martbo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg er hengt mye på mac1 og har skrevet mange artikler for dem også. Har fortsatt tilgang til å publisere ting der faktisk. Nå leser jeg stort sett bare rss-feeden. Orker ikke være på forumet lengre, det skjedde noe etter skiftet til Intel. Savner egentlig gamle amac jeg... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis noen som er interessert, så kan dere bruke backenden til webkafeen med tiden. Da skal det ihvertfall ikke være et 1-nettwerk, eller bruke phpBB som forum.. 7656031[/snapback] I'm in. 7656348[/snapback] Jeg også! 7656763[/snapback] Jeg med! Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hvem andre mac-forum finnes det egentlig? helst i utlandet Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Savner egentlig gamle amac jeg... 7658090[/snapback] Jeg også. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er synd vi ble lagt ned/la oss ned. Ble lagt ned mye arbeid i den siden. Beklageligvis funker ikke ting uten penger. Det store spørsmålet er om det er plass til en dedikert norsk macside. mac1 klarer seg greit, men de går som kjent ikke i pluss. Det har dog blitt flere brukere etter skiftet til Intel, men det er jo ikke bare positivt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det jeg føler henger over Mac1, er det gedigende hatet over Windows. Er ikke noe koselig å henge der. Også har de ikke regler for emner, slik at det blir så uoversiktlig.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) hvem andre mac-forum finnes det egentlig? helst i utlandet 7658377[/snapback] Hvilke Jeg lurer på det jeg også. Endret 7. januar 2007 av Dassen Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Spymac, er dog nede pga. overflytting til nye servere osv (forumene er nede)... Dessuten ser sia ut som en krysning av YouTube og Flickr nå som de har oppgradert den... EDIT: Etter et raskt søk på Google ser jeg også at Mac-Forums.com er en populær side... Ellers er forumene til macrumors.com ganke greie, samt forumene på maccast.com (her finner du også en podcast for macbrukere...). Endret 7. januar 2007 av nitramdg Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvilken RSS-leser bruker dere folkens? Ganske ny når det gjelder dette, så jeg søker noen anbefalinger Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Hvilken RSS-leser bruker dere folkens? Ganske ny når det gjelder dette, så jeg søker noen anbefalinger 7671281[/snapback] NetNewsWire fra Newsgator. Elsker synkingen. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvilken RSS-leser bruker dere folkens? Ganske ny når det gjelder dette, så jeg søker noen anbefalinger 7671281[/snapback] NetNewsWire fra Newsgator. Elsker synkingen. 7671583[/snapback] Okei, da får man teste denne da kanskje Takk! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hvilken RSS-leser bruker dere folkens? Ganske ny når det gjelder dette, så jeg søker noen anbefalinger 7671281[/snapback] Enkelt og greitt: Bloglines. Har testa ut NetNewsWire, Newsfire og andre lignande, men dei har ikkje passa til meg. Eg liker å ha feedleseren min i nettleseren. Akkurat derfor bruker eg også Gmail. Problemet med NetNewsWire er at nettversjonen av tjenesta (newsgator?) er ufattelig dårlig samanligna med Bloglines. Eg har omtrent 130 nye innlegg på bloglines-kontoen min kvar dag, så det passer til alle størrelser. Endret 8. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hmms, får kanskje teste det også da, så ut som det var meget hendig, spesielt mtp. at feedleseren er i browseren Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 http://newshutch.com Ser ikke nytten i å bruke en program til det Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Andre som er vanvittig spent på hva Apple slipper ut av ermet under Macwolrd de neste dagene? Dersom det dukker opp en Macbook Pro 13" vet jeg ihvertfall hvor pengene mine forsvinner. =) Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Andre som er vanvittig spent på hva Apple slipper ut av ermet under Macwolrd de neste dagene? Dersom det dukker opp en Macbook Pro 13" vet jeg ihvertfall hvor pengene mine forsvinner. =) 7677356[/snapback] ehe ca hvor mye vil en slik en koste? (hvis det kommer da ) Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sikkert bittelitt for mye. Men man må tross alt lide for skjønnheten. Btw: Det finnes visst en egen tråd for Macworld, så ikke den før nå. Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sikkert bittelitt for mye. Men man må tross alt lide for skjønnheten. 7677398[/snapback] ehe det jeg tenkte Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vil alt det nye Apple planlegger komme i keynoten til Jobs, eller kan det hende at de om 2-3 dager slipper programoppdateringer eller lignende som Jobs ikke har sagt noe spesielt om? Hvis ikke, og det heller ikke er planlagt noe veldig spennende i nær fremtid, så bestiller jeg meg en MacBook i morgen kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå