Sk!ppy Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Den var kanskje litt for dyr for meg, akkuratt nå.. Tenkte noe under 4-500 kr. Får lete litt selv, kanskje vanlig 12v til 220v finnes Lukter clas ohlson eller biltema lang vei Oh yeah Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Skjønner heller ikke poenget med hackintosh gaming pc, da ingen sitter å spiller i osx uansett pluss sånne stygge towere med 10 ledninger inn i er så mye rot og syntes det er så stygt Tss, husker godt dagene med thermaltake-kabinett, helst 4 120mm vifter med viftestyring og blå og røde neonlys inni. Det var tider det. Men etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg også begynt å heller sette pris på minimalistisk stil. haha ja, må ærlig innrømme jeg var der en gang jeg og, uv lys og hele greia, katoder og ja, huff. men som du sier, elsker den minimalistiske stilen til apple, og aluminiumen de bruker. Har sikkert hatt 10 pcer opp igjennom åra nå, men den følelsen jeg for av å få en ny mac, er noe helt spesielt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg tror Apple er de eneste som lager datamaskiner som faktisk ser bra ut, som jeg har sett i hvert fall. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kan noen fortelle meg hva forskjellen på disse to adapterene er ? Begge overførervel lyd og bilde som en vanlig hdmi kontakt gjør ? http://store.apple.com/no/product/TX189ZM/A?fnode=MTY1NDA3Ng&mco=MTE4MjU0Nzc http://store.apple.com/no/product/H0452ZM/A?fnode=MTY1NDA3Ng&mco=MTg1NDExOTM Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Forskjellen på adapterne er at det ene støtter Mini-DisplayPort mens det andre støtter Mini-DVI. Jeg er usikker på om sistnevnte støtter lyd. Jeg tror det kommer an på maskinen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Skjønner heller ikke poenget med hackintosh gaming pc, da ingen sitter å spiller i osx uansett pluss sånne stygge towere med 10 ledninger inn i er så mye rot og syntes det er så stygt Tss, husker godt dagene med thermaltake-kabinett, helst 4 120mm vifter med viftestyring og blå og røde neonlys inni. Det var tider det. Men etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg også begynt å heller sette pris på minimalistisk stil. Jeg har enda vindu i mitt kabinett, og desverre en blå LED på hovedkortet som jeg ikke blir kvitt uten å gjøre visse modifikasjoner. Jeg har aldri kicket særlig på UV og gudveithva i maskiner egentlig. EDIT: Mini-DVI har aldri hatt lyd. Endret 29. juli 2010 av Heilage Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Forskjellen på adapterne er at det ene støtter Mini-DisplayPort mens det andre støtter Mini-DVI. Jeg er usikker på om sistnevnte støtter lyd. Jeg tror det kommer an på maskinen. Yes, takk, det er nok det mest logiske, vanlig DVI støtter vel ikke lyd så vidt jeg vet ihvertfall. Dette er ran fra apple sin side, 600 kr for en adapter.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) nå vet ikke jeg hvilken mac du har, men de nye macene støtter lyd over mini dp porten. Så du trenger ikke egen lydkabel for å overføre lyd. Plukket selv en for 200 kr som overfører lyd og bilde i samme kabel. Altså mini dp i ene enden og hdmi i den andre. jeg har nyeste macbook pro Endret 29. juli 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 nettopp kjøpt VGA-adapter til widescreen skjermen min.. Men jeg kan ikke velge 1440x900? skulle jeg kjøpt HDMI? Skjermen min støtter begge. Balle Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Du skulle definitivt kjøpt HDMI ja. VGA lever ikke opp til dagens oppløsningstandarder. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er egentleg skuffa over batteritida på mbp'en.. Ved å kunn bruke internett, ikkje musikk, skrive porgramm o.l. så er batteriet 4-6 timar. Då er lysstyrken også under 50% Må jau være feil, så lenge Apple seier den skal vare i 10-timar ved bruka av internett og skriveprogram ved 50% lysstyrke. Lenke til kommentar
frds Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Fikk tak i en iphone 4 idag meget fornøyd så langt, vel vert å stå 12 timer i kø. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Forklar gjerne hvorfor du mener denne nye iphone er så fantastisk at du frivillig står en halv dag i kø for å få tak i en. Uansett hvor god en iphone er, så er det å stå i kø så lenge uforståelig for meg. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er egentleg skuffa over batteritida på mbp'en.. Ved å kunn bruke internett, ikkje musikk, skrive porgramm o.l. så er batteriet 4-6 timar. Då er lysstyrken også under 50% Må jau være feil, så lenge Apple seier den skal vare i 10-timar ved bruka av internett og skriveprogram ved 50% lysstyrke. Du holder den feil. Kva meiner du? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Du holder den feil. Kva meiner du? Det var en spøk. En parodi på kritikken mot iPhone 4. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Fikk tak i en iphone 4 idag meget fornøyd så langt, vel vert å stå 12 timer i kø. Grats! Fikk SMS fra den lokale Telekiosken om at de har en iPhone 4 til meg, bare synd jeg er 50 mil unna nevnte butikk for tiden. Får dog et søskenbarn til å plukke den opp, så har den vel på søndag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis du er 50 mil unna er den vel streng tatt ikke lokal. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nettopp. (Dog veldig lokal når jeg faktisk er hjemme. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå