chri-ot Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Noen som har testa ubutu 11.04 på MPB 13 2010 og kan si om den fungerer bedre en 10.10 gjorde? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ha, der fikk jeg et "Go" fra min far til å handle ny Mac i statene. Det blir stas med en skikkelig oppgradering igjen. Det betyr at jeg dropper upgrade fra iPad til iPad 2, men det dropper jeg glatt for å få en skikkelig fungerende Mac igjen! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Så, jeg har blitt keen på å plugge noe i Thunderbolt-porten min (som ikke er en skjerm). Noe på markedet ennå som er å få tak i`? Finnes det liste over utstyr som finnes til Thunderbolt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Så, jeg har blitt keen på å plugge noe i Thunderbolt-porten min (som ikke er en skjerm). Noe på markedet ennå som er å få tak i`? Finnes det liste over utstyr som finnes til Thunderbolt? Dessverre er det ingen produkter tilgjengelige enda. Men de begynner å nærme seg ferdige nå: http://www.macrumors.com/2011/04/11/thunderbolt-products-starting-to-roll-out-at-nab/ Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Så, jeg har blitt keen på å plugge noe i Thunderbolt-porten min (som ikke er en skjerm). Noe på markedet ennå som er å få tak i`? Finnes det liste over utstyr som finnes til Thunderbolt? Dessverre er det ingen produkter tilgjengelige enda. Men de begynner å nærme seg ferdige nå: http://www.macrumors.com/2011/04/11/thunderbolt-products-starting-to-roll-out-at-nab/ Da venter jeg i spenning! Som trøst, er det noen kule duppeditter å putte i PCIe-ekspansjonsporten i 17"? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 eSATA er vel det mest spenstige du kan sette inn, tror jeg. Gir bra fart på I/O, kan være kjekt å ha. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Finnes også noen lynkjappe CF-kortlesere om du har behov for det. Hadde lett kjøpt det selv om det ikke var for at min neste laptop nok blir uten PCIe-slot. Skjønner ikke hvorfor Apple fjerna den på 15"-modellen. :/ Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hvor kan man få kjøpt utstyr til å plugge i her? Jeg har Googlet masse, finner lite. Og jeg opplever et problem nå om dagen. Etter at jeg fikk den nye Macen og overførte hele miljøet fra Time Machine-kopien, så stopper hele maskinen når jeg deler internett gjennom iPhonen min. Etter noen minutter. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 En liten anbefaling: nvALT kom nylig i 2.0-versjon, brukere av Notational Velocity bør ta en titt på dette. (Eventuelle etternølere gjør klokt i å ta slike verktøy i bruk snarest, gjerne i kombinasjon med f.eks. Elements eller Simplenote på iOS-enheter.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Best of both worlds på pulten min nå! HP Elitebook 8440p og MacBook Pro 15" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 En liten anbefaling: nvALT kom nylig i 2.0-versjon, brukere av Notational Velocity bør ta en titt på dette. (Eventuelle etternølere gjør klokt i å ta slike verktøy i bruk snarest, gjerne i kombinasjon med f.eks. Elements eller Simplenote på iOS-enheter.) Quoted for truth! Notational Velocity/nvALT er gull. Dog, jeg savner å kunne lukke nvALT-vinduet uten at programmet avsluttes. Det gikk fint med Notational Velocity. Har sett i innstillingene uten å finne noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hva er greie med at Safari plutselig finner på å gå i sirup titt og ofte ? Alt fungerer smooth, så nekter den å respondere riktig på det eg trykker på. Den reagerer noen sekunder for seint kan du si. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er sånn hos meg av og til og. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er ihvertfall utrolig plagsomt, ettersom eg har fått litt sansen for Safari + Mac komboen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har dere Flash installert? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har macbook pro sata 6gbps? Eller har de planer om å sette det inn? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Har dere Flash installert? Bruker click2flash pr. i dag, så ja EDIT: Tok og avinstallerte flash. Får se om det bedrer seg Endret 13. april 2011 av Mala Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har macbook pro sata 6gbps? Eller har de planer om å sette det inn? De nye 2011 modellene av MacBook Pro er utstyrt med sata 6gbps. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er de som er på markedet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå