Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg bruker hovedsaklig min iPhone som både telefon og mp3 spiller, og er derfor blitt veldig avhengig av mikrofonen og knappene på øreproppene som følger med. Jeg er derimot ikke helt fornøyd med lyden (den suger hardt :thumbdown:) og vil derfor ha et par hodetelefoner MED mikrofon / kontrollerknappene. Noen som har erfaring med noen slike?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å anskaffe bilde til en podcast jeg abonnerer på. Klikker på «Get album cover», men ingenting skjer.

 

Er det en feil hos meg, eller er dette ikke mulig? Kanskje gjelder dette enkelte podcasts?

 

Edit: iTunes 10.0.1 (26.09.10) 64-bit på Vista Business 64-bit.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Jeg bruker hovedsaklig min iPhone som både telefon og mp3 spiller, og er derfor blitt veldig avhengig av mikrofonen og knappene på øreproppene som følger med. Jeg er derimot ikke helt fornøyd med lyden (den suger hardt :thumbdown:) og vil derfor ha et par hodetelefoner MED mikrofon / kontrollerknappene. Noen som har erfaring med noen slike?

 

Greit å få vite om du ønsker hodetelefoner eller ørepropper og hvilken prisklasse du tenker:)

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg veldig godt Klipsch Image S4i :)

 

Støttes! Jeg har i tillegg prøvd Shure etellerannetmodellnummer, med en ekstern microfon/knappesett som extension-kabel, og dette var en langt dårligere løsning. Klipsch har vel "apple-sertifisert" sine earbuds slik at de funker bedre.

 

God lyd på både Shure og Klipsch forresten. Kanskje litt bedre på Shure, men etter at valpen til modern spiste de opp var valget enkelt.

Lenke til kommentar

Etymotic HF3 er bra om pris ikke står øverst på kriterielisten. (Helst nederst.)

 

Sennheiser/Adidas har noen modeller som er greie til jogging o.l. Disse er ikke in-ear, de er bygd spesielt for å slippe lyden fra trafikk og annet gjennom så du ikke blir påkjørt i et uoppmerksomt øyeblikk. Kan være verdt å tenke på som tillegg.

Lenke til kommentar

Til bærbart bruk bør man dessuten ha 32-Ohm's utgaven for at de skal drives lettere av telefonen og da blir prisen ca. 2k.

32 ohms-utgaven er på ingen måte nødvendig. Jeg har 80 ohms, og når jeg kobler den til f.eks. iPhonen, så klarer jeg ihvertfall ikke å ha på maks volum uten at det blir ubehgalig høyt. :)

Lenke til kommentar

Har lest litt rundt og ser flere med 10.6.4 som har hatt store problemer med å åpne problemer etter at de har tatt i bruk Momentus XT. Du har ikke slike problemer? Jeg la inn ordre på Amentio, men kansellerte den rett etterpå når jeg så alle problemene folk hadde.

Unnskyld, men jeg forstår ikke hva du mener her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...