Garreth Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Hvorfor ender alle apple acountene mine opp som amerikanske? Det må da vel bare være bra? Da kan du kjøpe og leie filmer fra den amerikanske iTunes Store! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Fått min nye macbook pro 13.3". Virker fin Men jeg får ikke scrollet vertikalt på nettsider og andre vinduer ved hjelp av touchpad. Noe jeg har oversett her? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Du må holde musa innafor der du skal scrolle, og bruke to fingre? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Apple bruker vel TNT, de ringer på forhånd. Hvertfall gjort det med meg. De bruker TNT eller UPS, avhenger av hvor du bor. Tror de sender med posten hvis det ikke finnes TNT eller UPS der pakken skal leveres. Da bruker de helst andre transportfirma som har avtaler med TNT eller UPS. Husker jeg fikk telefon fra ett eller annet jallaselskap en dag som hadde en pakke fra Apple til meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Over lang tid? Det er ikke bare gode gamle MDS som kjører i bakgrunnen? (MDS: Spotlight disk scanner) Jo selvsagt var det det. Burde jeg jo egentlig skjønt. Har nå deaktivert indeksering og da fungerer ting så mye bedre. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Du må holde musa innafor der du skal scrolle, og bruke to fingre? Jeg mener vertikalt, altså bare scrolle nedover på en vanlig nettside! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Ja, dra to fingre nedover. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Hvis det ikke funker med to fingre: System preferences -> Trackpad -> "Two Finger" -> Scroll with intertia (f.eks.) Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Min pakke er nå "in transit", men lurer på om det virkelig tar 10 virkedager (2 uker) å sende produktet mitt, utifra Apples forventet leveringstid? Takker for svar:D Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Det kommer jo litt an på hvor den sendes fra – er det Kina kan det fort gå 10 dager, men det høres vel pessimistisk ut om det er snakk om Nederland ... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Det spørs hvor du bor, men tviler. Har alltid tatt tre til fem ukedager (som oftest tre) fra den blir merka som sendt for meg. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Det er snakk om Nederland. Jeg går utifra det ihvertfall siden Leveransefirmaet heter TNST NL eller noe. Men den sier også "Sendes til kunde 18. sep." På en Lørdag? Jeg bor på Nesodden, altså nærme Oslo. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) jeg skal formatere macen helt, satt inn cden, og trodde jeg gjorde det - men neida. Nå finner jeg ikke diskverktøy lenger? Fant det. Endret 17. september 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Av ren nysgjerrighet: hvorfor formatere? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Egentlig to grunner: Har brukt opp 50 gb på jeg vet ikke hva, og jeg skal ha den helt rein, når jeg skal installere noen andre OS ved siden av Fikk det til nå Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Har endelig hentet iMac 27" TNT var fjott og prøvde å levere den igår da jeg var borte, ringte ikke en gang -.- Men fikk ihvertfall hentet den på postkontoret idag, litt tungt å bære. Måtte spørre en kompis om hjelp Som fersk jeg er med stasjonær, har eid en macbook pro i fire år. Men stasjonær, litt nytt for meg. Kan jeg laste noe og sette maskinen i dvale? Vil nedlastning bli stoppet for det? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Setter du den i dvale stopper du nedlasting, ja. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Skjermen går i dvale automatisk etter 15min, det går vel greit så lenge jeg slår av dvale når det gjelder harddisk? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Eh, hva? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Skjermen går i dvale automatisk etter 15min, det går vel greit så lenge jeg slår av dvale når det gjelder harddisk? Det gjør ikke noe at skjermen går i dvale, nei. Du trenger heller ikke skru av at harddiskene går i dvale, så lenge selve maskinen fortsatt lever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå