Lionel_Luthor Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Skal de lanserer noe nytt i kveld også? slik som i går? Er det noen sider som har liveblogg i så fall? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tja, konferansen varer vel ut uka, så håper da de har noe annet å komme med også. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Safari 5 ble jo (overraskende) lansert i går, så de har nok mer på lager. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Okei.. Det kommmer nok noe mer.. Apple Mac mini med HDMI, blue ray og intel core i3/i5 håper jeg sterkt på i løpet av wwdc! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tviler sterkt med Blu-Ray delen... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tviler sterkt med Blu-Ray delen... Å? hvorfor det? Jeg tviler litt på Intel core i3/i5 CPUen.. det jeg har lest av rykter så vil den bruk MCP89 chipset.. Får forhåpenligvis oppklart dette snart! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fordi Apple har lenge vært skeptisk til BD. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg tviler STERKT på at Apple vil levere noe produkt med Blu-Ray, finner det langt mer sannsynlig at de fjerner det optiske drevet fra laptopene enn at de lanserer Blu-Ray til de stasjonære. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Optisk drev begynner å bli meningsløst. Å lage minnepinner er tilnærmet gratis, minst like greit å distribuere software over nett eller med minnepinner som å legge ved DVDer. Jeg bruker optisk leser på én av maskinene mine for å importere musikk, ellers er de så godt som aldri i bruk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 At Apple en gang vil levere noe med Blu-Ray kan skje, men det er et par år og ikke endel år til i såfall. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg tror ikke det blir HDMI heller. Hva blir gjort med plassen til det optiske drevet i (særlig de større modellene av) de bærbare? Jeg er ikke klar for å bytte ut det optiske drevet mitt enda, da jeg bruker det daglig til musikk og film. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Mye den plassen kan brukes til. Personlig planlegger jeg å erstatte drevet i min med en SSD. I framtiden ser jeg for meg at maskinene enten kan krympes eller få plass til enda større batterier når de fjerner drevet for godt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 At de legger inn muligheten for å bytte drevet med ekstra lagringsplass ser jeg ikke på som umulig, ei heller uønskelig, men ingen av maskinene kan da bli så mye mindre? Kanskje tynnere på sikt, men skjermen tillater jo ikke mindre størrelse. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kan formodentlig spare noen hundre gram og noen millimeter i tykkelse; vel verdt det for min del. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg tror ikke det blir HDMI heller. Hva blir gjort med plassen til det optiske drevet i (særlig de større modellene av) de bærbare? Jeg er ikke klar for å bytte ut det optiske drevet mitt enda, da jeg bruker det daglig til musikk og film. Du kan stappe inn en ekstra harddisk i dag. Om Apple faktisk fjerner det optiske drevet i Macbook og Macbook Pro så regner jeg med at mye av plassen som blir "til overs" vil bli brukt til et større batteri. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Enda større batteri på MBPen hadde ikke gjort noe! HDD føler jeg ikke er nødvendig, da jeg heller kan ha eksterne HDDer. Mens god batterilevetid får man aldri nok av. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er veldig glad i mine 5-6-7 timer på min macbook pro ihvertfall! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Titter i mappa til Time Machine sikkerhetskopiering men jeg finner ikke bildene mine? Det eneste jeg har utelukket fra kopiering er downloadsmappa. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det ser litt mørkt ut for noe ny utgave av Mac mini, kan jo hende det kommer noe i morgen eller fredag, men jeg går litt ut i fra at den Apple Mini som er og få tak i nå, er den jeg vurdere å kjøpe. Mac Mini: Intel Core 2 Duo 2.53 GHz 4gb ddr ram Nvidia 9400m 320gb harddisk.. + Cideko mus/tasteraturet og overgang til DVI, så er man oppe på 7500. Alternativet er jo komplett windows. Intel Core i3 540 4gb ddr ram Radeon HD 5570. osv. Komplett kommer det på samme pris. Det jeg skal bruke mediacenteren til er surfing, streame fotball kamper, se filmer / serier og av og til world of warcraft. 9400m gjør jobben bra nok der for min del, raider ikke og det gjør ikke noe at alt er på low. Dette er egentlig noe som passer til kjøp og salg kategorien, men vet jo egentlig at hardware messig kommer windows alterantivet best ut. men det jeg lurer på er åssen snow leopard er til mitt bruk, jeg er ikke så kjent med OS X og har litt lyst til og prøve det + utseende på mac mini er mye bedre ut enn det som er mitt alternativet. Til streaming, internett, spotify ol. Åssen er Snow leopard? Håper noen kan dele sine erfaringer med meg Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Har den nyeste Mac minien selv. Har ikke angret et sekund på kjøpet. Kjører glatt 1080P filmer. Mac Mini + Automatic + Transmission + Boxee = Endret 10. juni 2010 av Garreth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå