the_fire Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Bruker selv Transmission, og foretrekker det, men har også brukt Miro en stund, og vært fornøyd med det. http://www.macupdate.com/info.php/id/20957/miro Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Har selv brukt Transmission i en god stund nå, ca 3-4 år. Aldri hatt noe som helst problem. Yter bra i forhold til min linje som er på 20/1 mbit Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva er problemet med uTorrent? Har brukt det både på Windows og OSX og er storfornøyd. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Merkelig oppførsel fra Transmission, har jeg aldri vært bortpå. Har brukt det et par år og er veldig fornøyd med det. xTorrent tror jeg skal være ganske likt uTorrent. Du kan jo gi det et forsøk Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Transmission er helt klart det beste for mac, men uTorrent er ikke ille til å være såpass nytt (på plattformen). Miro er litt for tungt, selv etter de siste årenes fremspring av java. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 uTorrent er definitivt min favoritt torrentklient både på windows og mac. Hvis noen vil ha med Apple TV eller noe annet fra Apple Store fra amerika, send en PM Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Fikk endelig surret Meg til å skaffe netflix. Nå er det fri tilgang på 19000 filmer på ipad, iPhone og den nye apple tven min. VPN var også veldig billig. Konge. Dette med airplay må Jo bare bli bra. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) 85w MBP bruker og 65w MB? Altså laderen. Edit: fant 85w til 140 kroner på ebay m/frakt. Hva ligger disse laderne på i Norge? Endret 8. oktober 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) 85w MBP bruker og 65w MB? Altså laderen. Edit: fant 85w til 140 kroner på ebay m/frakt. Hva ligger disse laderne på i Norge? Setningen din er ikke helt logisk, men MBP bruker 85W lader, MB bruker 60W og MBAir bruker 45W. MBP 85W koster 649kr (tok ca 15 sekunder å gå på apple.no/store å klikke på MacBook Pro lader) http://store.apple.com/no/product/MC556?mco=MTkwNDAzOTc Endret 8. oktober 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Setningen gir mening, og ok takk. Endret 8. oktober 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Heisann! Har ei venndinde som har ein Macbook pro (veit ikkje noko model nummer eller noko, men ny i år). Så lure litt på korleis ein skal koble denne til tven? Fant ikkje nokon Hdmi eller VGA/DVI kontakt? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Du kan kjøpe en MDP (Mini Displayport) til HDMI-kabel som har lyd integrert, dersom den er fra i år. Her hadde det vært kjempefint om jeg hadde en link, men jeg finner den faktisk ikke på apple.no... Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Vi er faktisk i Polen, men vi får sjå om vi finner ein her nede. Har vanlege butikkar det trur du? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Finner det nok hos din lokale Appleforhandler. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 http://store.apple.com/no/product/H0452ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTY Denne funker vel? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er ikke sikkert, jeg ville lest noen tester før jeg kjøpte den. Hvis lyden overføres digitalt fra PCen er det jo ikke sikkert TVen kan dekode den. Lenke til kommentar
student_1 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Kjøpte for 3 uker siden en MBP 15" i5 2,4. Jeg opplever at vifta går konstant, har lastet ned istat og FanControl, for å se temp og styre vifta. Men selvom tmp på CPU ligger på 30 grader og jeg ikke gjør noe på Macen så går vifta å bråker i bakgrunnen! Litt irriterende, hva kan det være? Er takknemmelig for hjelp =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Virker som om folk er helt allergiske mot å gå inn til butikken med maskinen og forklare problemet... Det er jo desidert den beste løsningen? Maskinen skal selvsagt ikke oppføre seg sånn, og det vet du. Når maskinen ikke er mer enn tre uker gammel, så burde det være en veldig opplagt ting å gjøre Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Kjøpte for 3 uker siden en MBP 15" i5 2,4. Jeg opplever at vifta går konstant, har lastet ned istat og FanControl, for å se temp og styre vifta. Men selvom tmp på CPU ligger på 30 grader og jeg ikke gjør noe på Macen så går vifta å bråker i bakgrunnen! Litt irriterende, hva kan det være? Er takknemmelig for hjelp =) Dette høres særdeles merkelig ut. Er det ren viftestøy eller ulyder som tilsier dårlig kulelager eller at viften "slår" borti noe? Lenke til kommentar
student_1 Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei! Kjøpte for 3 uker siden en MBP 15" i5 2,4. Jeg opplever at vifta går konstant, har lastet ned istat og FanControl, for å se temp og styre vifta. Men selvom tmp på CPU ligger på 30 grader og jeg ikke gjør noe på Macen så går vifta å bråker i bakgrunnen! Litt irriterende, hva kan det være? Er takknemmelig for hjelp =) Dette høres særdeles merkelig ut. Er det ren viftestøy eller ulyder som tilsier dårlig kulelager eller at viften "slår" borti noe? Er bare at vifta suser kontant, hører det hele tiden selvom det ikke er kjempe høyt. Har sjekket iStat og den sier at viftene går konstant på 2000rpm eller mer.. ikke under. Vet ikke men tror det blir en tur ned til eplehuset idag... -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå