Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner heller ikke poenget med hackintosh gaming pc, da ingen sitter å spiller i osx uansett :p pluss sånne stygge towere med 10 ledninger inn i er så mye rot og syntes det er så stygt

Tss, husker godt dagene med thermaltake-kabinett, helst 4 120mm vifter med viftestyring og blå og røde neonlys inni. Det var tider det. Men etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg også begynt å heller sette pris på minimalistisk stil.

haha ja, må ærlig innrømme jeg var der en gang jeg og, uv lys og hele greia, katoder og ja, huff.

 

men som du sier, elsker den minimalistiske stilen til apple, og aluminiumen de bruker.

Har sikkert hatt 10 pcer opp igjennom åra nå, men den følelsen jeg for av å få en ny mac, er noe helt spesielt.

Lenke til kommentar

Skjønner heller ikke poenget med hackintosh gaming pc, da ingen sitter å spiller i osx uansett :p pluss sånne stygge towere med 10 ledninger inn i er så mye rot og syntes det er så stygt

Tss, husker godt dagene med thermaltake-kabinett, helst 4 120mm vifter med viftestyring og blå og røde neonlys inni. Det var tider det. Men etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg også begynt å heller sette pris på minimalistisk stil.

 

Jeg har enda vindu i mitt kabinett, og desverre en blå LED på hovedkortet som jeg ikke blir kvitt uten å gjøre visse modifikasjoner. Jeg har aldri kicket særlig på UV og gudveithva i maskiner egentlig.

 

 

EDIT: Mini-DVI har aldri hatt lyd.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

nå vet ikke jeg hvilken mac du har, men de nye macene støtter lyd over mini dp porten.

 

Så du trenger ikke egen lydkabel for å overføre lyd. Plukket selv en for 200 kr som overfører lyd og bilde i samme kabel.

 

Altså mini dp i ene enden og hdmi i den andre.

 

jeg har nyeste macbook pro

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...