Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, dette er kanskje en litt rar request, men jeg leter etter highres bilder av Apples "Think Different" plakater, type såpass stor at jeg kan printe dem ut i A4 størrelse og ha dem på veggen. Jeg har søkt meg gul og blå men greier ikke finne noen gode.. (Og nei, jeg er ikke gal. Synes bare motivene er UTROLIG fete :!:)

Lenke til kommentar

Det er easy-peasy :) Husk å slå på blåtann på MBP-en. Har ikke hatt noe problem med det selv i alle fall.

Hmm, Merkelig.. Fordi jeg greide ikke å opprette forbindelse mellom mbp og iPhone i går, mens det gikk helt fint med en Nokia.

Får du til å overføre filer a?

Det er ikke mulig å overføre filer fra en iOS device over bluetooth. Kan hende det går hvis du jailbreaker den, men i utgangspunktet er det ikke mulig.

Lenke til kommentar

Har _endelig_ fått overtalt pappa til å konvertere fra sin treeige IBM til en ny MBP, neste utfordring nå blir å få flyttet alle mailene hans over til MBPen.

Han bruker Outlook Express på IBMen.

Noen som har prøvd dette før? Har lest litt rundt og det ser ut som at det er flere løsninger.

F.x instalere Thunderbird på IBMen, importere all mailen dit, så bruke et konverteringsprogram som konverterer mailen over til .MBOX også flytte alt over til MBPen.

Noen forslag?

Edit: Noen som har prøvd dette? http://email.about.com/od/outlookexpressaddons/gr/dbxconv.htm

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Nope. Forrige gang ble det vel annonsert et par dager i forveien at det skulle streames, men da var det også første gang på mange år de gjorde det, så en annonsering var nødvendig for å opplyse folk om det.

Denne gangen tipper jeg de legger ut en link på nettsiden i morgen formiddag vår tid, altså kvelden deres.

Lenke til kommentar

Tviler på at vi ser en 11" macbook air egentlig, eller dessverre. Hadde absolutt likt å sett at de kom med noen produkter i den størrelsen.

Her er litt lesestoff for de som er interessert:

http://www.macworld.com/article/154980/2010/10/jobs_transcript.html

edit: Kan se ut til at jeg tar feil ang størrelse (heldigvis!) 11.6-inch MacBook Air detailed

Endret av phax
Lenke til kommentar

Ja, den blir det:

Apple will broadcast its October 20 event online using Apple's industry-leading HTTP Live Streaming, which is based on open standards. Viewing requires either a Mac running Safari on Mac OS X version 10.6 Snow Leopard, an iPhone or iPod touch running iOS 3.0 or higher, or an iPad. The live broadcast will begin at 10:00 a.m. PDT on October 20, 2010 at www.apple.com.

Noen som vet om man kan lagre streamen samtidig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...