Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg lastet ned oppdateringen til trackpaden med inertialscrolling forsvant samtidig muligheten for å trykke. Tap med en og to fingre fungerer fortsatt, men ved trykk skjer det ingenting. Noen som veit hvordan jeg kan få fikset dette?

Jeg har ikke opplevd det samme, og finner ingen innstillinger som kan stå bak. Har du prøvd å restarte?

Lenke til kommentar

Bruker Mac Mini som stue pc. Har også en ekstern HDD i samme utførelse og størrelse som mac minien, og en airport extreme.

 

Alt står på nesten 24-7, tenker derfor at de ikke burde være stablet tett oppå hverandre, men at man burde hatt noen slags "ben" så det ble litt luft mellom dem. Er det noen som har noen idéer om hvor man kan få tak i slike "ben" ?

 

Edit: Ikke airport express, men extreme.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

Bruker Mac Mini som stue pc. Har også en ekstern HDD i samme utførelse og størrelse som mac minien, og en airport express.

 

Alt står på nesten 24-7, tenker derfor at de ikke burde være stablet tett oppå hverandre, men at man burde hatt noen slags "ben" så det ble litt luft mellom dem. Er det noen som har noen idéer om hvor man kan få tak i slike "ben" ?

 

OWC MacSales har solgt en del finurlige småting til Mac Mini for stacking og sånn.

 

http://eshop.macsales.com/shop/mac-mini/

Lenke til kommentar

Batteriet på min 15" har blitt bedre og bedre siden jeg fikk den i midten av juni. :)

 

I starten klarte den ikke holde ut i stort mer enn 2 timer men nå klarer jeg en god del mer.

2 timer med spilling då eller?

Det er i allefall det min 13" klarar. Internett og Word, ligger den vell mellom 6 og 8 timar ein plass..

Apple drog i allefall uendlig hardt i med "10 timers batteritid"- reklama si.. :hrm:

Lenke til kommentar

Chess-spillet startet å lagge etter 10.6.4 (spill av QuickTime-video samtidig). Noen andre som har problemet? Grafikkoppdateringen som ble sluppet i dag gir stor forbedring på resterende ytelse, men Chess-laggingen vedvarer fortsatt.

 

Hmm. De fleste maskiner kan kjøre SystemLoad og iTunes med visualizer samtidig med Chess, uten at det pleier å lagge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...