Dr. Brodsky Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Takker for tipset! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nå har jeg levert macladeren på service. Jeg diskuterte med hvorfor den måtte på service, når jeg til og med viste at den ikke fungerte. Så sa hu at den måtte dit for å være sikker på at den ikke fungerte?! Og etter 10 min gadd jeg ikke å diskutere med hun lenger, og begynte å spørre om jeg fikk lånelader da, om jeg leverte den inn, for det må jeg jo nesten ha - men neida. Etter enda litt diskutering gadd jeg ikke mer, leverte den inn og gikk. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Gir de ikke ut lånelader? Det er jo ganske uholdbart. :| Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ble jævli provosert av det, så istede for å kjefte på hu tar jeg heller turen ned imorgen. Når det er litt mindre folk enn det var nå (Full butikk!). Fikk forresten svar på mailen jeg sendte og.. Der stod det at Apple ville dekke ny lader. Skal printe ut å ta den med. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Når laderen min tok kvelden så ringte jeg Apple, leste opp diverse serienummer og fikk beskjed om tusle ned på Eplehuset og hente meg en ny. Nå var dette riktignok en av de som tok fyr, men okke som. God service imo. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Skal ærlig innrømme at min hadde litt merker, som kan tilsi at det er selvforskyldt - men dette da på selve boksen, selve ledningene er helt fine. Det er kun noen fargemerker på den boksen. Skjønner ikke hvor det kan komme fra da menne.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har brodern hjemme i julen, og han sliter med å koble opp sin macbook pro på nettverket. Det skal sies at jeg ikke har noe problem å komme på nett med min macbook. Ifølge airport symbolet har han fullt signal, men han kommer ikke på internett. Noen som vet hva problemet kan være, og vil problemet sitte i routeren eller i macen hans? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har brodern hjemme i julen, og han sliter med å koble opp sin macbook pro på nettverket. Det skal sies at jeg ikke har noe problem å komme på nett med min macbook. Ifølge airport symbolet har han fullt signal, men han kommer ikke på internett. Noen som vet hva problemet kan være, og vil problemet sitte i routeren eller i macen hans? Står det (i Systemvalg > Nettverk) at han har blitt tildelt en IP-adresse? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har brodern hjemme i julen, og han sliter med å koble opp sin macbook pro på nettverket. Det skal sies at jeg ikke har noe problem å komme på nett med min macbook. Ifølge airport symbolet har han fullt signal, men han kommer ikke på internett. Noen som vet hva problemet kan være, og vil problemet sitte i routeren eller i macen hans? Står det (i Systemvalg > Nettverk) at han har blitt tildelt en IP-adresse? vi har begge to forskjellige endinger på IP-adressene ja, så han har blitt tildelt Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Han har ikke satt inn manuell DNS, eller satt et av feltene i IP-adressen manuelt? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Noen her som kjører nyeste quad mac pro? Om så, kunne du slengt inn geekbench scoren din? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Litt frustrert nå. Har kjøpt meg en Toslink-->Mini-Toslink kabel, og den vil ikke inn i min Macbook Air 11". Har de gått tilbake på å støtte optisk ut fra 3.5mm jacken plutselig? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Litt frustrert nå. Har kjøpt meg en Toslink-->Mini-Toslink kabel, og den vil ikke inn i min Macbook Air 11". Har de gått tilbake på å støtte optisk ut fra 3.5mm jacken plutselig? Det står ingenting om optisk lyd på spesifikasjonssiden til MacBook Air. http://www.apple.com/no/macbookair/specs.html Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Stemmer, støttes ikke på Air. Den støtter dog lyd ut fra HDMI Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Håper dette ikke er noe mer enn et unntak på grunn av den ekstreme størrelsen, Apples tilnærmet universelle støtte av optiske lydutganger er noe jeg har satt stor pris på. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Håper dette ikke er noe mer enn et unntak på grunn av den ekstreme størrelsen, Apples tilnærmet universelle støtte av optiske lydutganger er noe jeg har satt stor pris på. Såvidt meg bekjent støtter samtlige andre modeller optisk lyd. Det er nok kun pga størrelsen/tynnheten, vil tro at lydporten må være konstruert på en annen måte for å oppnå optisk støtte. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er jeg seriøst den eneste her inne, som har problemer med at maskinen mister nettverksforbindelsen? http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2142725&start=1065&tstart=0 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg har problemer med at den ikke vil koble seg til ruteren om morgenen av og til, men det er et ruterproblem har jeg fått høre. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er like før jeg går over til den gamle Lenovoen min nå. iPhones, iPads og Windows maskiner har ingen problemer med nettet. Jeg har heller ikke hatt problemet med macen min, det er noe som har kommet innenfor de siste 3mnd. Når kom 10.6.5? Det skjer med min MBP, mammas MBP og pappas MBA... Ser ut som at det er flere som kommer fram til at det er en driver/software feil hos Apple. I morgen skal jeg ta en tur ut, finne et annet nett og prøve å se om jeg har det samme problemet der. Aaaargh Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Bytt router. Har aldri hatt noe problem med å koble til Macene i huset her til nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå