Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

85w MBP bruker og 65w MB?

 

Altså laderen.

 

Edit: fant 85w til 140 kroner på ebay m/frakt. Hva ligger disse laderne på i Norge?

 

Setningen din er ikke helt logisk, men MBP bruker 85W lader, MB bruker 60W og MBAir bruker 45W.

 

MBP 85W koster 649kr (tok ca 15 sekunder å gå på apple.no/store å klikke på MacBook Pro lader)

http://store.apple.com/no/product/MC556?mco=MTkwNDAzOTc

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar

Hei! Kjøpte for 3 uker siden en MBP 15" i5 2,4. Jeg opplever at vifta går konstant, har lastet ned istat og FanControl, for å se temp og styre vifta. Men selvom tmp på CPU ligger på 30 grader og jeg ikke gjør noe på Macen så går vifta å bråker i bakgrunnen! Litt irriterende, hva kan det være? Er takknemmelig for hjelp =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Virker som om folk er helt allergiske mot å gå inn til butikken med maskinen og forklare problemet... Det er jo desidert den beste løsningen? Maskinen skal selvsagt ikke oppføre seg sånn, og det vet du. Når maskinen ikke er mer enn tre uker gammel, så burde det være en veldig opplagt ting å gjøre :)

Lenke til kommentar

Hei! Kjøpte for 3 uker siden en MBP 15" i5 2,4. Jeg opplever at vifta går konstant, har lastet ned istat og FanControl, for å se temp og styre vifta. Men selvom tmp på CPU ligger på 30 grader og jeg ikke gjør noe på Macen så går vifta å bråker i bakgrunnen! Litt irriterende, hva kan det være? Er takknemmelig for hjelp =)

 

Dette høres særdeles merkelig ut. Er det ren viftestøy eller ulyder som tilsier dårlig kulelager eller at viften "slår" borti noe?

Lenke til kommentar

Hei! Kjøpte for 3 uker siden en MBP 15" i5 2,4. Jeg opplever at vifta går konstant, har lastet ned istat og FanControl, for å se temp og styre vifta. Men selvom tmp på CPU ligger på 30 grader og jeg ikke gjør noe på Macen så går vifta å bråker i bakgrunnen! Litt irriterende, hva kan det være? Er takknemmelig for hjelp =)

 

Dette høres særdeles merkelig ut. Er det ren viftestøy eller ulyder som tilsier dårlig kulelager eller at viften "slår" borti noe?

 

 

Er bare at vifta suser kontant, hører det hele tiden selvom det ikke er kjempe høyt. Har sjekket iStat og den sier at viftene går konstant på 2000rpm eller mer.. ikke under. Vet ikke men tror det blir en tur ned til eplehuset idag... -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...