WheelMan Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Classic med SSD, jatakk. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tror den kommer til å være i produksjon til Apple lager et produkt som koster det samme og som har sånn ca den samme kapasiteten. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tror den kommer til å være i produksjon til Apple lager et produkt som koster det samme og som har sånn ca den samme kapasiteten. Ja, hvis ikke salget av Classic etter hvert blir så lite at det ikke er regningssvarende å opprettholde produksjonen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg sliter med å få spotify over 4%. Peak får jeg ikke over 18% ved sangskifte o.l. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Har plutselig begynt å få denne feilmeldingen i det siste: Eneste jeg har tilkoblet av USB-enheter er orginalt apple-taststur og Wacom Intous 3 tegnebrett. Kan trygt anslå at det er sistnevnte som er problemet da den ikke får strøm lengre. Noen tips til hvordan jeg kan fikse det? Gjelder en 27" iMac hvis det skulle være relevant. OSX 10.6.6 Endret 29. januar 2011 av phax Lenke til kommentar
Juke Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 USB-portene på Apples tastaturer er ikke i stand til å levere særlig mye strøm, så dersom du har koblet tegnebrettet til tastaturets USB-hub kan du jo evt prøve å koble tegnebrettet direkte til datamaskinen i stedet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det er koblet direkte til maskinen ja. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Dro frem kabelen for å sjekke evt kabelbrudd.. det viste seg at det var visst problemet ja. Forbanna katt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 En runde med loddebolten gjorde susen, fikk jeg kortet ned den altfor lange kabelen i samme slengen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Noen ganger er svaret håpløst enkelt. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg en iPad, og har noen spørsmål rundt dette. Er det bekreftet noen dato rundt iPad 2? Er det mulig å se film på iPad? For eksempel vlc.mediafil. (mkv.), avi. og div. andre? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg en iPad, og har noen spørsmål rundt dette. Er det bekreftet noen dato rundt iPad 2? Er det mulig å se film på iPad? For eksempel vlc.mediafil. (mkv.), avi. og div. andre? Ingen har noen dato. Personlig tror jeg den kommer snart, men umulig å si for sikkert. Ingen har dato for noe som helst av Apple-produkter. Greit å ha i bakhodet. VLC-appen kan brukes til slik video, forøvrig. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg en iPad, og har noen spørsmål rundt dette. Er det bekreftet noen dato rundt iPad 2? Er det mulig å se film på iPad? For eksempel vlc.mediafil. (mkv.), avi. og div. andre? VLC-appen kan brukes til slik video, forøvrig. Den har blitt fjernet fra appstore. Igjen. Så nei, du får ikke spillt av .mkv og .avi pr dags dato. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://www.mediafire.com/?y3qkyoh94hsm9mh + Jailbreak + Installous Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Den har blitt fjernet fra appstore. Igjen. Så nei, du får ikke spillt av .mkv og .avi pr dags dato. Du kan bruke Airvideo Server da, koster litt men er absolutt verdt det. Streamer rett fra PCen/Mac'en din. Kan spille av: All major containers and codecs supported (mp4, m4v, mov, avi, wmv, asf, mpg, mpeg, mkv, 3gp, dmf, divx, flv). DRM protected videos as well as proprietary codecs are NOT supported. Hjemmeside: AirVideo Server Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Den har blitt fjernet fra appstore. Igjen. Så nei, du får ikke spillt av .mkv og .avi pr dags dato. Det var jeg ikke klar over! Bummer. Det var jo et veldig sterkt poeng for iPad. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvorfor ikke bare bruke CineXPlayer ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har en 17" MacBook Pro 3,1. Batteriet på denne er ødelagt. Det er blitt overopphetet noe som gjør at det har begynt å bule og jeg får ikke brukt knappene til trackpaden når det står i maskinen. Det har også mistet MYE kapasitet og batterimåleren er ikke pålitelig. Uansett, til poenget; jeg har snakket med Eplehuset og de har batteri, men skal ha 1200 kroner for det. Det er forsvidt greit, men er dette et vanlig problem? Frister lite å betale de pengene hvis jeg må ut med samme sum igjen til neste år for nytt batteri. Da kan jeg like gjerne kjøpe eBay-batteri der jeg kan få 3 til samme prisen som 1 originalt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har en 17" MacBook Pro 3,1. Batteriet på denne er ødelagt. Det er blitt overopphetet noe som gjør at det har begynt å bule og jeg får ikke brukt knappene til trackpaden når det står i maskinen. Det har også mistet MYE kapasitet og batterimåleren er ikke pålitelig. Uansett, til poenget; jeg har snakket med Eplehuset og de har batteri, men skal ha 1200 kroner for det. Det er forsvidt greit, men er dette et vanlig problem? Frister lite å betale de pengene hvis jeg må ut med samme sum igjen til neste år for nytt batteri. Da kan jeg like gjerne kjøpe eBay-batteri der jeg kan få 3 til samme prisen som 1 originalt. Batteriene som var mulige å ta ut har en levetid på estimerte 300 fulle ladesykluser. Det kan hende batteriet ditt blir dekket, men da må det produsere en feilkode når de kjører en diagnosetest på maskinen med batteriet i, og ha under disse 300 ladesyklusene for at du skal få det dekket på reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå