Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alt jeg trenger for øyeblikket nå, iPhone 4, MacBook og iMac 27". Har også en HP HDX 9350 20" om jeg skulle trenge Windows, men det tror jeg neppe. :p

 

Eneste jeg har litt lyst til er å teste ut iMac'en til spill, må jo være fantastisk med den skjermen.

 

Samtidig så lurer jeg på hva det programmet Time Capsule gjør? Noen som kan forklare meg grundig så jeg kan forstå det enkelt om det er et program man bør ha :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar

 

 

Dette innlegget blir skrevet på en mac, med en iphone som modem og vises på en tv. Ville bare briefe litt.

 

 

Dette innlegget skrives på en Mac og vises i det samme Chrome-vinduet som det ble skrevet i. No brief at all

 

 

Dette innlegget ble skrevet på en Macbook. Ville bare brife litt.

 

 

Dette innlegget ble skrevet på en GamerPC med W7 i chrome, fordi jeg lar MBP i7 med safari ta en liten ferie.

 

 

Dette innlegget ble skrevet på en MacBook Pro av en moderator som sier at "oppramsingen" slutter. Ville bare briefe litt.

 

 

 

Thanks for ruining my newest achievement :(

Lenke til kommentar

 

Samtidig så lurer jeg på hva det programmet Time Capsule gjør? Noen som kan forklare meg grundig så jeg kan forstå det enkelt om det er et program man bør ha :p

 

Time Capsule er ikke et program, men et produkt Apple selger. Time Capsule tar backup av det du måtte ønske over Wi-Fi og lagrer det. Det er egentlig en Airport Extreme slått sammen med en harddisk. Dette kan også gjøres lokalt og da bruker du det medfølgende programmet Time Machine. Alt du trenger er en HFS-formatert harddisk og du er good to go. Bare å åpne Time Machine og så skjønner du greia. Angrer veldig på at jeg ikke gjorde det selv før Macen tok kvelden for et par måneder siden.

Lenke til kommentar

Finnes det noen nettsider jeg ikke er klar over som selger ram som er kompatibel med min Macbook 4,1 (2.1 Ghz, tror den var ny i februar 2008)? Finner dessverre bare svindyr ram på komplett og mpx. Skulle gjerne hatt 2x2 GB.

 

Gikk nettopp inn på mpx.no for å lete litt mer før jeg postet innlegget. Vil denne rammen virke?

Lenke til kommentar

Fikk testet 2 spill på nye 2,93ghz imacen.

 

Starcraft i native res med alt på ultra gir meg 36fps.

Modern warfare i native res med alt på max gir meg 70-80 fps

 

Meget bra for en pc som liksom være crap til spill.

 

Gpuen er også kald og er mange som har overklokket den til 5870 verdier.

 

Skjermen er bare helt utrolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...