Yaricks Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ok, har nå fått Quicksilver til å funke skikkelig, og det er bare ELSK! Til dere som har mac, men ikke Quicksilver! Ta dere tid til å prøve det! Dere kommer ikke til å angre på det! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har du noen tips da, Yaricks, til hvordan man kommer i gang med programmet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har begynt å bruke det jeg også nå Kjempedigg program! Men er det mulig å få opp Copypaste historien når man har andre programmer aktivert? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Personlig har jeg satt QS til å aktiveres på knappene ALT+Q så skriver jeg bare inn program navn! har ingenting i docken lengre! Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Slenger inn et spørsmål vedrørende bootcamp. Jeg har en macbook, hvit (har vel ingenting med saken å gjøre) som jeg har installert bootcamp på, og lagt inn Windows XP pro på den. Først la jeg inn Windows xp home edition, med en cd som fulgte med Dell, og prøvde den, uten å aktivere det, for å se hvordan det var. Problemet kom, musen stoppet og gikk akkurat som den ville. Hele systemet fryste, for å så å fungere igjen, og fryste igjen, med ujevnt mellomrom. Noe måtte gjøres, og jeg slettet windows xp home, og la inn Windows XP pro. Problemet viser seg å komme igjen. Noen som aner hva dette kan være? Har fulgt instruksjonene, og dette her skulle vel være en veldig vanlig ting å gjøre? Har ikke modifisert noe som helst i det hele tatt. Maskinen er bare barnet, kun få dager gammel. Håper noen der ute har svar på mine sorger. Og ja, jeg er nødt til å bruke windows på en mac, uansett hvor sørgelig det er. Har et program som kun kjører windows, uten et alternativ som fungerer på mac, nemlig SAM Broadcaster, noe jeg bruker ofte. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 God jul reklame fra Apple. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei. Klassisk problem: Snublet i lydkabelen og nå står halve jack-in pluggen i lydutgangen på MacBooken. Hvordan få den ut? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei.Klassisk problem: Snublet i lydkabelen og nå står halve jack-in pluggen i lydutgangen på MacBooken. Hvordan få den ut? 7564794[/snapback] En liten tang gjør susen. Jeg sliter litt med at VLC ødelegger bildet på mange filmer om dagen jeg. Ikke alle, men noen får noen grønne striper som forskyver bildet og det blir umulig å se på. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) En liten tang får ikke tak på den. Ikke arteriepinsett heller. Trenger noen MacGyver-løsninger. Kan det være en idè å ta en liten pinne med lim på enden og lime den fast og dra ut? Har forøvrig prøvd støvsuger med trakt. edit: Fikk den ut. Presset inn nål og dro ut. Marley, bruker du Beta-versjon? Endret 23. desember 2006 av Dassen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Marley, bruker du Beta-versjon? 7565169[/snapback] Obviously. Tror ikke det er lansert noen helversjon enda. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Marley, bruker du Beta-versjon? 7565169[/snapback] Obviously. Tror ikke det er lansert noen helversjon enda. 7565513[/snapback] Helversjon av VLC? Joda, de kaller det ihvertfall det... Såfremt man kan kalle det en helversjon før den er over 1.0 merket... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Marley, bruker du Beta-versjon? 7565169[/snapback] Obviously. Tror ikke det er lansert noen helversjon enda. 7565513[/snapback] Helversjon av VLC? Joda, de kaller det ihvertfall det... Såfremt man kan kalle det en helversjon før den er over 1.0 merket... 7566373[/snapback] Release build 0.8.6 er den nyeste, og det er den jeg har. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul reklame fra Apple. 7564734[/snapback] Hehe. Koselig. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Husker jeg spurte om noe lignende for en liten stund siden, men lurer på noe litt annerledes nå.. Bruker foreløpig Mercury når jeg vil bruke webcamera, men det hakker så fælt der, og det er generelt et treigt program på min macbook.. Så er det noen alternativer? Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Skype... Beste videochat software for kommunikasjon mellom Mac og PC. Endret 25. desember 2006 av nitramdg Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ja det er godt mulig, men er langt ifra alle de jeg kjenner som har skype :/ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvordan fungerer de iLife-greiene? Kommer det nytt i begynnelsen av hvert år? Vil det f.eks kommer iLife07 i løpet av januar? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 aMSN har støtte for Webcam på Macen.. Mora mi bruker det på sin MacBook... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Kommer en iLife 07 til neste år ja. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Mora mi bruker det på sin MacBook... 7572852[/snapback] Cute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå