iMono Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som har noen tips til drivere for touchpaden for min Macbook Air? Brukte Trackpad++ men den ga blåskjerm. Æsj. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har en eldre MBP (2008-ish, ikke unibody) som har et defekt hovedkort... Bor du i eller rundt Oslo, kan vi sikkert finne på en løsning? Den kan jeg være interessert i. Kan tilføre at den mangler hdd og ram, ellers skulle den være komplett Skal se om jeg har tid til å stikke innom deg en dag.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen som har noen tips til drivere for touchpaden for min Macbook Air? Brukte Trackpad++ men den ga blåskjerm. Æsj. På Windows tenker du? Da kan du vel laste ned boot camp tools eller hva det nå heter, som inneholder Windows-drivere til hardwaren i maskinen. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Når jeg trykker på program-mappen på min MBP så er det et hvitt, gjennomsiktig forbudtskilt over Spotify, slik det er på alle program før de er startet første gang. Noen som vet hvordan jeg får vekk dette fra Spotify-ikonet? Blir jo borte hvis du starter programmet og trykker på "ja" eller hva det nå står der --------------------------------------------------------- Noen som har funnet en bra løsning på å få en equilizer /lyd innstillinger, som ihvertfall fungerer til Spotify? Akkurat nå har jeg snudd på høytalerene mine så lyden treffer vegger, skap og gardiner for å lyden litt mer sånn jeg vil ha den Endret 5. januar 2011 av Spenul Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er på jakt etter litt ekstra RAM til Macbook hvit kjøpt februar 2010. Ifølge apple.no kan jeg da ha følegende spesifikasjoner når det kommer til RAM: SDRAM-hukommelsesmoduler som installeres i de to hukommelsesplassene, må ha følgende spesifikasjoner: DDR SO-DIMM-modulformat (DDR SO-DIMM = Double Data Rate Small Outline Dual Inline Memory Module) 30 mm 1 gigabyte (GB) eller 2 gigabyte (GB) 204-pinners PC3-8500 DDR3 1066 MHz-hukommelse Avhengig av konfigurasjonen til MacBook (13-tommers, midten av 2010) ellerr MacBook (13-tommers, sent 2009) du har kjøpt, kan begge hukommelsessporene allerede være fulle. Du kan installere høyst 4 GB hukommelse (med 2 GB DIMM i begge hukommelsesspor) i MacBook (13-tommers, midten av 2010) eller MacBook (13-tommers, sent 2009). Lurer derfor på om dette produktet er passende til min mac? 2 stk av denne vil kunne fungere ypperlig, eller er det et annet produkt som er bedre? Link: Produkt På forhånd takk! Fredrik Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har 2x2gb DDR3 1066MHZ minne som satt i en 27" iMac, PM meg adressen din så skal du få de gratis. 7 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har 2x2gb DDR3 1066MHZ minne som satt i en 27" iMac, PM meg adressen din så skal du få de gratis. Fantastisk! Pm sendt Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Når jeg trykker på program-mappen på min MBP så er det et hvitt, gjennomsiktig forbudtskilt over Spotify, slik det er på alle program før de er startet første gang. Noen som vet hvordan jeg får vekk dette fra Spotify-ikonet? Blir jo borte hvis du starter programmet og trykker på "ja" eller hva det nå står der Med alle andre program, ja, men ikke med Spotify (hos meg). Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hvorfor bruker systemet så mye CPU? Endret 5. januar 2011 av boffeeen Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Surfer du uten click-to-flash? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Clicktoflash er installert. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva er clicktoflash? =/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hva er clicktoflash? =/ http://bit.ly/gU1mYF Endret 5. januar 2011 av MartinF Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Ny 27'' iMac er innkommende da min 2,5 år gamle iMac 24'' ikke lenger er reparerbar. Jeg har en Time Machine back-up. Hvordan komme igang? Må jeg første sette opp den nye mac'n med programmer og ulike settings eller bare koble TM-volumet til på direkten? Hadde litt kluss med blant annet Safari på den forrige mac'n samt en del overflødige programmer. Så kunne gjerne tenkt meg en "clean install" på den nye mac'n. Lar det seg gjøre å luke litt i TM før gjenoppretting? Endret 6. januar 2011 av tendilenz Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som vet når App Store for Mac blir tilgjengelig i dag? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ryktet sier 9 California-tid, som jeg på sparket mener på er sånn rundt 1800 i Norge. 1 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://mac1.no/artikkel/9553/na-er-mac-app-store-her mac app store er ute Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Wow, Aperture 3 til 439,-. Konseptet med App Store falt rett i smak med en gang. Herlig å kunne skaffe seg programmene så enkelt, samt at de holder seg oppdatert og følger kontoen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Enig. Svært fornøyd med App Store til Mac! Like enkelt og brukervennlig som jeg forventet at det skulle være Endret 6. januar 2011 av NiRaM Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kjøpe Macbook Pro nå, eller vente til en evnt. oppdatering kommer (April?)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå