laserlars Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Min er veldig stille og kjølig ved vanlig bruk. Men det jeg har merket er at avspilling av flash (youtube etc) så blir den litt varmere på den ene siden. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvilket format er det folket pleier å kjøre på den eksterne harddisken sin? Tenker litt på FAT hvis man skal veksle mellom Windows og OSX, men HFS er vel best med tanke på OSX? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg kjører to i FAT og tre i HFS. De to største er i HFS, rett og slett fordi det oppleves mye raskere, og kan bruke de til større filer. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvilket format er det folket pleier å kjøre på den eksterne harddisken sin? Tenker litt på FAT hvis man skal veksle mellom Windows og OSX, men HFS er vel best med tanke på OSX? ntfs Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvilket format er det folket pleier å kjøre på den eksterne harddisken sin? Tenker litt på FAT hvis man skal veksle mellom Windows og OSX, men HFS er vel best med tanke på OSX? ntfs Funker sånn relativt dårlig med OSX da...? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg bruker NTFS på 2TB-disken, og Paragon NTFS for å få NTFS-støtte i OSX. Funker fint. Formaterte nettopp min lille 500GB til HFS, men har ingen erfaring med den enda. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Funker sånn relativt dårlig med OSX da...? Funker helt bra. NTFS-3g funker bra. OS X har innebygd skrivestøtte for NTFS også, men du må inn i kommandolinja for å aktivere det. paragon også. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvordan kan jeg få skrivd { og } på i Snow Leopard? Har en Macbook Air hvis jeg spiller noen rolle. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvordan kan jeg få skrivd { og } på i Snow Leopard? Shift + Alt + 8 eller 9. Har en Macbook Air hvis jeg spiller noen rolle. Nei, spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvordan kan jeg få skrivd { og } på i Snow Leopard? Har en Macbook Air hvis jeg spiller noen rolle. Du kan få skrevet { og } med shift+alt+8 eller shift+alt+9. Gå i System preferences -> Keyboard -> Show Keyboard and Character viewer in menu bar. Fra der kan du åpne "Keyboard viewer" hvor du kan se alle mulige kombinasjoner av taster når du holder nede f.eks. alt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Funker sånn relativt dårlig med OSX da...? Funker helt bra. NTFS-3g funker bra. OS X har innebygd skrivestøtte for NTFS også, men du må inn i kommandolinja for å aktivere det. paragon også. Så jeg skal aktivere paragon i OSX? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noen som vet om noen kule plattformspill til mac? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 AFAIK finnes det ingen kule plattformspill i det hele tatt lenger hvis man ikke har en Nintendo konsoll :| Braid er vel det eneste, og det er jo en enorm tributt til - ja, nettopp Nintendo! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Fikk den nye MacBook'en i dag! En dag før den egentlig skulle komme. Det er alltid deilig! Spesialkonfigurert med det beste av alt, og fy faen, for en prosessor! Skjermkortet yter utrolig bra også! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det går ikke ann å få mac app store på macen min! Leste at man måtte oppdatere den, men den er allerede fullt oppdatert. Det står ivhertfall at det ikke er flere oppdateringer. Står at jeg har versjon 10.5.8 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Du må vel ha 10.6.X, tror jeg. Jeg tipper du har en eldre maskin som ikke er Intel og da får du ikke Snow Leopard og igjen ikke Mac App Store. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Du får ikke App Store i noe eldre enn 10.6.5 tror jeg, uten å være helt sikker. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hmm, tror denne modellen er fra 2008 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Du får kjøpt 10.6 oppgradering for 300kr. Definitivt verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå