Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spotify får ikke penger av meg igjen, før de har Pink Floyd og Led Zeppelin i katalogen sin.

Kan du ikke bare importere dine egne pink floyd og led zeppelin filer inn i spotify da? Regner jo sterkt med at du allerede har musikken deres fra før av hvis du er såpass blodfan at du velger bort spotify grunnet to artister.

Lenke til kommentar

Joda, fungerer fint det - til man ikke sitter på samme PC som man har musikken sin på. Da kan man like godt bare bruke iTunes imo. Hele poenget med streaming (for min del) er å slippe å tenke på hvor musikken er lagra.

Joda ser den, selv bruker jeg bare spotify på stue-pcen og mobilen. Og offline filene blir overført til mobilen og så da har jeg de med meg hvor enn jeg måtte være.

Lenke til kommentar

«“I am particularly glad to no longer be asked when the Beatles are coming to iTunes,” said Ringo Starr.»

Variabel prising i iTunes er knapt noe nytt, Thlom? Det ble såvidt jeg husker innført samtidig som vi slapp DRM. Prising av Beatles-album har også alltid vært et ekstremt unntak i fysisk butikk, med god grunn.

Har begge box-settene som ble sluppet på CD for et års tid siden, så for min egen del har dette begrenset relevans. Kanskje jeg endelig kan få albumlogoer i iTunes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...