2bb1 Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er easy-peasy Husk å slå på blåtann på MBP-en. Har ikke hatt noe problem med det selv i alle fall. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ok, dette er kanskje en litt rar request, men jeg leter etter highres bilder av Apples "Think Different" plakater, type såpass stor at jeg kan printe dem ut i A4 størrelse og ha dem på veggen. Jeg har søkt meg gul og blå men greier ikke finne noen gode.. (Og nei, jeg er ikke gal. Synes bare motivene er UTROLIG fete :! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Apple holder pressekonferanse 20.oktober, med headline "back to mac" Hva tror folkens om det. Backup? Utvidet MobileMe-backupfunksjoner? -- How to Hide the Ping Drop-Down in iTunes Med en løve som gjemmer seg bak der? Think not! 10.7 lion BOOYAH! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Yeah, men navnet er for enkelt. Snow Lion? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 For enkelt? Det er vel ingenting som heter snow lion? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 That was a joke? Basert på snow leopard? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Aha, men skal man drivere å basere alt på noe, så vil OSet få jævlig langt navn tilslutt... Jeg liker 10.7 Lion jeg. Klinger fint. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Spekulerer litt på om Lion kan være det siste versjonen av OS X jeg egentlig. Lion er det siste store kattedyret igjen og det hadde vært typisk Apple å avslutte "with a bang". At vi nestegang får OS 11 eller noe slikt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er easy-peasy Husk å slå på blåtann på MBP-en. Har ikke hatt noe problem med det selv i alle fall. Hmm, Merkelig.. Fordi jeg greide ikke å opprette forbindelse mellom mbp og iPhone i går, mens det gikk helt fint med en Nokia. Får du til å overføre filer a? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er easy-peasy Husk å slå på blåtann på MBP-en. Har ikke hatt noe problem med det selv i alle fall. Hmm, Merkelig.. Fordi jeg greide ikke å opprette forbindelse mellom mbp og iPhone i går, mens det gikk helt fint med en Nokia. Får du til å overføre filer a? Det er ikke mulig å overføre filer fra en iOS device over bluetooth. Kan hende det går hvis du jailbreaker den, men i utgangspunktet er det ikke mulig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 AutoCAD er endelig lansert for Mac! Dårlig timing for min del, vi beveger oss over på Revit nå på universitetet, men det er allikevel veldig kjekt. Slipper ihvertfall å boote om for å sjekke småtegninger. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Har _endelig_ fått overtalt pappa til å konvertere fra sin treeige IBM til en ny MBP, neste utfordring nå blir å få flyttet alle mailene hans over til MBPen. Han bruker Outlook Express på IBMen. Noen som har prøvd dette før? Har lest litt rundt og det ser ut som at det er flere løsninger. F.x instalere Thunderbird på IBMen, importere all mailen dit, så bruke et konverteringsprogram som konverterer mailen over til .MBOX også flytte alt over til MBPen. Noen forslag? Edit: Noen som har prøvd dette? http://email.about.com/od/outlookexpressaddons/gr/dbxconv.htm Endret 16. oktober 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Noen som vet om Apple har sagt noe om å streame eventen i morgen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Nope. Forrige gang ble det vel annonsert et par dager i forveien at det skulle streames, men da var det også første gang på mange år de gjorde det, så en annonsering var nødvendig for å opplyse folk om det. Denne gangen tipper jeg de legger ut en link på nettsiden i morgen formiddag vår tid, altså kvelden deres. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Er det mulig å gjøre slik at Time Machine kun bruker opp til en viss grense med plass? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg tipper på info om OS 10.7, ny macbook air (13" og 11") og iLife ´11. Jeg håper på info om iWork ´11 og MEGAdatasenteret de nettopp har bygd. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Tviler på at vi ser en 11" macbook air egentlig, eller dessverre. Hadde absolutt likt å sett at de kom med noen produkter i den størrelsen. Her er litt lesestoff for de som er interessert: http://www.macworld.com/article/154980/2010/10/jobs_transcript.html edit: Kan se ut til at jeg tar feil ang størrelse (heldigvis!) 11.6-inch MacBook Air detailed Endret 20. oktober 2010 av phax Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen på Twitter sier at eventen blir streamet men jeg klarer ikke finne fakta på det... Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Ja, den blir det: Apple will broadcast its October 20 event online using Apple's industry-leading HTTP Live Streaming, which is based on open standards. Viewing requires either a Mac running Safari on Mac OS X version 10.6 Snow Leopard, an iPhone or iPod touch running iOS 3.0 or higher, or an iPad. The live broadcast will begin at 10:00 a.m. PDT on October 20, 2010 at www.apple.com. Noen som vet om man kan lagre streamen samtidig? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Den blir lagt ut et par timer etter det er ferdig så det er vel ikke nødvendig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå