2bb1 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Syns batteriet på min crackbook har holdt seg godt! Snart 3 år og like bra som da jeg kjøpte den. Likevel har jeg veldig lyst på en ny mac snart, med litt større og bedre batteri. Click for full size - Uploaded with Skitch Ikke værst. Min halvt år gamle MBP har 4800/5400 kapasitet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Faktisk så har Apple unnlatt å bruke iX i 13" slik at de skal slippe å implementere en dårligere grafikkløsning (Intels IGP) i maskinene. Og maskina du snakker om kommer aldri til å eksistere. Desverre. Dude! Ikke knekk mitt eneste håp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvordan bør man lade for at batteriet skal vare lengst mulig? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Faktisk så har Apple unnlatt å bruke iX i 13" slik at de skal slippe å implementere en dårligere grafikkløsning (Intels IGP) i maskinene. Og maskina du snakker om kommer aldri til å eksistere. Desverre. Dude! Ikke knekk mitt eneste håp! Apple er bare ute etter å konkurere i premium-markedet - siden det er der det er mest penger å tjene per salg. Volum har aldri vært Apples strategi (når det gjelder datamaskiner that is). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 De trenger ikke selge den billig, bare den koster mindre enn en Mac Pro. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vel, Core i7 er da alternativet, noe som putter de i samme segment som selvbyggere, Dell, HP osv. De vil differansiere seg fra nevnte produsenter. Sux for oss som synes Mac Pro er litt for dyr, men iMac litt for enkel. :/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Syns batteriet på min crackbook har holdt seg godt! Snart 3 år og like bra som da jeg kjøpte den. Likevel har jeg veldig lyst på en ny mac snart, med litt større og bedre batteri. Click for full size - Uploaded with Skitch Imponerende. Kjøpte min i desember 2008: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Takk for hjelpen folkens! Da var en ny MacBook Pro 13.3" bestilt Håper denne perlen virkelig får fart på skolearbeidet! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg slenger meg på. Kjøpte denne rett før påske. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Faktisk så har Apple unnlatt å bruke iX i 13" slik at de skal slippe å implementere en dårligere grafikkløsning (Intels IGP) i maskinene. Og maskina du snakker om kommer aldri til å eksistere. Desverre. Dude! Ikke knekk mitt eneste håp! It's what I do. Jeg vil også ha maskinen du beskriver, veldig gjerne. Men akk, Jobs wills it not. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 I svarte er det eg har gjort med batteriet mitt då?! Fekk den for ca 1,5mnd sia, og er bare 92% igjen, hjelpes. Noko gale med batteriet, eller er det slik dei nye "superbatteria" er? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har du 13"eren? Siden mAh din er så lav? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Steike - hva slags maskin er det du har, WheelMan? Sykt høy mAh! Her er min - etter en måneds bruk, ca. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Her er mitt etter snart to år: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har Mac et program lignende CCleaner for PC? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er det nødvendig på et Unix-basert system? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har du 13"eren? Siden mAh din er så lav? Det er korrekt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er det 17" som har så mye mAh? Min 15" har 6900mAh... Hvordan er det batteriet holdet lengst? Så få ladesykluser som mulig? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har Mac et program lignende CCleaner for PC? Reparer rettigheter fra tid til annen, så er mye gjort. Ønsker du en mer komplett løsning er OnyX verdt en kikk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er det 17" som har så mye mAh? Min 15" har 6900mAh... Hvordan er det batteriet holdet lengst? Så få ladesykluser som mulig? Laderen går til batteriet er 100%, og da omgår den batteriet helt. Ingen grunn til å bruke batteriet når det ikke trengs. Men iblant kan det være kjekt å la den gå på batteri, slik at det får brukt seg litt. Alt handler vel om mellomtingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå