Atrit Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har mistet Mac'en min en gang i golvet. Ble litt lei meg siden det kom en stor bulk i høgre hjørne . Men det skal aldri skje igjen Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg som nettopp hadde funnet ut at den fungerte som freesbie (sikkert skriveleif) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 2 av de fire gummiføttene under på min sen '08 unibody MB har falt av.. Noen som vet om det er en rask garantireparasjon hos Eplehuset, eller må den sendes inn til InfoDestroy ? Er de to på batterilokket. Og en i hjørnet oppe holder på å løsne. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hva trykker jeg for å minimere et spill uten å avslutte det? Ønsker samme effekten som å presse "windows"-knappen på en PC mens jeg spiller eller er inne i et annet fullskjermsprogram. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Dra fire fingre ned, og velg annet program. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er det mulig om man har fullscreen mode? Og hva om man bruker iMac? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har ikke prøvd alle slags spill, men enten fire fingre nedover på trackpaden, eller cmd(eple tasten)+tab for å få opp alle programmer som kjører, ser ut til å fungere fint. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har ikke prøvd alle slags spill, men enten fire fingre nedover på trackpaden, eller cmd(eple tasten)+tab for å få opp alle programmer som kjører, ser ut til å fungere fint. Great. Selv bruker jeg spaces flittig, så cmd+tab tror jeg aldri jeg har brukt. Bruker stort sett trackpaden, og da går det fort nok å sende pekeren i hjørnet for så å velge space alt etter hvilket program jeg skulle til:P Men cmd+tab går kanskje fortere. Noen som vet om bruk av 9 spaces bruker mye ressurser? Skulle jo ikke tro det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei. Hvordan er det å spille med GeForce GT 330M kortene generelt? bl.a. cs1.6(snakker vi 100fps) og wow? Noen som har testet? Regner med at videoredigeringen går helt fint. Bedre enn hva jeg har nå mid 2007 modellen. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Med alt på max i WoW, og med LuIs UI har jeg ca 40 fps i Northrend. I Azeroth snakker vi ca 50-60-70, kommer litt annpå. Dalaran ligger på ca 35. Har testet CS:S i OS X idag, men ikke sjekka FPS enda. Endret 24. juni 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 2 av de fire gummiføttene under på min sen '08 unibody MB har falt av.. Noen som vet om det er en rask garantireparasjon hos Eplehuset, eller må den sendes inn til InfoDestroy ? Er de to på batterilokket. Og en i hjørnet oppe holder på å løsne. Ingen som har vært borti dette ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 2 av de fire gummiføttene under på min sen '08 unibody MB har falt av.. Noen som vet om det er en rask garantireparasjon hos Eplehuset, eller må den sendes inn til InfoDestroy ? Er de to på batterilokket. Og en i hjørnet oppe holder på å løsne. Ingen som har vært borti dette ? Dette er kosmetisk, så det er ikke sikkert de vil dekke det på garanti/reklamasjon. Du kan spørre da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Høres mye enklere ut og bare kjøpe seg noen gummiknotter på Biltema. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Synes feedene i strømleseren (Google Reader, dårlig fornorsking) min som handler om Apple er alt for ukritiske, og bærer preg av fanboyisme. Finnes det noen relativt nøytrale nyhetssider som skriver om Apple? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Bestilte denne til min https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599321 håpar eg slepp striper å slikt då + at det ser nizz ut imo. Skal prøve ien Macbook i Skien i morgo, så får eg sjå kor godt eg likar det. Får min mellom 1 - 5 Juli, og fekk den for 8500 hos elkjøp Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nå har MBPen begynt å få denne "hold powerknappen for restart" meldingen igjen. Bør jeg ta den med til en Apple forhandler? Eller må jeg leve med dette? Den er kjøpt på Apple.no om det har noe å si. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ehh, tror ikke det skal være sånn nei. Ville nok tatt kontakt med Apple og sjekket. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Isåfall noen ide om hvor jeg skal henvende meg? Bor i Akershus. Og Apple Store på Elkjøp Lørenskog skal visstnok ikke ha noe med Apple.no Fant nå et sted som het Snorre Data. Noen som har erfaring med det? Grunnen til at jeg vurderer det er siden det er nærme der jeg bor. Endret 25. juni 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ring til Apple. De vil enten sende deg til nærmeste forhandler med autorisert verksted eller be deg sende inn maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå