Bebeluv Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Okey, takk. Men sorry for at jeg stiller et så dumt spørsmål. Men hva er nummeret? Det er vel ikke support på telefon nummeret? Det står at nummeret kun gjelder de første 90 dagene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Takk, ringte de nå. Viste seg at jeg fortsatt var innenfor 90 dager. Så håper jeg problemet er løst, eller så måtte jeg bare ringe opp igjen. Det ble gjort reparering av diskrettigheter og disk. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 ADC: http://developer.apple.com/ Studentmedlemskapet er hovedsaklig for studenter som studerer programmering, men hvem som helst som er student kan benytte seg av det. Du får da 20% rabatt på Pro-maskiner. Koster 99 dollar for et år. Du får ikkje 20% rabatt på alle MBP, i alle fall var det ikkje slik før. Då eg bestilte (for eit år sidan) fekk ein 10% rabatt på den billigaste 15", 15% rabatt på den nest dyraste og 20% rabatt på den dyraste. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hmm, da har det endra seg siden jeg benytta meg av det. Men det var da i 2006. Lenke til kommentar
Sitrux Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Når er det forventet en ny versjon av iMac? Vurderer å kjøpe en, men vil ikke risikere at det kommer en ny versjon like etterpå. Endret 26. juni 2010 av Sitrux Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 For meg så kan de godt vente et halvt år/ et år til neste lansering av ny iMac da jeg kjøpte min for 2 mnd tilbake. Er tross alt veldig gode spes på iMac pdd. så de kan jo umulig forandre mye på oppdateringen om det skulle skje i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Når er det forventet en ny versjon av iMac? Vurderer å kjøpe en, men vil ikke risikere at det kommer en ny versjon like etterpå. MacRumors Buyer's Guide anbefaler å vente med å kjøpe iMac. Forrige oppgradering var 20. oktober i fjor (249 dager siden), og det går i gjennomsnitt 221 mellom hver oppgradering. Noen påstår også at Apple vil lansere en ny iMac basert på iOS med touchskjerm en gang iløpet av de nesten 60 dagene. Lenke til kommentar
Sitrux Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Men når den blir lansert tar det vel 2-3 måneder før den blir solgt i Norge? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Men når den blir lansert tar det vel 2-3 måneder før den blir solgt i Norge? Neida, som oftest blir de tilgjengelige her i Norge samtidig som i USA (med mindre vi snakker om iPad eller iPhone). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Når en Mac/iMac/MacBook blir lansert så er de her få uker etter lansering som regel. Lenke til kommentar
Sitrux Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Takk for svar! Dette har vel egentlig ikke noe her å gjøre, men prøver meg allikevel. Når du kjøper spotify premium, blir kontoen belastet eller må du betale på nytt hver måned? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Når du kjøper spotify premium, blir kontoen belastet eller må du betale på nytt hver måned? Kontoen blir belastet hver måned, med mindre du sier opp eller mangler dekning. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Kjapt spørsmål. Print screen med Command + shift + 3, hvor havner den fila? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Lett etter fila i 15min, den lå på skrivebordet Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Noen andre som opplever at Photoshop CS5 kræsjer når det blir avslutta? Har hatt problemet både på gamle Macbooken, og på nye Macbook proen! Det er ikke noe spesielt som skjer, men når jeg avslutter det med enten command+q eller via menyen, så lukker det, men det er forsatt ett lys under ikonet, trekker fortsatt systemressurser, og i force quit, står det not responding. Dette skjer hver eneste gang jeg avslutter, noe som virker ganske sært. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Det har jeg og, av og til men det avslutter seg med en gang, lyset og. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hallo! PLanlegger å kjøpe meg en Macbook/Macbook pro, men sliter litt med om jeg skal velge den enkleste versjonen eller PRO utgaven.. Jeg bruker ikke maskinen jeg har nå til spill, redigering og andre tunge ting. Vil ha en maskin som yter godt til vanlig bruk og er enkel å få meg seg rundt omkring i hus og på skolen, ferier osv. Burde jeg kjøpe utgaven til 8000 eller investere litt mer? Tips tas imot med stor takk! =D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hallo! PLanlegger å kjøpe meg en Macbook/Macbook pro, men sliter litt med om jeg skal velge den enkleste versjonen eller PRO utgaven.. Jeg bruker ikke maskinen jeg har nå til spill, redigering og andre tunge ting. Vil ha en maskin som yter godt til vanlig bruk og er enkel å få meg seg rundt omkring i hus og på skolen, ferier osv. Burde jeg kjøpe utgaven til 8000 eller investere litt mer? Tips tas imot med stor takk! =D Pro har Aluchassis og baklyst tastatur. Det er en generelt bedre investering. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Og mer litt mer ram, så er helt klart 1500,- verdt det som er nevnt. Plastikken til Macbook skal også være veldig dårlig. Gå for pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå