Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

finner ikkje ut kvar eg får sett den på www.apple.com. Nokon som kan sei meg kvar eg må trykke meg inn?

 

Watch the keynote, nede i venstre hjørnet

fann det ut, takk :)

 

nokon som veit om han kjem til å gjennomgå nokon nye ting til macbook etc? Både visuelt og fysisk.

Gizmo-dritten lagga som f*** så den var heilt ubrukeleg..

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Gjesp, da var det over. Ikke en eneste overraskelse, ingen oppdatering av iPod Classic, en iPod Nano som ikke egner seg for fyll og festival. Apple TV virker dog som forventet spennende, for de som vil betale hver gang de vil underholdes.

 

Jeg tror hackingen av AppleTV kan bli en spennende affære. Som vanlig har de gjort den ubrukelig i tilstanden du kjøper den i. :)

Lenke til kommentar

 

Må si at Apple TV / iTV virker interessant, men det er jo nesten INGEN informasjon rundt kvaliteten på den gamle eller den nye enheten?

 

 

Kan godt bestille fra USA da jeg har Amerikansk iTunes konto uansett, men hvilken video og lydkvalitet snakker vi her?

 

 

Når jeg skal kjøre det på et Klipsch 5.1 anlegg og en Pioneer LX5090 50" Plasma med RX-V3900 så nytter det ikke om det struper kvaliteten til 720P med 2.5 - 5mpbs bitrate som Apple har en lei tendens til å gjøre?

 

 

 

 

Snakker vi mulighet for 1080P med hvert fall 10mbps bitrate og kanskje til og med DTS: HD / Dolby True HD lydspor eller blir det samme greia med "liksom HD" iform av lav bitrate 720P og kun Dolby Digital 5.1 lydspor som i realiteten ikke ser noe bedre ut enn vanlig SD TV-sendinger etter at RX-V3900 har oppskalert det til 1080P?

 

 

 

 

 

 

Liker konseptet osv.. Men jeg vil ikke ha noen mindre og rimeligere Apple TV / iTV, jeg vil ha noe som faktisk klarer å levere noe som ikke ser kornete ut osv.. på en 50" TV og som har gode lydspor.. Klarer Apple å levere dette i denne omgang?

Lenke til kommentar

Var det ikke bare snakk om DD 5.1 da? Mener jeg fikk med meg det i løpet av konferansen. Kan hende jeg tar feil.

 

 

 

iTunes Movie and TV Show Rentals

 

Resolution Audio Price

HD Movie 1280 x 720 (maximum) Dolby Digital 5.1 surround sound (not all titles) New releases - $4.99

Library titles - $3.99

SD Movie 720 x 480 anamorphic (maximum) Dolby Digital 5.1 surround sound (not all titles) New releases - $3.99

Library titles - $2.99

HD TV Show 1280 x 720 (maximum) Dolby Digital 5.1 surround sound (not all titles) $0.99

SD TV Show 720 x 480 anamorphic (maximum) Dolby Digital 5.1 surround sound (not all titles) $0.99

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

http://www.apple.com/appletv/specs.html

 

 

Video formats

H.264 video up to 720p, 30 frames per second, Main Profile level 3.1 with AAC-LC audio up to 160 Kbps per channel, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats

MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats

Motion JPEG (M-JPEG) up to 35 Mbps, 1280 by 720 pixels, 30 frames per second, audio in ulaw, PCM stereo audio in .avi file format

 

iTunes Movie and TV Show Rentals

Resolution Audio Price

HD Movie 1280 x 720 (maximum) Dolby Digital 5.1 surround sound (not all titles) New releases - $4.99

Library titles - $3.99

SD Movie 720 x 480 anamorphic (maximum) Dolby Digital 5.1 surround sound (not all titles) New releases - $3.99

Library titles - $2.99

HD TV Show 1280 x 720 (maximum) Dolby Digital 5.1 surround sound (not all titles) $0.99

SD TV Show 720 x 480 anamorphic (maximum) Dolby Digital 5.1 surround sound (not all titles) $0.99

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...