Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Kvittering har jeg dessverre ikke tilgjengelig. Men 300 lade-sykluser er godt nok. Og dessuten hvis jeg kjøper et nytt så får jeg jo kvittering på det og jeg regner med at samme garantien gjelder da.

 

Takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Det er ikke stort du kan gjøre. Pikseltetthet er avgjørende for opplevd skarphet, og selv om 1280x800 på 13" slett ikke er galt ligger det langt bak f.eks. iPhone 4. I utviklingen av programmer tar man en del valg av betydning for skarphet, men sluttbrukere må nesten innfinne seg med status quo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det er ikke stort du kan gjøre. Pikseltetthet er avgjørende for opplevd skarphet, og selv om 1280x800 på 13" slett ikke er galt ligger det langt bak f.eks. iPhone 4. I utviklingen av programmer tar man en del valg av betydning for skarphet, men sluttbrukere må nesten innfinne seg med status quo.

Skjønner den, takk for ett godt svar ;)

Lenke til kommentar

Jeg blir bare mer og mer glad i Apple sine produkter. Kjøpte Airport Extreme i dag, og det gikk sånn ca 5min fra jeg koblet til strøm og ethernetkabel, til jeg satt og surfet med Airport Extreme som router og Airport Express som en "booster".

 

Trengte ikke CD og alt gikk så bra at man skulle tro man hadde gjort det før :p

Lenke til kommentar

Apple er flinke til slike produkter. Vi hadde en router med DD-WRT før - kunne gjøre hva som helst omtrent. Bestemte oss for at vi egentlig ikke brukte noen av de funksjonene, så vi kjøpe en Time Capsule og satt den opp som router. Dønn stabil, kjempelett å konfigurere og det har vært kjempekjekt å bruke den. Satt også opp en Airport Express hos naboen som deler nettet videre, fordi vi la inn fiber til oss og de gjorde det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg er redd for at jeg har blitt bitt av eplebasillen og at mine fremtidlige innkjøp av musikkavspillere og datamaskiner kommer til å ha et eple på seg :)

Samme her, min første MP3 spiller var en gammel iPod andre generasjon.

Har nå hatt 2 iPhone's som jeg har hatt null problemer med, og nylig kjøpt meg en MacBook Pro 13", neste kjøp blir vel en iMac 27".

 

Føler egentlig at det oser kvalitet av produktene, spesielt den nye bærbare, unibodien er fantastisk!

Lenke til kommentar

Men alt som har et eple på seg koster. Og andre merker får du mer for pengene enn Apple.

 

 

 

Oppdaget nå nettopp at jeg tror batteriet på min litt over et halvt år gamle Macbook Pro 15" har gått til helvete :hrm:

Pcen lader ikke og drar jeg ut kontakten skrur den seg av. Har nettopp fått ny strømkabel og har ikke hatt noe problem etter det. Hva er dette for noe?! Jeg har vært flink til å ikke overlade pcen iforhold til å ta kontakten ut på 100%.

Elsket denne pcen helt siden jeg fikk den, også fikk jeg denne i fleisen nå som jeg nettopp hadde fått tilbake noen penger som de Apple har skyldt meg siden september. (Back to school kampanje) :thumbdown:

Endret av Spenul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...