Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Ikke DVD nei, vanlig bruk, surfing msn og slike ting :)

Men jeg har sett en 2 timers DVD på bussen uten problem, vanligvis når jeg tar buss så kan jeg fint bruke den hele turen, om jeg skal på lengre turer så lader jeg den når bussen har pause på en eller annen kafé

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*vilha*

Hadde jeg startet på Medier og kommunikasjon i år (og ikke i fjor), hadde jeg hatt en PowerBook Pro. Men vi sitter i stede for på eMacs :wee:

Vurderer derfor PowerBook Pro, PowerBook eller en Asus. Vil ha Mac på grunn av OSet, og alt det andre Mac har, men en ikke-Apple-pc hadde vært å foretrekke fordi prisen er lavere (så mye som 3000,- lavere).

BTW: Noen som vet hvor jeg kan finne den første Apple/Mac-reklamen? Der hvor en dame løper med en slegge hun kaster i en svær skjerm.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Hvor lang er batteritiden i realiteten på 13" macbookene? Det står opp til 6 timer, men de overdriver alltid litt har jeg følelsen av.

Det er vel først og fremst film på toget og notater jeg har tenkt å bruke den til.

7618425[/snapback]

Det er blitt rapportert om 5 timer og 30 minutter med BT og WiFi av.

Lenke til kommentar
Hvor lang er batteritiden i realiteten på 13" macbookene? Det står opp til 6 timer, men de overdriver alltid litt har jeg følelsen av.

Det er vel først og fremst film på toget og notater jeg har tenkt å bruke den til.

7618425[/snapback]

7624042[/snapback]

Oi.

Gleder meg til å bestille min.

Lenke til kommentar

7618425[/snapback]

7624042[/snapback]

Oi.

Gleder meg til å bestille min.

7625560[/snapback]

ah, jeg også :)

--sorry for litt off topic....--

Lenke til kommentar

I dag er det en uke til Steve Jobs holder keynote på MacWorld. Hva er det dere håper/tror han vil vise oss?

post-39786-1167754858_thumb.png

Jeg håper vi får ett godt innblikk av Leopard og vite noen av de "Top Secret" greiene og får en skikkelig wow-opplevelse.

Også håper jeg på iTV, iPhone, ordentlig video-iPod, airport med video.

Merker jeg gleder meg litt.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
*vilha*

Hadde jeg startet på Medier og kommunikasjon i år (og ikke i fjor), hadde jeg hatt en PowerBook Pro. Men vi sitter i stede for på eMacs :wee:

Vurderer derfor PowerBook Pro, PowerBook eller en Asus. Vil ha Mac på grunn av OSet, og alt det andre Mac har, men en ikke-Apple-pc hadde vært å foretrekke fordi prisen er lavere (så mye som 3000,- lavere).

BTW: Noen som vet hvor jeg kan finne den første Apple/Mac-reklamen? Der hvor en dame løper med en slegge hun kaster i en svær skjerm.

7623886[/snapback]

Det heter MacBook og MacBook Pro, eller PPC versjonene: iBook og PowerBook :)

Lenke til kommentar
Er det et dårlig tegn når det står "Battery Health: 93%", selv om batteriet er fullt? Riktig nok i iStat, men likevel.

7630659[/snapback]

Ja, det er ikke så bra, hvertfall ikke om maskinen er under ett år gammel. Har du prøvd med Coconut Battery og sett hva den sier?

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Sjekk denne folkens... Har testen den, og den funker utmerket :D

7633091[/snapback]

Funker nesten for godt. Prøvde den på skola, og en lærer ble overasket da han fikk sms fra telefonnummeret til det Hvite Hus (202-456-1111). Ingen spor som sier at den ble sendt fra nettet i det hele tatt.

Men jeg klager ikke :D

Takk for tipset, Dassen. Skal prøve det i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...