boffeeen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er en stund siden jeg har sett på Mac på bruktmarkedet, men husker at jeg så de forrige modellene (pre-unibody) selges for 8-10k avhengig av stand og slikt etter de første unibody-modellene kom. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Stemmer. Nyeste modell med alt i god stand. Damn, 12? Jeg trudde Mac holdt prisen bra, men skal sjekke litt rundt også. Tror du bør få mer enn 12, men er alltid greit å ikke ha for høye forhåpninger. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Stemmer. Nyeste modell med alt i god stand. Damn, 12? Jeg trudde Mac holdt prisen bra, men skal sjekke litt rundt også. Det er nok verdt litt mer enn 12, men brukte Macer generelt er ikke verdt den prisen folk betaler for det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg ville lagt den ut på Finn.no for 15.000, sikkert en som kjøper den for det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Takker for svar folkens. Skal legge den ut til 15, om jeg skal selge den Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skal kjøpe meg 2 SSD når Intel kommer ut med den neste generasjonen i Q4 og så sette de i RAID0. Bruker aldri CDROMen og er lei klikkelydene på disken Apple har valgt for MBP... Svært lite å hente med Raid0. SSD er hovedsaklig interessant for søketiden, og den vil faktisk gå _opp_ i Raid0, ikke ned. Lese/skrivehastigheten på større filer vil dog gå opp. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 DA er streamen oppe, og det er DRØY kvalitet! Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ingen stream her, får bare opp "avaliable shortly. Please check back soon" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Streamen er oppe, god kvalitet er det også! Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ingen stream her, får bare opp "avaliable shortly. Please check back soon" Du må ha safari og Snow Leopard. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Gah, får vel boote opp maccen da.. edit: der funka det ja, knall kvalitet! Endret 1. september 2010 av phax Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://live.gizmodo.com/ får de som ikke har mac Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Link til stream for de som har mac? edit: FOUND IT! www.apple.com Endret 1. september 2010 av genser Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Gutta fra Epic hadde med seg både produkt og morsom presentasjon! Nice! Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ville heller hatt Shuffle 3rd gen enn 4th gen, er mitt førsteinntrykk. Vi har da knapper på head-sett ledningen! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 finner ikkje ut kvar eg får sett den på www.apple.com. Nokon som kan sei meg kvar eg må trykke meg inn? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Right on the phone? Haha, nice. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 finner ikkje ut kvar eg får sett den på www.apple.com. Nokon som kan sei meg kvar eg må trykke meg inn? http://events.apple.com.edgesuite.net/1009qpeijrfn/event Foreløpig ganske skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå