xdxdxd_hola_amigo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen som vet åssen jeg får WMA over på iTunes. Det skal kunne gjøres bare ved å adde sangene i iTunes, men det funker ikke her. Tenkte jeg skulle ha det over til iPhonen. Can i play WMA files in itunes is there any plug-in? If the WMA files are not protected, just add them to iTunes library. iTunes will convert them for you. If they are protected (meaning they were purchased online, are DRM encrypted), it gets more complicated. You have to burn an audio CD in Windows Media Player, the rip the CD in iTunes. If you don't want to use the physical CD, and don't want to wait for the slow burning, you can use a virtual CD burner like Phantom Burner: http://www.phantombility.com/en/prod/pha… It appears like a regular CD-R burner in WMP. When you burn it, it creates an image file, which you can mount in iTunes to rip. Since the image file is located on the hard drive, it is super fast. It works the other way too. You can burn a virtual CD in iTunes and rip in WMP. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Dette gjelder tydeligvis ikke iTunes på Mac. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har ofte lagt til WMA-filer til iTunes-biblioteket mitt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jøss. Det funker ikke her. Og leser rundt på nettet at det kun virker med Windows sin iTunes versjon. Men da må det være noe DRM greier sikkert. Merkelig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg dobbeltsjekka nå, og jeg fikk lagt til en WMA-fil uten problem. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Blitt en lykkelig eier av en brukt MacBook Pro i julen Ser virkelig frem mot å bruke den mer i det dagelige. Følg min i use this profil: http://osx.iusethis.com/user/mindtooth Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kjøpte meg laptop fra apple store. Det er dårlig kontakt i strømkontakten. Burde ikke være noe problem å få en nye en? Lenke til kommentar
TangoElite Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Ser akkurat nå at elkjop.no har dumpet prisen på mbp 13,3" til 8995,-. Dette er jo 1000,- billigere en apple.no/tell/eplehuset. Noen her som har negative (eller positive) erfaring med å kjøpe macbook fra elkjøp? Er student ved et Universitet så jeg får jo noe rabatt ved å handle fra apple.no.. Dog ikke 1000,- i rabatt Spørsmålet er vell gjerne, er det løp og kjøp på mandag? Endret 2. januar 2011 av TangoElite Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Finnes det en tast tilsvarende F11 i Windows på Mac? For å lese internettsider o.l. i fullskjermmodus? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Command+shift+f for firefox hvertfall. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hmm, virker ikke i Safari. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kjøpte meg laptop fra apple store. Det er dårlig kontakt i strømkontakten. Burde ikke være noe problem å få en nye en? Nei. Spørsmålet er vell gjerne, er det løp og kjøp på mandag? Ja. Ingen store fallgruber. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hmm, virker ikke i Safari. For å få fullskjermmodus i Safari kan du laste ned et tillegg med navn Glims. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hmm, virker ikke i Safari. For å få fullskjermmodus i Safari kan du laste ned et tillegg med navn Glims. I am not suprised Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som vet hvor man finner part-nummerne på macbook pro deler? Skal kjøpe venstre og høyre vifte til en late 2008 modell. Leiter på ebay, men er så mye forskjellig der ute :o Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hmm, virker ikke i Safari. For å få fullskjermmodus i Safari kan du laste ned et tillegg med navn Glims. I am not suprised Jeg er overrasket over at noen vil ha fullskjermmodus i det hele tatt. Det beviser bare at noen har nettopp kommet fra Windows verden. 2 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg er overrasket over at noen vil ha fullskjermmodus i det hele tatt. Det beviser bare at noen har nettopp kommet fra Windows verden. Tja. Apple går nå i den retningen selv med bl.a. nye iPhoto som har en finfin fullskjermmodus. Å ha vanlige nettleservinduer i fullskjerm er jeg enig i at er sløsing med piksler, men det er vel ikke den typen fullskjerm det er snakk om her? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg regner med at det er snakk om "maksimering" av vinduer, slik som man er vant til på Windows? Eller fullskjermodus som gjør at verktøylinjen osv også blir borte, men begge deler er bare tull. Greit jeg brukte det før i Windows, men etter å ha brukt Mac en stund nå, så er det bare irriterende med fullt vindu. Liker godt den scrollingmuligheten jeg har, på ting som ligger under Safari, så får jeg gjort flere ting på en gang. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg skjønner ærlig talt ikke det der.. er det ikke lettere å fokusere om du har ett vindu å forholde deg til? Det syns iallefall jeg, og derfor kjører jeg bestandig full skjerm med ett vindu (eller to vinduer sidestilt om jeg bruker ekstern skjerm over 19"). Nå er jeg kanskje litt sær da, i og med at jeg fortsatt bruker windows like mye som os x. Macbruker i tre år nå da. Endret 3. januar 2011 av dabear 1 Lenke til kommentar
ketle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Trenger hjelp til å åpne denne fila: http://support.sony-europe.com/tvhc/downloads/downloads.aspx?site=odw_no_NO&f=FW_Bravia4089L&ch=7&m=KDL-40EX700 Har prøvd Stuffit, men det funket ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå