Equerm Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ikke DVD nei, vanlig bruk, surfing msn og slike ting Men jeg har sett en 2 timers DVD på bussen uten problem, vanligvis når jeg tar buss så kan jeg fint bruke den hele turen, om jeg skal på lengre turer så lader jeg den når bussen har pause på en eller annen kafé Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) *vilha* Hadde jeg startet på Medier og kommunikasjon i år (og ikke i fjor), hadde jeg hatt en PowerBook Pro. Men vi sitter i stede for på eMacs Vurderer derfor PowerBook Pro, PowerBook eller en Asus. Vil ha Mac på grunn av OSet, og alt det andre Mac har, men en ikke-Apple-pc hadde vært å foretrekke fordi prisen er lavere (så mye som 3000,- lavere). BTW: Noen som vet hvor jeg kan finne den første Apple/Mac-reklamen? Der hvor en dame løper med en slegge hun kaster i en svær skjerm. Endret 2. januar 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hvor lang er batteritiden i realiteten på 13" macbookene? Det står opp til 6 timer, men de overdriver alltid litt har jeg følelsen av.Det er vel først og fremst film på toget og notater jeg har tenkt å bruke den til. 7618425[/snapback] Det er blitt rapportert om 5 timer og 30 minutter med BT og WiFi av. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvor lang er batteritiden i realiteten på 13" macbookene? Det står opp til 6 timer, men de overdriver alltid litt har jeg følelsen av.Det er vel først og fremst film på toget og notater jeg har tenkt å bruke den til. 7618425[/snapback] Det er blitt rapportert om 5 timer og 30 minutter med BT og WiFi av. 7624042[/snapback] Oi. Gleder meg til å bestille min. Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvor lang er batteritiden i realiteten på 13" macbookene? Det står opp til 6 timer, men de overdriver alltid litt har jeg følelsen av.Det er vel først og fremst film på toget og notater jeg har tenkt å bruke den til. 7618425[/snapback] Det er blitt rapportert om 5 timer og 30 minutter med BT og WiFi av. 7624042[/snapback] Oi. Gleder meg til å bestille min. 7625560[/snapback] ah, jeg også --sorry for litt off topic....-- Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) I dag er det en uke til Steve Jobs holder keynote på MacWorld. Hva er det dere håper/tror han vil vise oss? Jeg håper vi får ett godt innblikk av Leopard og vite noen av de "Top Secret" greiene og får en skikkelig wow-opplevelse. Også håper jeg på iTV, iPhone, ordentlig video-iPod, airport med video. Merker jeg gleder meg litt. Endret 2. januar 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 *vilha* Hadde jeg startet på Medier og kommunikasjon i år (og ikke i fjor), hadde jeg hatt en PowerBook Pro. Men vi sitter i stede for på eMacs Vurderer derfor PowerBook Pro, PowerBook eller en Asus. Vil ha Mac på grunn av OSet, og alt det andre Mac har, men en ikke-Apple-pc hadde vært å foretrekke fordi prisen er lavere (så mye som 3000,- lavere). BTW: Noen som vet hvor jeg kan finne den første Apple/Mac-reklamen? Der hvor en dame løper med en slegge hun kaster i en svær skjerm. 7623886[/snapback] Det heter MacBook og MacBook Pro, eller PPC versjonene: iBook og PowerBook Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 @Dassen; Du er ikke den eneste. LINK Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Også håper jeg på iTV, iPhone, ordentlig video-iPod, airport med video. iTV er 99% garantert kommer, Les overskriften på bildet.. Noe sier med at det siste du skriver kommer til å skje og... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 iPhone selges på eBay 7627643[/snapback] Moro. Tror ikke Apple har noe som helst med den å gjøre, så billig ut. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 iPhone selges på eBay 7627643[/snapback] Moro. Tror ikke Apple har noe som helst med den å gjøre, så billig ut. 7628071[/snapback] Hehe, you think? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Min MBP holdt i litt over 4t med middels lysstyrke, og konstant filmseing, riktignok bytte av filmfiler underveis, men jeg er superhappy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er det et dårlig tegn når det står "Battery Health: 93%", selv om batteriet er fullt? Riktig nok i iStat, men likevel. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Er det et dårlig tegn når det står "Battery Health: 93%", selv om batteriet er fullt? Riktig nok i iStat, men likevel. 7630659[/snapback] Ja, det er ikke så bra, hvertfall ikke om maskinen er under ett år gammel. Har du prøvd med Coconut Battery og sett hva den sier? Endret 3. januar 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) :/ Halvt år gammel MacBook. Endret 3. januar 2007 av Runar Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sjekk denne folkens... Har testen den, og den funker utmerket Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 :/ Halvt år gammel MacBook. 7632633[/snapback] Forsøkt å kalibrere batteriet? Dersom det ikke blir bedre av det ville jeg klagd og fått nytt. Det er en garantisak. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er en garantisak. Er det ikke slik at apple gir garanti på kun 90 dager? Mener jeg har hørt det.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sjekk denne folkens... Har testen den, og den funker utmerket 7633091[/snapback] Funker nesten for godt. Prøvde den på skola, og en lærer ble overasket da han fikk sms fra telefonnummeret til det Hvite Hus (202-456-1111). Ingen spor som sier at den ble sendt fra nettet i det hele tatt. Men jeg klager ikke Takk for tipset, Dassen. Skal prøve det i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå