Shruggie Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Anbefaler en brukt Macbook Unibody, av den typen som kom i metall i et års tid før de gikk tilbake til plast. Finnes ofte til en grei pris fordi skjermen er dårligere enn macbook pro, og mange har derfor valgt å oppgradere. Er den? Det har jeg aldri hørt om. Ja, mange som ikke fikk med seg at de skiftet skjermtype til samme som på whitebook når de fjernet pro-stempelet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Btw, fikk akkurat sendingsbekreftelse på Apple TV, en uke etter at jeg avbestilte... Noen som er interessert...? :| Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Har bestilt meg en 500gb Seagate Momentus XT. Gleder meg. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Har bestilt meg en 500gb Seagate Momentus XT. Gleder meg. Kjempedisk! Jeg gikk fra en Intel SSD til denne og vil kalle det en oppgradering. Gled deg kamerat! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Det der så faktisk ganske genialt ut. Vil den fungere på min MacBook Pro late 2008? (den første unibody) Lenke til kommentar
Brack Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 For de som er interessert i iPod Shuffle 3. gen. iPod Shuffle 3. gen 199,- må sies å være en grei pris. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Det der så faktisk ganske genialt ut. Vil den fungere på min MacBook Pro late 2008? (den første unibody) Ja. Det er samme maskin som jeg har. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Yay, da må det vurderes. Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Har hørt så mye bra om den og ønsker meg noe raskere enn den late originaldisken på 320gb/5000rpm. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 For de som er interessert i iPod Shuffle 3. gen. iPod Shuffle 3. gen 199,- må sies å være en grei pris. Damn, det var billig. Nesten så jeg kjøper bare får og ha den. Vi selger den til 600kr på expert. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Vi selger den til 600kr på expert. Det er jo et ran... Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Ser den koster rundt 400kr med 2gb i forskjellige nettbutikker. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Sjekk forige side ;p Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Egentlig to grunner: Har brukt opp 50 gb på jeg vet ikke hva, og jeg skal ha den helt rein, når jeg skal installere noen andre OS ved siden av Fikk det til nå Opplevde det samme, fant ut at Mail hadde en enkeltfil på 49 GB, vet ikke hva det var, men jeg slettet den. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Vurderar sterkt å bestille ein Ipod Shuffle. Noko alla denna: Ipod Shuffle 2Gb Men har aldri hatt ein Shuffle før, så lurar på om det er avansert å komme inn i? Skal ikkje han den tidlegare versjonen, fordi er _må_ ha med tastar, haha. Eller vil 2Gb bli forlite? Er tross alt bare til musikk. Takkar for innspill edit: Andre øreproppar funkar fordeom eller? Endret 29. september 2010 av Ondskap Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Kjøpte den ny iPod Shuffle 2GB i stad på teknikmagasinet, og førsteinntrykket er godt. Den er liten og en utrolig fin treningskamerat som den skal brukes til. Liten og lett, og lett å manøvre Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Kjøpte den ny iPod Shuffle 2GB i stad på teknikmagasinet, og førsteinntrykket er godt. Den er liten og en utrolig fin treningskamerat som den skal brukes til. Liten og lett, og lett å manøvre Då kan kanskje DU hjelpe meg: Vurderar sterkt å bestille ein Ipod Shuffle. Noko alla denna: Ipod Shuffle 2Gb Men har aldri hatt ein Shuffle før, så lurar på om det er avansert å komme inn i? Skal ikkje han den tidlegare versjonen, fordi er _må_ ha med tastar, haha. Eller vil 2Gb bli forlite? Er tross alt bare til musikk. Takkar for innspill Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 2 GB er mer enn nok til treningsøkter, - eventuelt tar det bare et par minutter å synkronisere ny spilleliste før en økt. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 2 GB er mer enn nok til treningsøkter, - eventuelt tar det bare et par minutter å synkronisere ny spilleliste før en økt. hehe. har planer om å ha noko div. andre spelelister der også då. Eks: - Trening - Skule arbei - Meditasjon - Bussen - Motivasjon Er det lett å "bla" blandt desse spelelistene? Med tanke på at det ikkje er ein skjerm på Ipod'en. Då blir det også slik at ein må hugse rekkjefølja av sangar etc også? Takk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Høres ut som en nano er mer passende for deg. Shuffle, ligger jo litt i navnet, er primært for å spille tilfeldige sanger -- ikke tenk på rekkefølger, legg inn kanskje 50 sanger du liker og la den spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå