MartinF Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Hører at mange tipper at hele Beatles-katalogen skal komme til iTunes. Om det er nyheten, så kjenner jeg at jeg blir litt care. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Er fornøyd med både film/tv-utleie eller spotifyutfordrer. Laster stortsett ned førstnevnte, men det er litt stress å finne enkelte filmer - og Spotify får ikke penger av meg igjen, før de har Pink Floyd og Led Zeppelin i katalogen sin. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Spotify får ikke penger av meg igjen, før de har Pink Floyd og Led Zeppelin i katalogen sin. Kan du ikke bare importere dine egne pink floyd og led zeppelin filer inn i spotify da? Regner jo sterkt med at du allerede har musikken deres fra før av hvis du er såpass blodfan at du velger bort spotify grunnet to artister. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Joda, fungerer fint det - til man ikke sitter på samme PC som man har musikken sin på. Da kan man like godt bare bruke iTunes imo. Hele poenget med streaming (for min del) er å slippe å tenke på hvor musikken er lagra. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Å, du finner nok noen artister som Spotify har men ikke iTunes også, tenker jeg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Joda, fungerer fint det - til man ikke sitter på samme PC som man har musikken sin på. Da kan man like godt bare bruke iTunes imo. Hele poenget med streaming (for min del) er å slippe å tenke på hvor musikken er lagra. Joda ser den, selv bruker jeg bare spotify på stue-pcen og mobilen. Og offline filene blir overført til mobilen og så da har jeg de med meg hvor enn jeg måtte være. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Som sagt, Beatles-katalogen på iTunes. Apple klarer virkelig skape interesse for alt.... http://www.tuaw.com/2010/11/15/wall-street-journal-confirms-beatles-on-itunes/ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Er det nyheten som vi aldri vil glemme - at vi kan høre Beatles via iTunes? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Er det nyheten som vi aldri vil glemme - at vi kan høre Beatles via iTunes? Det vil nok fort gå i glemmeboka her. Beatles er oppskrytt. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Er det nyheten som vi aldri vil glemme - at vi kan høre Beatles via iTunes? Det vil nok fort gå i glemmeboka her. Beatles er oppskrytt. Blei igrunn ufatteleg skuffa. Er det mulig? The greatest news of all time? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Det kan muligens ha vært hold i ryktene ... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Told ya... Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Beatles kom på iTunes før presselanseringen så de har nok (forhåpentligvis) noe mer spennende å by på også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Når er presselanseringen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Klokka 16 norsk tid. Beatles var lanseringen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Det er/blir/var ingen Special Event i dag, bare oppdateringen online. Ikke hold pusten, med andre ord. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Artig, sangene koster 10 kroner i motsetning til den vanlige prisen på 8 kroner. Album koster vel vanligvis rundt 70 kroner, The Beatles-album koster 94 kroner. Herregud. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 For noe jævla skuff dette var da! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 «“I am particularly glad to no longer be asked when the Beatles are coming to iTunes,” said Ringo Starr.» Variabel prising i iTunes er knapt noe nytt, Thlom? Det ble såvidt jeg husker innført samtidig som vi slapp DRM. Prising av Beatles-album har også alltid vært et ekstremt unntak i fysisk butikk, med god grunn. Har begge box-settene som ble sluppet på CD for et års tid siden, så for min egen del har dette begrenset relevans. Kanskje jeg endelig kan få albumlogoer i iTunes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå