Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, jeg har blitt keen på å plugge noe i Thunderbolt-porten min (som ikke er en skjerm). Noe på markedet ennå som er å få tak i`? Finnes det liste over utstyr som finnes til Thunderbolt?

 

Dessverre er det ingen produkter tilgjengelige enda. Men de begynner å nærme seg ferdige nå: http://www.macrumors.com/2011/04/11/thunderbolt-products-starting-to-roll-out-at-nab/

 

Da venter jeg i spenning! :) Som trøst, er det noen kule duppeditter å putte i PCIe-ekspansjonsporten i 17"?

Lenke til kommentar

Hvor kan man få kjøpt utstyr til å plugge i her? Jeg har Googlet masse, finner lite.

 

Og jeg opplever et problem nå om dagen. Etter at jeg fikk den nye Macen og overførte hele miljøet fra Time Machine-kopien, så stopper hele maskinen når jeg deler internett gjennom iPhonen min. Etter noen minutter. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

En liten anbefaling: nvALT kom nylig i 2.0-versjon, brukere av Notational Velocity bør ta en titt på dette. (Eventuelle etternølere gjør klokt i å ta slike verktøy i bruk snarest, gjerne i kombinasjon med f.eks. Elements eller Simplenote på iOS-enheter.)

Quoted for truth! Notational Velocity/nvALT er gull. Dog, jeg savner å kunne lukke nvALT-vinduet uten at programmet avsluttes. Det gikk fint med Notational Velocity. Har sett i innstillingene uten å finne noe. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...