Khaffner Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Men vil Iphone 4 passe i dagens docker til Iphone som man finner på radioer, i biler, ved pc-en osv? Er ikke dimensjonene endret for mye nå? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Enig. For folk med 3GS er ikke det nødvendig å skifte til iPhone 4. For folk med 3G derimot - da ville jeg nok skiftet selv i alle fall. Godt å få en endelig dato på når iOS4 slippes (21. juni). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det blir iPhone 4 på meg ja. På tide, min 3G har vært trofast. Den får pensjoneres til jobbruk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har 3G og skal ha ny telefon, men det er ikke gitt at det blir iPhone 4. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tror jeg kommer til å bytte ut 3GSen min med iPhone 4. Man får jo såpass mye for 3GS på bruktmarkedet at jeg synes det er verdt det. Digger det nye designet og bedre batteri frister. Det er nok for meg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bare iPhone 4 i dag? Kjedelig. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Blir nok å erstatte HTC Heroen min ja. Blir godt å bruke iPhone igjen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ingen norske steder som tilbyr forhåndsbestilling enda? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ingen norske steder som tilbyr forhåndsbestilling enda? Telenor kommer til å tilby det så snart de kan. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Environmental requirements Operating temperature: 32° to 95° F(0° to 35° C) Nonoperating temperature: -4° to 113° F(-20° to 45° C) Relative humidity: 5% to 95% noncondensing Maximum operating altitude: 10,000 feet (3000 m) Er det kun jeg som reagerer på kravene for temperatur? Nå bor jeg riktignok i Nordland, men de fleste steder i Norge blir det langt kaldere enn 0˚C om vinteren. Jeg håper virkelig dette er krav de stiller bare for å være godt over på den sikre siden. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Herlig! iPhone 4 erstatter 3Gen min. Klarer nesten ikke vente! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 De annonserte prisene på $199 of $299 eller hva det var, er det tilsvarende til hva 3GS ble lagt ut for? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Men vil Iphone 4 passe i dagens docker til Iphone som man finner på radioer, i biler, ved pc-en osv? Er ikke dimensjonene endret for mye nå? Jeg tviler, da dagens modeller er mye rundere i kantene. Bilholderen jeg har er formet spesielt etter 3G, så jeg regner med å måtte kjøpe ny. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja, da blir det iPhone 4 på meg. Blir nok forhåndsbestilling. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Man får jo såpass mye for 3GS på bruktmarkedet at jeg synes det er verdt det. Nå som 3G fases ut og 3GS blir den nye billigmodellen på $99 skal du ikke se bort ifra at den verdien plutselig faller en del. Ikke det at du ikke får noen kroner for den, men du får nok plutselig mindre enn du skulle tro når "alle" skal selge 3GS´en sin i forberedelse til iPhone 4. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er det kun jeg som reagerer på kravene for temperatur? Nå bor jeg riktignok i Nordland, men de fleste steder i Norge blir det langt kaldere enn 0˚C om vinteren. Jeg håper virkelig dette er krav de stiller bare for å være godt over på den sikre siden. Samme standard som tidligere; du skal ikke se bort fra at minusgrader ikke er det som står øverst på listen over ting som bør kontrolleres for ingeniører i California. Lite å bekymre seg for, vil jeg tro. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Tror ikke vanlig vinterkulde i bukselomma vil skade iPhone 4 nevneverdig - den gamle iPhone 3Gen min likte dog ikke litt lengre turer i -31 grader veldig godt. Heldigvis var det ikke den lengste ruta som ble spasert i den temperaturen. Edit: Ikke det at den fikk varige skader av det, skjermen ble bare veldig lite responsiv, og batteriet var crap. Endret 7. juni 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nå som 3G fases ut og 3GS blir den nye billigmodellen på $99 skal du ikke se bort ifra at den verdien plutselig faller en del. Ikke det at du ikke får noen kroner for den, men du får nok plutselig mindre enn du skulle tro når "alle" skal selge 3GS´en sin i forberedelse til iPhone 4. Selvsagt, men jeg tror fortsatt man kan få greit med penger for en 3GS i god stand, se bare hva 3G selges brukt for den dag i dag f.eks. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Men nå er vel hoppet fra 3GS til iPhone 4 mye større, enn det det var fra 3G til 3GS. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jaja, jeg tror uansett at jeg klarer selge en brukt 3GS for et par tusenlapper mot slutten av sommeren. Så får man nesten bare vente å se hvem som har rett. Endret 8. juni 2010 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå