AT1S Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Er den siste iBook G4 som kom ut fortsatt brukbart til litt video, foto og musikk og kanskje litt skole? En slik en Endret 6. desember 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er den siste iBook G4 som kom ut fortsatt brukbart til litt video, foto og musikk og kanskje litt skole? En slik en 7436094[/snapback] Det vil jeg tro, da ei i klassa mi gjør det as we speak. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvis du makser ut rammen er det en ganske god maskin, skulle jeg tro. En kompis av meg bruker den sammen med en m-etellerannet-boks til basic lydproduksjon, og har den samtidig som skole/surfemaskin. Det funker visst fett. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da har jeg skaffet meg OS X x86, vet det er meget fyfy men må bare teste, siden jeg ikke har råd til en ny stasjonær pc (som forøvrig blir en 20" eller 24" iMac, eller en Mac Pro om jeg plutselig får mye penger) vil jeg kjøre OS X på AMD maskinen min frem til da Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da har jeg skaffet meg OS X x86, vet det er meget fyfy men må bare teste, siden jeg ikke har råd til en ny stasjonær pc (som forøvrig blir en 20" eller 24" iMac, eller en Mac Pro om jeg plutselig får mye penger) vil jeg kjøre OS X på AMD maskinen min frem til da 7436188[/snapback] Og det funker faktisk? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 AMD-maskin? Wtf? Forsto det slik at det ikke var mulig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og det funker faktisk? 7436220[/snapback] Har ikke installert enda, men jeg sjekka nedlastingsstatusen hjemme via VPN og nedlastingen er ferdig, skal teste ut så snart jeg kommer hjem og da skriver jeg sikkert noe om det, kanskje en liten guide som jeg legger ut på siden min Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og det funker faktisk? 7436220[/snapback] Har ikke installert enda, men jeg sjekka nedlastingsstatusen hjemme via VPN og nedlastingen er ferdig, skal teste ut så snart jeg kommer hjem og da skriver jeg sikkert noe om det, kanskje en liten guide som jeg legger ut på siden min 7436343[/snapback] Jeg kommer til å følge med i spenning. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det gikk rett til hellvette når jeg prøvde med min AMD Duron :/ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det gikk rett til hellvette når jeg prøvde med min AMD Duron :/ 7436503[/snapback] Duron har ikke de rette instruksjonssettene tror jeg. Inbiller meg at man må ha SSE2 for å kjøre OS X Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det gikk rett til hellvette når jeg prøvde med min AMD Duron :/ 7436503[/snapback] Duron har ikke de rette instruksjonssettene tror jeg. Inbiller meg at man må ha SSE2 for å kjøre OS X 7436540[/snapback] Har A64 3800+ CPUen det? (Hvis du vet..) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vet hva? http://google' target='_blank'> Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det gikk rett til hellvette når jeg prøvde med min AMD Duron :/ 7436503[/snapback] Duron har ikke de rette instruksjonssettene tror jeg. Inbiller meg at man må ha SSE2 for å kjøre OS X 7436540[/snapback] Har A64 3800+ CPUen det? (Hvis du vet..) 7436570[/snapback] Vet hva? 7436778[/snapback] Har A64 3800+ CPUen SSE2? Lenke til kommentar
saxin Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har et problem med tegnsett på IRC når jeg benytter Irssi. Når jeg skriver æ-ø- å, får jeg bare noen utrolig rare "bokstaver". Mitt oppsett er slik:Darwin-terminalen (MacOSX) ---> gnome-terminal (Ubuntu) ---> Irssi (installert på ubuntu). Kan jo nevne at det fungerer fint når jeg bruker maskin nr.2 med ubuntu - ingen problemer med æ-ø-å, da.. Hvordan kan jeg få benyttet æ,ø,å i irssi når jeg sitter i MacOSX? Noen forslag? EDIT: Kan vel kanskje fortelle at jeg kobler til gnome-terminal via ssh. 7429811[/snapback] En liten *bump* her.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har A64 3800+ CPUen SSE2? 7436817[/snapback] Åh, litt treg i dag ^^ Ja det har den, om dere lurer på dette så finner dere det på Wikipedia, bare vas deg frem til siden om din prosessor å der står det Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vær hilset! Jeg prøver å sette opp VNC. Er det noen har prøvd dette og kan peke i riktig rettning? VNC fungerer smertefritt lokalt men har ikke satt det opp med ssh for remote tilkobling. Jeg har sett litt på: Chicken of the VNC http://sourceforge.net/projects/cotvnc/ RealVNC http://www.realvnc.com/ Vine Server (OSXvnc) http://www.redstonesoftware.com/products/v...eosx/index.html Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 RealVNC synst jeg er den beste Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 RealVNC synst jeg er den beste 7445271[/snapback] Sånn helt uten videre? Hvilken RealVNC brukte du? Hvordan fungerte det? Var det lett å sette opp? Hvilken klient brukte du? og hvorfor? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kan si at det var ikke jeg som satte det opp, jeg bare bruker det, det fungerer stabilt, kommer aldri noen unødvendige beskjeder og er ganske kjapt. Så og si alle andre jeg har snakket med om denne saken har også sagt de liker RealVNC best fordi den er såpass enkel å bruke Har aldri satt den opp før men har sett litt på hvordan man gjør det, ser veldig enkelt ut Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 VNC i seg selv er ganske enkelt å sette opp. Har prøvd RealVNC og det er ihvertfall helt bankers... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå