NitRam Den Gale Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har ikke lett etter dette selv (ihvertfall ikke veldig nøye) men er du nødt til å bruke Shoutcast? NiceCast er et meget godt alternativ hvis du har mulighet til å hoste din egen server... Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har ikke lett etter dette selv (ihvertfall ikke veldig nøye) men er du nødt til å bruke Shoutcast? NiceCast er et meget godt alternativ hvis du har mulighet til å hoste din egen server... 7552458[/snapback] Er nødt til å bruke shoutcast ja. Det kanalen bruker. Linjen min er fra telenor, så å hoste selv er ikke noe alternativ dessverre. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Det går med Telenor linjer også, er bare litt vanskelig å konfigurere nettverket til å gjøre det (skifte firmware i ADSL modemet osv...). Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg, det er vanskelig å finne noe om Shoutcast og Mac i det hele tatt på nettet... Endret 22. desember 2006 av nitramdg Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvem i alle dager er det som har herpa tittelen på tråden? >( Lenke til kommentar
neb Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Noen som har erfaring med Denne RAM´en i en MacBook? Har lest litt rundt, og virker som det er en del forskjellige erfaringer med denne rammen. stort sett bra, men et par "ikke kjøp".. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vil dagens mac-er kunne kjøre leopard? I så fall, kan det kjøres bra eller blir det mer haltende, men fungerende? Eller trengs det en oppdatering av div. ting sånn som med Vista? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kommer jo litt an på hvordan Mac du nå har da, Plomma2.. Selv regner jeg med at jeg ikke får noen problemer med å kjøre Leopard, har MBP 2GHZ og 2GB Ram blant annet... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har ikke en enda, men jeg har har fundert på å kjøpe en hvit 13" Macbook med 2,0 GHz og kaste inn 1gb ram til slik at det totalt blir 2gb. Vet ikke om jeg skal kjøpe nå eller vente til leopard kommer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Du bør ikkje ha nokon problem med å kjøre Leopard på den maskina. Det er vel ikkje planlagt nokon store oppdateringar av Macbook-serien i forbindelse med Leopard heller. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvordan er det med iLife07? Er det trolig at man får det med hvis man kjøpe Leopard, eller må man vanligvis kjøpe det for seg selv? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det kommer helt sikkert ikke til å følge med leopard, kun med nye maskiner. Det må kjøpes separat hvis du vil ha det Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvem i alle dager er det som har herpa tittelen på tråden? >( 7554325[/snapback] Hva tenker du på? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Tidligere i dag sto det MacKafé, USJ! Endret 22. desember 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Tidligere i dag sto det MacKafé, USJ! 7556122[/snapback] Det har det aldri gjort, kjære Leon. Hilsen trådstarter. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg kan bekrefte at det Leon sier stemmer iallefall. Tråden het kafée og det var ikke jeg som skiftet på det iallefall. Mystisk... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg kan bekrefte at det Leon sier stemmer iallefall. Tråden het kafée og det var ikke jeg som skiftet på det iallefall. Mystisk... 7556699[/snapback] Nei, nei og atter nei. Trådens navn har alltid vært Macafé. Se for øvrig mitt første innlegg: "Velkommen til Macafé!" samt dette innlegget til JonT fra oktober, der han nettopp spør hvorfor tråden "Macafé" og ikke "Maccafé". Så dere tar nok feil, mine herrer. Hilsen trådstarter (som burde vite slikt). Edit: I så fall må Bill Gates ha vært innom og satt inn en K. Mystisk! Endret 22. desember 2006 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg sverger: Tidligere i dag het tråden MacKafé. Sjekka tillogmed førsteposten for å se hvem som hadde redigert førsteinnlegget, men ingen hadde gjort det. Skulle i et møte så jeg rakk ikke å sjekke det ut nærmere, men gikk ut i fra at noen win-fanboy-mods ønsket åpen krig eller noe (). Da jeg kom tilbake var tittelen endret til det riktige. Nesten romjulskrim dette her... edit: leifern Endret 22. desember 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Nesten romjulskrim dette her... 7557628[/snapback] Er ikke romjul ennå! :!: Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Må jeg ta opp ordbokdefinisjonen på 'nesten' her, eller? Argh jeg får så lyst på MBP. Stakkars PowerBooken begynner å bli treig :/ Endret 22. desember 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hm.. Foreldrene mine skal kjøpe laptop som de skal ha i kjelleren istedet for den dritt maskinen som står der nede nå... Hmm.. *overtale dem til å skaffe seg macbook med masse ram, for så å kapre den og skifta HD slik at jeg får den gode så kan de få min!* Endret 22. desember 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå