xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 dette innlegget blir skrevet pm en mac som blir styrt av en iPod og vises paa en tv. ville bare briefe litt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette innlegget blir skrevet på en mac, med en iphone som modem og vises på en tv. Ville bare briefe litt. Lenke til kommentar
masb Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette innlegget skrives på en Mac og vises i det samme Chrome-vinduet som det ble skrevet i. No brief at all Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette innlegget ble skrevet på en Macbook. Ville bare brife litt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette innlegget ble skrevet på en GamerPC med W7 i chrome, fordi jeg lar MBP i7 med safari ta en liten ferie. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette innlegget ble skrevet på en pc. Bare briefe litt. Da stoppet vi dette OT? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette innlegget ble skrevet på en MacBook Pro av en moderator som sier at "oppramsingen" slutter. Ville bare briefe litt. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du nyter å kunne si moderator istede for veileder? Du gjør en bra jobb, keep the work up! Lurer på om jeg skal gidde å invistere i en stasjonær mac og, til å ha under tv'en.. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ja, jeg føler meg som et helt nytt menneske. Jeg har lenge vurdert en Mac Mini som mediasenter. De nye er jo helt fantastiske å se på, men lurer på om det blir litt dyrt for en maskin som kun skal vise filmer og tv-serier, og kanskje spille litt musikk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er det jeg tenkte og.. Pluss jeg ligger egentlig på minussiden økonomisk nå.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg har alt jeg trenger for øyeblikket nå, iPhone 4, MacBook og iMac 27". Har også en HP HDX 9350 20" om jeg skulle trenge Windows, men det tror jeg neppe. Eneste jeg har litt lyst til er å teste ut iMac'en til spill, må jo være fantastisk med den skjermen. Samtidig så lurer jeg på hva det programmet Time Capsule gjør? Noen som kan forklare meg grundig så jeg kan forstå det enkelt om det er et program man bør ha Endret 5. august 2010 av Raste Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 iPhone 4, Mac Pro (2006, quad xeon) og MBP her - jeg har lyst på ny Mac Pro. Tipper jeg venter til doble åttekjerner er å få i Mac Proen, bør vel være tid nok til å få spart opp penger også... Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette innlegget blir skrevet på en mac, med en iphone som modem og vises på en tv. Ville bare briefe litt. Dette innlegget skrives på en Mac og vises i det samme Chrome-vinduet som det ble skrevet i. No brief at all Dette innlegget ble skrevet på en Macbook. Ville bare brife litt. Dette innlegget ble skrevet på en GamerPC med W7 i chrome, fordi jeg lar MBP i7 med safari ta en liten ferie. Dette innlegget ble skrevet på en MacBook Pro av en moderator som sier at "oppramsingen" slutter. Ville bare briefe litt. Thanks for ruining my newest achievement Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kjøpte akkurat Apples In Ear Headphones, men etter at jeg hadde kjøpt dem, leste jeg at den lille kontrollen som sitter på kun støttes av iPhone 3gs, iPod Nano 4.gen osv. Vil det si at jeg har kjøpt katta i sekken? Funker den ikke med den nye iPhonen eller nyere iPod? Lenke til kommentar
masb Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Samtidig så lurer jeg på hva det programmet Time Capsule gjør? Noen som kan forklare meg grundig så jeg kan forstå det enkelt om det er et program man bør ha Time Capsule er ikke et program, men et produkt Apple selger. Time Capsule tar backup av det du måtte ønske over Wi-Fi og lagrer det. Det er egentlig en Airport Extreme slått sammen med en harddisk. Dette kan også gjøres lokalt og da bruker du det medfølgende programmet Time Machine. Alt du trenger er en HFS-formatert harddisk og du er good to go. Bare å åpne Time Machine og så skjønner du greia. Angrer veldig på at jeg ikke gjorde det selv før Macen tok kvelden for et par måneder siden. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Finnes det noen nettsider jeg ikke er klar over som selger ram som er kompatibel med min Macbook 4,1 (2.1 Ghz, tror den var ny i februar 2008)? Finner dessverre bare svindyr ram på komplett og mpx. Skulle gjerne hatt 2x2 GB. Gikk nettopp inn på mpx.no for å lete litt mer før jeg postet innlegget. Vil denne rammen virke? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Sjekk komplett sin minnevelger, så er du sikker. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fikk testet 2 spill på nye 2,93ghz imacen. Starcraft i native res med alt på ultra gir meg 36fps. Modern warfare i native res med alt på max gir meg 70-80 fps Meget bra for en pc som liksom være crap til spill. Gpuen er også kald og er mange som har overklokket den til 5870 verdier. Skjermen er bare helt utrolig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nice. 27" du har ? 2560x1600 ? Tror jeg skal ha meg en iMac senere jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå