phax Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 iMac 27" har to harddiskplasser right? Så jeg kan hive inn en SSD som systemdisk i tillegg? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, det skal være mulig å sette inn din egen disk i tillegg på de nyeste iMacene. Du bør bare sjekke at det faktisk er den siste du har, da det var disse som kom med valg for to disker. Operasjonen som kreves når du skal sette inn disken selv er ikke så innmari vanskelig heller, men det krever at du er litt forsiktig. Og du bør ha en ren klesrulle klar til å dra over skjermen og glassplaten før du setter på sistnevnte. Noe mer enn det vet jeg ikke, om det er connector der for den andre disken og slikt. Ville vært litt kjedelig hvis du åpner maskina, også er det ikke noen connector for disk nummer to der fordi du ikke har valgt det da du kjøpte iMacen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ålrait, får ta meg en fysisk titt og se da. Latskapen fikk meg til å sjekke her først Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvor ofte har egentlig apple events , og når er neste? Vuderer nemlig innkjøp av apple produkter i vårmånedene, og skulle gjerne visst når det var events som evt kunne avduke oppdateringer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg tror neste runde er etter jul, Mars-April. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hadde de ikke et i februar i år (iPad)? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det finnes noen svært regulære events; iPhone i juni, iPod på høsten (september?), ellers er det litt hipp som happ. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det finnes noen svært regulære events; iPhone i juni, iPod på høsten (september?), ellers er det litt hipp som happ. Tidligere har de og hatt under macworld i slutten av Januar hvert år. De var ikke med der ifjor, men allikevel lanserte de iOS 4 uka før (eller var det etter?) Macworld. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det skapte en del rabalder da Apple trakk seg fra Macworld-konferansen, men noe av poenget med dette var visstnok å ikke lengre måtte ha noen strikt regelmessighet i oppdateringene, og vi har jo f.eks. på Mac-siden sett ganske stor spredning av oppdateringer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Begynnelsen av februar er en klassiker pga. Macworld, men jeg vet ikke hvordan det har vært siden de sluttet å dra på Macworld. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 iMac 27" har to harddiskplasser right? Så jeg kan hive inn en SSD som systemdisk i tillegg? Ja, men om du kjøper den uten to disker, er du nødt til å skaffe strømsplitteren pluss en spesiell S-ATA-kabel for å få SSDen til å funke. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Støtter nye iMac lyd via Displayport-utgangen, i likhet med nye MBP? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ja Min første gen i7 gjør også det Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) korleis kan eg åpne fleire vinduer med "findere"? Slik at eg kan lettare flytte dokument, bilde etc? Edit: Mulig...fant det ved å høgreklikke på finderikonet. Endret 5. november 2010 av Ondskap Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dette var jo kjekt... Apple utfaser Xserve. Idioter. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dette var jo kjekt... Apple utfaser Xserve. Idioter. De driter mer og mer i enterprise-markedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dette var jo kjekt... Apple utfaser Xserve. Idioter. De driter mer og mer i enterprise-markedet. Ja, jeg har merket det! Var faktisk akkurat det jeg sa da jeg så den siste lanseringen. Det er synd, siden det på mange måter er vi som bruker datateknologien til Apple mest effektivt, og som er mest avhengig av den. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 http://www.appleoutsider.com/2010/11/05/yougotxserved/ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Strålende, bare strålende. Nå hadde jeg sett fram til ei helg med Starcraft 2 spilling (og faktisk en del skolearbeid), så har jaggu lade-mekanismen på min MBP tatt kvelden -___- Plutselig lyser det ikke i adapteret lenger, og det står bare "batteri" oppe ved klokka. Det skjer nada niks når jeg plugger i. Har prøvd å dra ut og inn mange ganger og restartet uten hell. Så nå har jeg 1t 30m igjen Endret 5. november 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå