Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

App store på OSX? Hvis den blir like streng som den på IOS, spår jeg at MANGE (små)utviklere vil forlate OSX.

Er ikke tvang å bruke Appstore da ...

Neimen daså :)

Har de lært litt av Microsoft og Google (les Android) da? ;)

Trodde du virkelig de kom til å ikke gi folk lov til å innstallere programmer fra internett?

Lenke til kommentar

Jeg syns Mac App Store er genialt opplegg! Det er jo ikke sånn at alle apps må innom den butikken, men nå har utviklere muligheten, på samme måte som på iOS. Genialt spør du meg!

Du er tydeligvis ikke developer. Små developers blir flodd av Apple. De blir tvingt til å bruke appstore, fordi 90% av casual folka som sitter på mac vil skaffe programmene ene og alene fra appstore på macen, samtidig skal apple ha _30_ prosent. Viktig og tenke på at en devolper vil ha programmet sitt ut med en gang det er ferdig, ikke vente flere uker/måneder på at det skal bli godkjent. Kan ikke bare tenke på end user MartinF.

Skuffet overall med pressekonferansen.

Steve jobs sa på ipad launch at netbooks var treige, så lanserer han en mac med 1,4ghz cpu, og 2gb ram (vi er i 2010 nå). Og sier at dette er framtidens mac. Det blir bare for dumt.

Osx Lion ble ikke vist, bare små dall, som er direkte copy paste fra ipad, folders etc etc.

iphoto ser greit ut, lager en del bøker. imove lydjustering ser bra ut, trailers er sikkert kult for noen.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

App store på OSX? Hvis den blir like streng som den på IOS, spår jeg at MANGE (små)utviklere vil forlate OSX.

Er ikke tvang å bruke Appstore da ...

Neimen daså :)

Har de lært litt av Microsoft og Google (les Android) da? ;)

Trodde du virkelig de kom til å ikke gi folk lov til å innstallere programmer fra internett?

Det har vært deres taktikk på IOS, så hvorfor ikke gjøre det samme på OSX hvis det er så "amazing"?

Lenke til kommentar

Wow, de relanserer Macbook Air uten NOEN forbedringer! Snakk om bullshit, fyren prater som om han har oppfunnet atombomben, og så har han bare gått fra 2.5" SSD-drive til en innebygget SSD-drive.

Noen forbedringer var det da, bedre oppløsning, bedre batteri, "instant-on", en ekstra USB-inngang, kortleser, bedre plassering av tilkoblingene, litt raskere hardware.. ja også fikk den jo en lillebror som utvilsomt må kunne sies å være både en nyhet og forbedring.

Synd dette med lagringskapasiteten. Maks 128gb på 11,6" blir bare for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...