Imaginary Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hender det at Apple har tilbud på Mac? Black Friday, men vanlig studentrabatt er bedre. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har en Macbook Pro late 2009 mod, som jeg gjerne skulle ha kjøpt SSD og mer ram til siden den går så utrolig tregt ofte. Hva burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hender det at Apple har tilbud på Mac? Én dag i året, "black friday" like før jul. I tillegg kommer det noen ganger tilbud ifbm modellutskiftning, men om Apple selv eller kun forhandlere driver med dette har jeg ikke oversikt over. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Plastikkbit? Ja, den sorte streken ovenfor tastaturet, som huser festemekanismen til skjermen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Plastikkbit? Ja, den sorte streken ovenfor tastaturet, som huser festemekanismen til skjermen. Skal jeg liksom dytte den ned? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Sidelengs, så den ikke subber inntil ene siden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 For meg er det en klarering på ca 1 mm der? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Den RAM typen her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=517912 Vil den passe i min Macbook Pro late 2009? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 For meg er det en klarering på ca 1 mm der? Ok, da er det noe annet. Prøv litt WD40 i sprekkene Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Noe sier meg at WD40 må være bra, iom. at alle snakker om det. Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har en Macbook Pro late 2009 mod, som jeg gjerne skulle ha kjøpt SSD og mer ram til siden den går så utrolig tregt ofte. Hva burde jeg kjøpe? http://teknofil.no/wip4/spar-flere-tusen-kroner-paa-ny-mac/d.epl?id=48803 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har iTunes/Spotify endelig blitt fikset slik at man kan bruke mediekontrollerne på tastaturet uten at iTunes starter når man bruker Spotify? Eller er det bare meg? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du må legge inn en mod. Kan se om jeg finner det i morgen, om ingen andre gjør det før meg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har iTunes/Spotify endelig blitt fikset slik at man kan bruke mediekontrollerne på tastaturet uten at iTunes starter når man bruker Spotify? Eller er det bare meg? Last ned og installer denne. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bare jeg som har problemer med at om man velger at man kan flytte vinduer med èn finger, så kommer klikkelåsen automatisk på, selv om man ikke har valgt å slå det på? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja, det kom hos meg etter 10.6.4. Må trykke med to fingre for at det skal gå bort. Min har også begynt å ignorere første museklikk, må klikke to ganger nesten hele tiden for at den skal reagere. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Har ikke videoer åpnet i iTunes GPU-akselerasjon? Jeg opplever hakking ved animasjonen inn/ut av fullskjerm, samt at hele videoen nesten stopper opp hvis jeg åpner opp det innebygde Chess-spillet samtidig og har musepekeren over brikkene. Problemet eksisterer ikke i vanlig QuickTime, - der kan jeg ha mange 1080p-videoer kjørende samtidig uten en eneste antydning til hakking. Nå skal det sies at situasjonen var identisk i QuickTime kun for 10.6.4. Merkelig! Endret 12. januar 2011 av Imaginary Lenke til kommentar
eesp Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja, det kom hos meg etter 10.6.4. Må trykke med to fingre for at det skal gå bort. Min har også begynt å ignorere første museklikk, må klikke to ganger nesten hele tiden for at den skal reagere. Det er veldig irriterende. Rart at de ikke har kommet med en fiks. Kan ikke se for meg at det er så vanskelig å fikse. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Min har også begynt å ignorere første museklikk, må klikke to ganger nesten hele tiden for at den skal reagere. Jeg opplever samme problem når jeg vekker maskinen fra dvale (etter å ha lukket lokket). Problemet blir løst ved å logge inn og ut. Har du prøvd dette? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hva er de "synlige" forskjellene på iMac 27" Intel Core i3 3,2 GHz, ATI 5670 og iMac 27" Quad-Core Intel i5 2,8 GHz, ATI 5750? Hva "går jeg glipp av" ved å kjøpe den første versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå