WheelMan Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg er SÅ klar for å betale for det! Bare det blir tilgjengelig, og ikke bare masse norske søppelfilmer! Enkelt å få amerikansk ituneskonto da. Jeg har en selv Eneste bakdelen er at du må kjøpe gavekort på internett, men du vil fortsatt spare på det ved dagens vekslingskurs. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Trenger man bare lage en amerikansk konto og kjøpe koder? Kunne nesten hatt litt lyst. Hvordan er hastigheten og utvalget? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det stemmer. Jeg har ikke merket noe forskjell i hastigheten, og utvalget er fantastisk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ang. gavekort, disse har jeg brukt, og de pleier å være veldig raske: http://itunes-express.web.officelive.com/default.aspx Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg er SÅ klar for å betale for det! Bare det blir tilgjengelig, og ikke bare masse norske søppelfilmer! Enkelt å få amerikansk ituneskonto da. Jeg har en selv Eneste bakdelen er at du må kjøpe gavekort på internett, men du vil fortsatt spare på det ved dagens vekslingskurs. Japp, har faktisk skaffet konto selv nå, og det er faktisk veldig kjekt! Men det er kjipt å måtte fylle på med gavekort heletiden, mye mer effektivt når den bare trekker fra kortet. Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Da har jeg også bestilt min første alu-MBP. Gikk ned til low-res pga. konetoleransen mtp. pris, men tror det blir bra uansett. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Har nettopp kjøpt meg Magic Mouse, og er i grunn fornøgd med den. Ser stilrein ut, men blir noko slitsom å bruke over lengere tid på grunn av det flate designet. Måtte kjøpe den til MBP'en, fordi ingen andre musar eg har prøvd på den til no har funka knirkefritt. Tenkte eg skulle skaffe meg ei bæreveske eller noko liknande til Mac'en, og har sett litt på denne (click me). Der stend det at den er mørkegrå, og er det den som er avbildet der? Syns den ser svart ut, så vil bare være heilt sikker på at det er den eg får. Evt. andre forslag til bærevesker for gutt/mann EDIT: Må legge til at eg har eit "skall" på MBP'en. Så er litt redd for at den kanskje ikkje vil passe? Har denne her på den. og den bygger jau litt ut. Endret 11. august 2010 av Ondskap Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sliker vesker pleier å ha litt slingringsmonn, så det skulle nok gå greit. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Noen som veit hvor lang tid det tar å få tilbehør som bærevesker osv fra applestore? Og hvor sender de fra? De har sikkert sånt på lager i europa så kanskje en ukes tid? Har selv veldig lyst på denne men den er litt dyr. Kjøpte en slik selv til 13-tommeren min, tok omtrent en uke fra bestilling til den dukket opp. Red.: Beklager svar på gammelt innlegg, har vært borte i tre ukers tid og gikk gjennom tråden fra der jeg slapp. Fornøyd med den? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Absolutt. Den virker solid, og den er like stilig som den ser ut som. Om jeg ikke husker feil var det nesten Apple-følelse på innpakkingen av den også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Do want. Tenke litt på det. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kjapt spørsmål (si fra om det burde være eget emne): kan jeg koble til et nytt nettverk med ethernetkabel uten å restarte modemet (som jeg ikke har tilgang til)? Får bare beskjed om "selvtildelt IP". Lenke til kommentar
master air Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Lenge siden jeg har bestilt fra Apple.no nå, men de pleier og levere midt på dagen gjør de ikke? Vurderer og få sendt det til jobben istedenfor hjem. Større sjanse for at jeg eller noen andre er der for å ta imot pakken. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ja, somregel går det i 10-4. Er vel Bring som leverer tror jeg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Lenge siden jeg har bestilt fra Apple.no nå, men de pleier og levere midt på dagen gjør de ikke? Vurderer og få sendt det til jobben istedenfor hjem. Større sjanse for at jeg eller noen andre er der for å ta imot pakken. Jeg har pleid å få levert utenom ordinær arbeidstid, faktisk. Mellom 16-18. Jeg tror det varierer med hvilket selskap man får. Lenke til kommentar
master air Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jobben er heldigvis åpen til kl 18. Kommer nok til og jobbe mye sene kvelder fremover også, så sene leveranser er egentlig ikke et problem. Da venter man vel egentlig bare på lønning, og bestemme seg for om man skal gå for 2.4 GHz eller 2.53 Ghz versjonen av MBP 15" med Hi-res skjerm. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kjøpte selv en 2.4GHz 15" med antiglare skjerm på Mandag Noen som vet når jeg kan forvente å få den? Håper litt på at det blir før Torsdag i neste uke, da jeg drar til Danmark på Fredag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jobben er heldigvis åpen til kl 18. Kommer nok til og jobbe mye sene kvelder fremover også, så sene leveranser er egentlig ikke et problem. Da venter man vel egentlig bare på lønning, og bestemme seg for om man skal gå for 2.4 GHz eller 2.53 Ghz versjonen av MBP 15" med Hi-res skjerm. 2.53Ghz er ikke verdt pengene. Det er ekstremt liten ytelsesforskjell. Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 If you say so.. Kan være greit og spare litt penger her og der, har dog lyst til at den skal vare så lenge som mulig, men det er kanskje ikke noe vits. En større HDD kan jeg alltids kjøpe fra et annet sted, det samme med minne hvis det behovet kommer. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Det er snakk om prosentvis økning av ytelse lik eller mindre enn antall fingre du har på hånda di. Om du vil ha mer ytelse som du i det hele tatt kan legge merke til må du gå for i7. Jeg gikk ikke for i7 siden jeg aldri spiller, den blir varmere og koster mye mer. Endret 14. august 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå