Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Variabel prising i iTunes er knapt noe nytt, Thlom? Det ble såvidt jeg husker innført samtidig som vi slapp DRM. Prising av Beatles-album har også alltid vært et ekstremt unntak i fysisk butikk, med god grunn.

Nytt er det ikke, men de fleste låter ligger på rundt 8 kroner likevel.

 

Velvel, kjekt for fansen å kunne kjøpe de samme sangene for 4-5-6. gang. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en 17", så jeg drømmer om en 11" hver gang jeg forlater leiligheten...

Forståelig. Jeg (og NiRaM) har 15-tommere, noe som for min del er akkurat passe. Hvis jeg skulle ha kjøpt en 11-tommer, hadde jeg nok byttet ut MacBook Proen med en iMac eller Mac Mini. To laptoper blir litt unødvendig.

Lenke til kommentar

Nei, Photoshop og tyngre programmer har jeg en stasjonær til så jeg vet ikke hvordan den ville klart seg. Dog har jeg hørt at den takler spill veldig bra, men kan heller ikke bekrefte det da jeg ikke spiller, hehe.

 

Men det jeg kan bekrefte er at den fungerer utmerket til det jeg kjøpte den for. Nemlig surfing, film, musikk og word/excel. Til den type bruk er den kjappere enn min gamle 2,4ghz macbook.

Lenke til kommentar

Noen som har anskaffet seg nye Macbook Air (helst 11") og ønsker å dele noen erfaringer? :)

Er du ikke fornøyd med MacBook Proen din? :no: Du vet, selv om den er litt bøyd, fungerer den like fint!

 

Men jo, lillesøster vurderer en MacBook Air, så hadde vært fint med andres erfaringer.

 

Selvfølgelig er jeg fornøyd! Bøyen er det bare du som irriterer deg over :hrm:

 

Neida, har ikke sagt jeg skal kjøpe en. Synes de ser veldig hendige ut da! Men som du sier, 2 laptoper blir kanskje litt vel overkill..

Lenke til kommentar

Noen som har anskaffet seg nye Macbook Air (helst 11") og ønsker å dele noen erfaringer? :)

 

Jeg har prøvd den, og det er en utrolig snerten og kjekk maskin. Føles veldig solid til å være så tynn, og SSDene Apple har satt inn kan omtrent defineres som "styggraske". Selv har jeg gått for 13" (enda ikke bygd ifølge trackingen), grunnet 1440x900@13" som er en herlig oppløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...