Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det skal være mulig å sette inn din egen disk i tillegg på de nyeste iMacene. Du bør bare sjekke at det faktisk er den siste du har, da det var disse som kom med valg for to disker.

 

Operasjonen som kreves når du skal sette inn disken selv er ikke så innmari vanskelig heller, men det krever at du er litt forsiktig. Og du bør ha en ren klesrulle klar til å dra over skjermen og glassplaten før du setter på sistnevnte. Noe mer enn det vet jeg ikke, om det er connector der for den andre disken og slikt. Ville vært litt kjedelig hvis du åpner maskina, også er det ikke noen connector for disk nummer to der fordi du ikke har valgt det da du kjøpte iMacen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Dette var jo kjekt... Apple utfaser Xserve. Idioter.

 

De driter mer og mer i enterprise-markedet.

Ja, jeg har merket det! Var faktisk akkurat det jeg sa da jeg så den siste lanseringen. Det er synd, siden det på mange måter er vi som bruker datateknologien til Apple mest effektivt, og som er mest avhengig av den.

Lenke til kommentar

Strålende, bare strålende.

 

Nå hadde jeg sett fram til ei helg med Starcraft 2 spilling (og faktisk en del skolearbeid), så har jaggu lade-mekanismen på min MBP tatt kvelden -___- Plutselig lyser det ikke i adapteret lenger, og det står bare "batteri" oppe ved klokka. Det skjer nada niks når jeg plugger i. Har prøvd å dra ut og inn mange ganger og restartet uten hell.

 

Så nå har jeg 1t 30m igjen :new_woot:

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...