Lionel_Luthor Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som vet om det er sannsynelig at en ny Mac mini skal bli lansert i kveld? Det går rykter og indikasjoner på det, men det er aldri godt å vite. Jeg ville ventet et par dager, var jeg deg. Hehe ikke noe fare for at jeg kjøper ny Mac mini i dag før jeg får oppklart om det kommer ny mac mini eller ikke. Har egentlig satt opp ett oppsett til en mediacenter med windows som er klart til bestilling, men så fant jeg ut at jeg muligens skal gå for den nye Iphone(får se hvordan den blir i kveld da). Da følte jeg det hadde passet med en Mac mini som mediacenter også.. Når man først har kjøpt ett apple produkt så kan jeg like godt kjøre løpet helt ut Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 iPhone 4 ser jo bra ut, fikk litt lyst til å bestille nå! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg ristet på hodet over at aluminiumskanten ikke var sømløs, men det kan jo mildt sagt tilgis når kanten er antenne. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jepp, det med at den kanten var såpass gjennomtenkt burde jeg egentlig ha skjønt, men at den skulle være såpass godt gjennomført hadde jeg ikke trodd. 1 Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 iPhone 4 har sykeste skjermen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 iOS4. Litt cheezy navn, men greit nok. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg bare lurer på hvorfor de må bryte den logiske rekken på OS-navn. Hvorfor måtte de legge til den "i"-en NÅ og ikke i 2007? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 iOS er årets mest idiotiske navneendring fra Apple. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Håper iBook får et like stort utvalg her i Norge som i resten av verden. Vil heller sitte å lese på telefonen ute i sola enn i en stor bok. But that´s just me. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvorfor ikke bare rename hele firmaet til iApple? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Utrolig irriterende at Steve kommer ut med iPhonen og sier han skal vise 8 av de 100 new featuresene, men så er det kun to kanskje tre han ikke snakket om når han lanserte iPhone OS 4 tidligere i år. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Håper iBook får et like stort utvalg her i Norge som i resten av verden. Vil heller sitte å lese på telefonen ute i sola enn i en stor bok. But that´s just me. Ute i sola er vel det ene tilfellet skjermer er ubrukelige ifht papir ... Ser ikke bort fra at det blir en ny iPhone på meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har ingen problemer med å lese på telefonen selv når jeg er ute i sola. Selvfølgelig finnes det ekstreme tilfeller, men som regel liker jeg bedre å scrolle enn å holde fast sider. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 iOS er årets mest idiotiske navneendring fra Apple. Hvorfor det? Er da mye logisk enn at det kun er versjonnummeret som skal skille iPhone/iPad OSet fra desktop versjonen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tidligere navn har vært iPhone OS -- snodig navn fra første stund; i alle fall uegnet når de sprer operativsystemet til flere enheter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Imponert over iPhone 4 og iOS 4 er jeg ikke, men greit nok. FaceTime var jo latterlig. Kun for WiFi og iPhone 4 til iPhone 4. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Så lenge jeg får iBooks, Multitasking, Folders (det er stappfult på home-screenen in) og den nye mailinnboksen på min 3GS er jeg egentlig fornøyd. Venter til neste år til Apple lanserer iPhone 4,2 før jeg kjøper en ny telefon igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå