Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Environmental requirements

  • Operating temperature: 32° to 95° F
    (0° to 35° C)
  • Nonoperating temperature: -4° to 113° F
    (-20° to 45° C)
  • Relative humidity: 5% to 95% noncondensing
  • Maximum operating altitude: 10,000 feet (3000 m)

 

Er det kun jeg som reagerer på kravene for temperatur? Nå bor jeg riktignok i Nordland, men de fleste steder i Norge blir det langt kaldere enn 0˚C om vinteren. Jeg håper virkelig dette er krav de stiller bare for å være godt over på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Men vil Iphone 4 passe i dagens docker til Iphone som man finner på radioer, i biler, ved pc-en osv? Er ikke dimensjonene endret for mye nå?

Jeg tviler, da dagens modeller er mye rundere i kantene. Bilholderen jeg har er formet spesielt etter 3G, så jeg regner med å måtte kjøpe ny.

Lenke til kommentar

Man får jo såpass mye for 3GS på bruktmarkedet at jeg synes det er verdt det.

Nå som 3G fases ut og 3GS blir den nye billigmodellen på $99 skal du ikke se bort ifra at den verdien plutselig faller en del. Ikke det at du ikke får noen kroner for den, men du får nok plutselig mindre enn du skulle tro når "alle" skal selge 3GS´en sin i forberedelse til iPhone 4.

Lenke til kommentar

Er det kun jeg som reagerer på kravene for temperatur? Nå bor jeg riktignok i Nordland, men de fleste steder i Norge blir det langt kaldere enn 0˚C om vinteren. Jeg håper virkelig dette er krav de stiller bare for å være godt over på den sikre siden.

Samme standard som tidligere; du skal ikke se bort fra at minusgrader ikke er det som står øverst på listen over ting som bør kontrolleres for ingeniører i California. ;) Lite å bekymre seg for, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Tror ikke vanlig vinterkulde i bukselomma vil skade iPhone 4 nevneverdig - den gamle iPhone 3Gen min likte dog ikke litt lengre turer i -31 grader veldig godt. Heldigvis var det ikke den lengste ruta som ble spasert i den temperaturen.

 

Edit: Ikke det at den fikk varige skader av det, skjermen ble bare veldig lite responsiv, og batteriet var crap.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Nå som 3G fases ut og 3GS blir den nye billigmodellen på $99 skal du ikke se bort ifra at den verdien plutselig faller en del. Ikke det at du ikke får noen kroner for den, men du får nok plutselig mindre enn du skulle tro når "alle" skal selge 3GS´en sin i forberedelse til iPhone 4.

 

Selvsagt, men jeg tror fortsatt man kan få greit med penger for en 3GS i god stand, se bare hva 3G selges brukt for den dag i dag f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...