Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*vilha*

 

Hadde jeg startet på Medier og kommunikasjon i år (og ikke i fjor), hadde jeg hatt en PowerBook Pro. Men vi sitter i stede for på eMacs :wee:

 

Vurderer derfor PowerBook Pro, PowerBook eller en Asus. Vil ha Mac på grunn av OSet, og alt det andre Mac har, men en ikke-Apple-pc hadde vært å foretrekke fordi prisen er lavere (så mye som 3000,- lavere).

 

 

BTW: Noen som vet hvor jeg kan finne den første Apple/Mac-reklamen? Der hvor en dame løper med en slegge hun kaster i en svær skjerm.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Hvor lang er batteritiden i realiteten på 13" macbookene? Det står opp til 6 timer, men de overdriver alltid litt har jeg følelsen av.

Det er vel først og fremst film på toget og notater jeg har tenkt å bruke den til.

7618425[/snapback]

Det er blitt rapportert om 5 timer og 30 minutter med BT og WiFi av.

Lenke til kommentar
Hvor lang er batteritiden i realiteten på 13" macbookene? Det står opp til 6 timer, men de overdriver alltid litt har jeg følelsen av.

Det er vel først og fremst film på toget og notater jeg har tenkt å bruke den til.

7618425[/snapback]

Det er blitt rapportert om 5 timer og 30 minutter med BT og WiFi av.

7624042[/snapback]

Oi.

Gleder meg til å bestille min.

Lenke til kommentar
Hvor lang er batteritiden i realiteten på 13" macbookene? Det står opp til 6 timer, men de overdriver alltid litt har jeg følelsen av.

Det er vel først og fremst film på toget og notater jeg har tenkt å bruke den til.

7618425[/snapback]

Det er blitt rapportert om 5 timer og 30 minutter med BT og WiFi av.

7624042[/snapback]

Oi.

Gleder meg til å bestille min.

7625560[/snapback]

ah, jeg også :)

 

--sorry for litt off topic....--

Lenke til kommentar

I dag er det en uke til Steve Jobs holder keynote på MacWorld. Hva er det dere håper/tror han vil vise oss?

post-39786-1167754858_thumb.png

 

Jeg håper vi får ett godt innblikk av Leopard og vite noen av de "Top Secret" greiene og får en skikkelig wow-opplevelse.

Også håper jeg på iTV, iPhone, ordentlig video-iPod, airport med video.

 

Merker jeg gleder meg litt.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
*vilha*

 

Hadde jeg startet på Medier og kommunikasjon i år (og ikke i fjor), hadde jeg hatt en PowerBook Pro. Men vi sitter i stede for på eMacs :wee:

 

Vurderer derfor PowerBook Pro, PowerBook eller en Asus. Vil ha Mac på grunn av OSet, og alt det andre Mac har, men en ikke-Apple-pc hadde vært å foretrekke fordi prisen er lavere (så mye som 3000,- lavere).

 

 

BTW: Noen som vet hvor jeg kan finne den første Apple/Mac-reklamen? Der hvor en dame løper med en slegge hun kaster i en svær skjerm.

7623886[/snapback]

Det heter MacBook og MacBook Pro, eller PPC versjonene: iBook og PowerBook :)

Lenke til kommentar
Sjekk denne folkens... Har testen den, og den funker utmerket :D

7633091[/snapback]

Funker nesten for godt. Prøvde den på skola, og en lærer ble overasket da han fikk sms fra telefonnummeret til det Hvite Hus (202-456-1111). Ingen spor som sier at den ble sendt fra nettet i det hele tatt.

 

Men jeg klager ikke :D

 

Takk for tipset, Dassen. Skal prøve det i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...