Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Sender dagens MBP lyd via displayport om man bruker HDMI-adapter?

Nei, ikke gjennom min displayport i alle fall. MBP 13.

Nei, ikke på min MBP i alle fall.

Det fungerer her. Kjøpte denne men bildet som er på tven jeg koblet det opp mot er ikke helt optimalt (ikke at jeg tror det er kabelen sin feil). Skal se om jeg får trikset det til.

 

Har nyeste versjon MBP 13"

Lenke til kommentar

Hei! Tenkte på å kjøpe en SSD- disk og mer minne til en MacBook Pro. Usikker på hvordan modell det er, men specs er disse:

 

Intel Core 2 duo P8600 (2,4 ghz)

2 gb ram 1067mhz ddr3

 

Er det noen som har noen gode anbefalinger?

 

Ingen som vet? Er altså en 15".

 

Først, kan du oppgi hvilken maskin det er? Hvis det er unibody, har du muligens fullt 3gbps S-ATA-grensesnitt, men om du ikke har unibody har du bare 1,5gbps.

Lenke til kommentar

Hei! Tenkte på å kjøpe en SSD- disk og mer minne til en MacBook Pro. Usikker på hvordan modell det er, men specs er disse:

 

Intel Core 2 duo P8600 (2,4 ghz)

2 gb ram 1067mhz ddr3

 

Er det noen som har noen gode anbefalinger?

 

Ingen som vet? Er altså en 15".

 

Først, kan du oppgi hvilken maskin det er? Hvis det er unibody, har du muligens fullt 3gbps S-ATA-grensesnitt, men om du ikke har unibody har du bare 1,5gbps.

 

Det er unibody ja! Har ikke veeldig god peiling på mac, men tipper det var en av de første med det designet.

Lenke til kommentar

 

 

Det er unibody ja! Har ikke veeldig god peiling på mac, men tipper det var en av de første med det designet.

 

Da er det nok en Late 2008 MacBook Pro. Den har full 3Gbps S-ATA på alle fronter, så du kan sette inn en hvilken som helst SSD. Nå om dagen er de med SandForce markedslederen, for øyeblikket lønner det seg ikke å kjøpe Intel G2, da de snart fases ut for G3 og yter dårligere enn SandForce-SSDene.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601323 God SandForce-basert SSD.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=350649 To slike gir deg en fin RAM-oppgradering. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...