Hotel Papa Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Man kan vel fortsatt trekke enkelte spill med i5en? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Forskjellen mellom 2.4 GHz og 2.53 GHz er forsvinnende liten, ingen grunn til å kaste penger. http://macperformanceguide.com/Mac-HowToChooseAMac.html#AvoidPremium Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er det noen som vet hvordan man velger at Aperture ikke skal startes opp hver gang et minnekort blir satt inn? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du kan endre det i Image Capture. Om løsningen ikke er åpenbar med en gang du åpner programmet tipper jeg du har løst det et etter et Google-søk og et halvt minutt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er det noen som vet hvordan man velger at Aperture ikke skal startes opp hver gang et minnekort blir satt inn? Et hint til Euklids innlegg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Da jeg lastet ned oppdateringen til trackpaden med inertialscrolling forsvant samtidig muligheten for å trykke. Tap med en og to fingre fungerer fortsatt, men ved trykk skjer det ingenting. Noen som veit hvordan jeg kan få fikset dette? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Da jeg lastet ned oppdateringen til trackpaden med inertialscrolling forsvant samtidig muligheten for å trykke. Tap med en og to fingre fungerer fortsatt, men ved trykk skjer det ingenting. Noen som veit hvordan jeg kan få fikset dette? Jeg har ikke opplevd det samme, og finner ingen innstillinger som kan stå bak. Har du prøvd å restarte? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Jepp, det ble krevet av den andre oppdateringen som ble lastet ned samtidig. Har sjekket innstillingene, og jeg kan ikke se noe som kan ligge bak jeg heller. Endret 15. august 2010 av Atald Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Bruker Mac Mini som stue pc. Har også en ekstern HDD i samme utførelse og størrelse som mac minien, og en airport extreme. Alt står på nesten 24-7, tenker derfor at de ikke burde være stablet tett oppå hverandre, men at man burde hatt noen slags "ben" så det ble litt luft mellom dem. Er det noen som har noen idéer om hvor man kan få tak i slike "ben" ? Edit: Ikke airport express, men extreme. Endret 16. august 2010 av Garreth Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Bruker Mac Mini som stue pc. Har også en ekstern HDD i samme utførelse og størrelse som mac minien, og en airport express. Alt står på nesten 24-7, tenker derfor at de ikke burde være stablet tett oppå hverandre, men at man burde hatt noen slags "ben" så det ble litt luft mellom dem. Er det noen som har noen idéer om hvor man kan få tak i slike "ben" ? OWC MacSales har solgt en del finurlige småting til Mac Mini for stacking og sånn. http://eshop.macsales.com/shop/mac-mini/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er det langt igjen til jeg får forsendelsen min, hvis den er i Arnhem Hub nå? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vel, Arnhem er i Nederland... tar sikkert ikke så alt for lang tid til Norge, kan ta opp til en uke innenlands i Norge though, om du er uheldig... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Tror det gikk 3 dager ca for meg, fra Arnhem. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 OWC MacSales har solgt en del finurlige småting til Mac Mini for stacking og sånn. http://eshop.macsales.com/shop/mac-mini/ Takk, fant ikke noe umiddelbart der, men har sendt de en mail og spurt om de visste om noe. Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fikk min 15" low-spec nå. ELSKER DEN Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Batteriet på min 15" har blitt bedre og bedre siden jeg fikk den i midten av juni. I starten klarte den ikke holde ut i stort mer enn 2 timer men nå klarer jeg en god del mer. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Batteriet på min 15" har blitt bedre og bedre siden jeg fikk den i midten av juni. I starten klarte den ikke holde ut i stort mer enn 2 timer men nå klarer jeg en god del mer. 2 timer med spilling då eller? Det er i allefall det min 13" klarar. Internett og Word, ligger den vell mellom 6 og 8 timar ein plass.. Apple drog i allefall uendlig hardt i med "10 timers batteritid"- reklama si.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nei, 2 timer med surfing. Nå klarer den mye mer. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Chess-spillet startet å lagge etter 10.6.4 (spill av QuickTime-video samtidig). Noen andre som har problemet? Grafikkoppdateringen som ble sluppet i dag gir stor forbedring på resterende ytelse, men Chess-laggingen vedvarer fortsatt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Chess-spillet startet å lagge etter 10.6.4 (spill av QuickTime-video samtidig). Noen andre som har problemet? Grafikkoppdateringen som ble sluppet i dag gir stor forbedring på resterende ytelse, men Chess-laggingen vedvarer fortsatt. Hmm. De fleste maskiner kan kjøre SystemLoad og iTunes med visualizer samtidig med Chess, uten at det pleier å lagge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå