Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven.

 

Trodde jeg likte Apple TVen min, men i dag fant jeg en kombinasjon av følgende program som er helt orgasmisk for en film/tv/htpc entusiast.

 

Plex

Plexflix

Netflix

 

Greia med plex er at netflix programmet deres er dårlig, det er boxee sitt og, jeg ville ha netflix køen min sammen med de lokale filmene mine.

 

Jeg fant også ut at hotspot shield fungerer med netflix og det er gratis. Det sender reklame fra tid til annen, men det kan bare blokkes med ad blocker. OG du får også veldig bra speed (jeg får sett netflix i hd) null problem.

 

Helt fantastisk løsning, og nå slipper jeg å hente dritt fra diverse skumle nettsider.

 

Betaler 7.99 for fri streaming av netflix (var sånn super tilbud) og ingenting for vpn. Helt vilt.

 

Ønske jeg orket å lage en video om det, fordi det er nesten for godt til å være sant. Alle kan jo få netflix, men handler litt om hvordan det integreres med alt av mine lokale medier og hvordan det hele ser ut.

Lenke til kommentar

Jeg har

 

1 windows-PC med 1,5 TB filmer (inkludert mange filer på godt over 4 GB)

1 tom ekstern-disk fra Lacie, 2TB (kan ha 2 partisjoner med ulike filsystem)

1 MBP med 320GB harddisk

 

Ønske: Få alle filene over fra PC'en til Lacie'n slik at jeg kan bruke Lacie'n som eksterndisk for MBP'en med alle muligheter inkludert lesing, skriving og støtte for filer over 4GB.

 

Løsning? Er det en enkel løsning jeg har tenkt meg forbi?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Hvor mye kan jeg ta for en 2006-modell Mac Pro med dobbel Xeon 5150 (dualcore 2,66ghz), 10 gig ram og 8800GT-grafikkort?

 

Trenger sårt penger til å erstatte MBPen min, som begynner og synge på siste verset. MBP med i7 burde slå den gamle Mac Proen min uansett. :p

Ville prøvd meg på en 12-15k. Tror du skal være ganske heldig hvis du får 15k for den :) Er mange nyere Mac Proer som går for noe rundt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...