å ha feedleseren min i nettleseren. Akkurat derfor bruker eg også Gmail. :)

Problemet med NetNewsWire er at nettversjonen av tjenesta (newsgator?) er ufattelig dårlig samanligna med Bloglines.

Eg har omtrent 130 nye innlegg på bloglines-kontoen min kvar dag, så det passer til alle størrelser. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Vil alt det nye Apple planlegger komme i keynoten til Jobs, eller kan det hende at de om 2-3 dager slipper programoppdateringer eller lignende som Jobs ikke har sagt noe spesielt om?

Hvis ikke, og det heller ikke er planlagt noe veldig spennende i nær fremtid, så bestiller jeg meg en MacBook i morgen kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...