martbo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det finnes en widget som kan spore for deg, husker ikke hvor jeg så den, men ligger sikkert hos Apple. På widget sidene. Husker da jeg ventet på min første mac, det tok lang tid det! I England går det ann å spore på sms også, vet ikke om det funker i Norge. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er det kun eg som slit med at Adium krasjer tidt og stadig? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bruker du betaen? Hvis ja, har du nyeste versjon (1.0b20)? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Helsingborg? Har bestilt mye fra Apple før - men har aldri opplevd at TNT sender ting innom Helsingborg? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er det kun eg som slit med at Adium krasjer tidt og stadig? 7593747[/snapback] nei. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg har en sort macbook og leter etter en knapp som skal ligne på power-knappen, bare dreid 45 grader mot venstre og streken i midten er en pil. Noen som vet hvilken jeg mener? Fant det ut, det er esc-knappen. (Øverst til venstre) Endret 28. desember 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Lykke kommer i smale sorte pakker fra Apple. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Lykke kommer i smale sorte pakker fra Apple. 7597911[/snapback] Grættis! Hvor lang tid brukte de på å levere? Jeg bestilte 12. (ikke standard oppsett) og fikk beskjed om at den skulle være her mellom 29. des og 2. januar. 14. des ble den sendt fra kina, og 20. var den hos meg. Sier seg selv at jeg ble veldig positivt overrasket, hadde ikke forventet den før jul egentlig. Super julepresang til meg selv! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg bestilte 19. desember. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Grattis, Robbie! 17" eller? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Grattis, Robbie! 17" eller? 7599187[/snapback] 15,4" faktisk. Men jo, den ser veeeldig widescreen ut på bildet der. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ah, I see Samme som meg da, men med nyere specs.. Rett og slett en herlig maskin, for å si det enkelt! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Uff jeg har så lyst på en MBP! At alle får seg intelmac får meg til å se ut som en G4/G5-fanboy, og PowerBooken er i grunn litt for sein til hele cs2-pakka :/ Hvordan er ytelsen på MBPen i forhold til den gamle maskina di, Robbiedeluxe? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Hvordan er ytelsen på MBPen i forhold til den gamle maskina di, Robbiedeluxe? 7601324[/snapback] Merkbar, for å si det mildt. Disse ordene skrives forresten fra Windows - så nå må jeg nesten reboote og komme meg "hjem" igjen. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hvordan er ytelsen på MBPen i forhold til den gamle maskina di, Robbiedeluxe? 7601324[/snapback] Merkbar, for å si det mildt. Disse ordene skrives forresten fra Windows - så nå må jeg nesten reboote og komme meg "hjem" igjen. 7601448[/snapback] På min macbook kjører jeg windows transparent på en av desktopene i virtuedesktop via parallels. Funker som fy (dog tipper spill ikker funker så bra, men det funker generelt ikke så bra på macbook som mbp) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nettopp solgt min siste Mac .. er liksom mer byggetypen, jeg. Elsker å sette sammen min egen PC, oppgradere osv. Jaja. Veldig fornøyd med Macbook Proen jeg hadde, men likevel .. ikke helt min stil. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvor lang er batteritiden i realiteten på 13" macbookene? Det står opp til 6 timer, men de overdriver alltid litt har jeg følelsen av. Det er vel først og fremst film på toget og notater jeg har tenkt å bruke den til. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvor lang er batteritiden i realiteten på 13" macbookene? Det står opp til 6 timer, men de overdriver alltid litt har jeg følelsen av.Det er vel først og fremst film på toget og notater jeg har tenkt å bruke den til. 7618425[/snapback] Du kan lett sjå ein film, ofte to også. Om du skrur av Bluetooth, Airport, og har lav lysstyrke er dette null problem. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 På min 15,4" MacBook Pro har jeg hatt 4 timer når jeg bruke AirPort og Bluetooth i ny og ne Men det er for dårlig, egentlig skulle man hatt mye bedre batterier Men å se film på bussen er ikke noe problem Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 På min 15,4" MacBook Pro har jeg hatt 4 timer når jeg bruke AirPort og Bluetooth i ny og ne Men det er for dårlig, egentlig skulle man hatt mye bedre batterier Men å se film på bussen er ikke noe problem 7623820[/snapback] Fire timer med dvd? Antar at dvd-drevet krever sitt når det gjelder strømforbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå