MartinF Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jada, klaging om åpenlys, omdiskutert og selvskreven problemstilling, men blir det ikke feil av apple å "markedsføre" seg mot vanlige forbrukere, mens deres maskiner ikke har en prislapp for den gjennomsnittlige forbrukeren? Du kan si mye rart om apple, men å klage på måten de markedsfører seg er ganske modigt. Det ser jo unektelig ut til å funke ganske så bra.. This Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg syntes det ser direkte teit ut av Jobs på eventet som var, at han tramper rundt i et par jeans som han har svettet fargen ut av det siste tiåret. At han og resten av apple gjengen har som mål, med sine dagligdagse antrekk og laidback stil, å skape en følelse om at mac er for helt vanlige mennesker, og gjerne verdens cowboyer blir bare teit. Greit nok at de ønsker å gjøre mac mer tilgjengelig for allmenheten ved å pushe billigere og billigere apple produkter og macbook´s ut på markedet, men de syrevaskede buksene til Jobs fjerner ikke faktumet at hele gjengen har en klekkelig lønning og jobber/driver et gigantisk firma som sikkert er verdt mange milliarder dollars. Dagens preken er herved servert! Det har ikke så mye og si om det ser teit ut.. jeg syntes Omo color reklamene er teite, chess reklamene er teite.. Men det er markedsføring, på lik linje som måten jobs opptrer på scenen er markedsføring.. Det funker og det er det som betyr noe.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jada, klaging om åpenlys, omdiskutert og selvskreven problemstilling, men blir det ikke feil av apple å "markedsføre" seg mot vanlige forbrukere, mens deres maskiner ikke har en prislapp for den gjennomsnittlige forbrukeren? Du kan si mye rart om apple, men å klage på måten de markedsfører seg er ganske modigt. Det ser jo unektelig ut til å funke ganske så bra.. Det fordekker ikke det faktum at Steve Jobs er et pretensiøst naut. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jada, klaging om åpenlys, omdiskutert og selvskreven problemstilling, men blir det ikke feil av apple å "markedsføre" seg mot vanlige forbrukere, mens deres maskiner ikke har en prislapp for den gjennomsnittlige forbrukeren? Du kan si mye rart om apple, men å klage på måten de markedsfører seg er ganske modigt. Det ser jo unektelig ut til å funke ganske så bra.. Det er det som skremmer meg. At det funker, og ikke minst at det har fungert på meg som jo nå forguder alt med en eple logo på.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hvis du er solgt så fort du ser et eple, så sier det mer om deg, enn om Apple. -- Har forresten prøvd iLife 11 nå, og lekt meg litt med iMovie. Det der traileropplegget var utrolig artig, men egentlig ikke noe jeg kommer til å røre så veldig ofte Endret 23. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvis du er solgt så fort du ser et eple, så sier det mer om deg, enn om Apple. -- Har forresten prøvd iLife 11 nå, og lekt meg litt med iMovie. Det der traileropplegget var utrolig artig, men egentlig ikke noe jeg kommer til å røre så veldig ofte Har også prøvd iLife 11. Trailer-funksjonen er veldig fet, men usikker på hvor mye det kommer til å bli brukt.. Har ikke like mye filmklipp som bilder liksom.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Kjøpte iLife 11 nå. Finnes det en prøveversjon? Vil gjerne bare laste ned nå og trykke inn koden når jeg får pakka. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Får man virkelig ikke kjøpt det i nedlastbar form hos apple? Fysiske formater for programvare er jo rimelig old school.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Ja, om bare Apple hadde en softwarebutikk for mac-programvare... Huhm... /TJUKK sarkasme... Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Stemmer det ja, den er jo på vei snart.... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Forøvrig tror jeg de snakket om at iWork apps skulle være til salgs individuelt på app store, akkurat som på ipad. Hadde vært digg om det samme gjaldt for iLife, for hvem FAEN er det som har lyst på Garageband egentlig...? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 De som driver med musikk Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 GarageBand er det eneste jeg bruker fra iLife-pakken iallefall. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har ikke behov for en eneste iLife-applikasjon... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Bruker Logic og Lightroom til skikkelig lyd- og bilderedigering, men det er veldig greit å bruke iPhoto til "vanlige" bilder og GarageBand til å raskt få tatt opp sangideer. Har også tenkt til å lære meg å spille piano nå, og da kommer nok den Learn To Play-greia godt med. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Samme her, bruker Garageband pga opplæringen (lærer meg å spille både el-gitar og piano), mens musikkomponering, lydredigering og slikt gjøres vha Logic Studio. Ellers bruker jeg også iPhoto for å organisere bildene mine og slikt, i allefall de jeg tar med telefonen min. Endret 23. oktober 2010 av Juke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Sitter akkurat nå på Windows maskina, med et Mac-tastatur. Og jeg må komme meg inn i bios. I og med at mac-tastatur ikke har delete-knapp, hvordan skal jeg da komme meg inn i bios? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Vet ikke om det vil fungere, men prøv fn+backspace. Er i allefall slik jeg får trykket "delete" når jeg kjører Windows via Parallels Desktop på Macen på jobben. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 OK, da, sikkert bare jeg som ikke er særlig musikalsk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 FN + backspace gir Delete i bootcamp hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå